Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit zit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef CookieSlikker het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat de stok leeft.
Je mag er 70 rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand die hier iets uit kan halen?
Naast drukke weg met vangrail en kruispunt op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verplaatsing Amsterdam (ronde 2) heb ik deze foto als hint/mogelijkheid. Gevonden via archive, toen de stok werd opgepikt:
[ afbeelding ]
Iemand die hier iets uit kan halen?
Die brug in Grou? Wat is daar mis mee dan? Naast dat het een beetje steil is..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Stokkie lag wel erg in de buurt van waar ik nu ben. Jammer dat ie daar al weer weg is. Ben benieuwd waar ie op gaat duiken.
En voor de liefhebbers: die brug waar de stok in de buurt lag is een echt rotding. Je kunt er overigens ook omheen fietsen als je wilt
Naast steil regelmatig wat, want het ding blijft wel eens hangen. Moet er een monteur van weet ik veel waar vandaan komen om de brug weer te sluiten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die brug in Grou? Wat is daar mis mee dan? Naast dat het een beetje steil is..
Exact.quote:Op zondag 20 april 2014 01:44 schreef picodealion het volgende:
Ik heb wat gemist blijkbaar. De stok is weg maar niemand heeft zich gemeld?
een beetje raar. Waarom meldt degene die de stok heeft zich hier niet even? Zou wel fijn zijn dat we in elk geval gewoon zeker weten dat iemand 'm heeft en dat 'ie van plan is 'm ergens te plaatsen..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef CookieSlikker het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat de stok leeft.
Triest.quote:Op zondag 20 april 2014 08:53 schreef Nattekat het volgende:
De stok is niet kwijt en zal spoedig weer in omloop komen
(En nee, ik ben het niet)
quote:Op zondag 20 april 2014 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er toch aan de hand? [ afbeelding ]
quote:
nattekat weet blijkbaar hoe het zit...quote:
Ik weet enkel wie hem heeft en dat ie spoedig in omloop komt. Ik weet verder niksquote:Op zondag 20 april 2014 09:33 schreef t-i-m het volgende:
[..]
[..]
[..]
nattekat weet blijkbaar hoe het zit...
magtie t ook uitleggen....
Je kan toch vertellen hoe je dat weet?quote:Op zondag 20 april 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet enkel wie hem heeft en dat ie spoedig in omloop komt. Ik weet verder niks
Bij mij staat er waar die knop zit 'Kuttopicquote:
nk is zelf 1 van de grootste zeikerds als de stok een keer te lang onderweg is....quote:Op zondag 20 april 2014 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Stelletje zeikerds wees blij dat je wat meer weet en probeer niet van Nattekat een verrader te maken.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 20 april 2014 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Stelletje zeikerds wees blij dat je wat meer weet en probeer niet van Nattekat een verrader te maken.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op zondag 20 april 2014 11:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nk is zelf 1 van de grootste zeikerds als de stok een keer te lang onderweg is....
en nu durftie nix te zeggen...
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 11:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nk is zelf 1 van de grootste zeikerds als de stok een keer te lang onderweg is....
Ik weet pas sinds gister wie hem heeft, daarvoor hoorde je me niet klagenquote:Op zondag 20 april 2014 11:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ook 'kuttop' knop opzoekt
Misschien een verre verplaatsing vanwege een uitje die hij met de paasdagen had geplanned. Zo kwam de stok ook door Meike34 in zuid-Limburg terecht omdat ze daar toevallig naar toe ging. Wel met de mazzel dat dat meteen de volgende dag was, had ook zomaar 2 dagen tussen kunnen zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds gister wie hem heeft, daarvoor hoorde je me niet klagen
Maar als je een beetje terugleest zie je ook wie de stok heeft en waarom het iets langer duurt. Ik weet ook verder niet waarom het zo lang duurt.
Uh, oké.quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb iets gemist; vandaag komt ie op locatie.
Goed punt.quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef Meike26 het volgende:
Nu durft hij niets te zeggen omdat hij een persoon niet wil verraden, maar ook wil voorkomen dat er een nieuwe ronde in gaat, omdat er blijkbaar iets speciaals aan de hand is.
Misschien dat jullie gelijk hebben naar NK toe dat hij een zeikerd is op dit gebied, daar kan ik niet over oordelen. Enige wat ik weet is dat hij een trouwe deelnemer is aan het spel met meerdere keren leuke verslagen. Beetje meer voordeel van de twijfel geven mag ook wel. Ronde 8 is nog steeds gaande.
Good will noemen ze dat volgens mij.
Ik wacht het rustig af wat er gaat gebeuren.
Goed nieuws.quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb iets gemist; vandaag komt ie op locatie.
moet ik de topics gaan zoeken ???quote:
Ergens is het wel begrijpelijk, er is wel enorm veel ophef geweest de laatste tijd...quote:Op zondag 20 april 2014 11:54 schreef picodealion het volgende:
Jongens waar is jullie paasstemming, komop.
fyiquote:Op zondag 20 april 2014 12:06 schreef KaBuf het volgende:
Leuk dat jullie ermee stoppen, helemaal geweldig. Moet je zelf weten![]()
Maar waarom moet dat dan hier nog per se worden gemeld?
Omdat ze aandacht zoeken. Zielig zooitje.quote:Op zondag 20 april 2014 12:06 schreef KaBuf het volgende:
Leuk dat jullie ermee stoppen, helemaal geweldig. Moet je zelf weten![]()
Maar waarom moet dat dan hier nog per se worden gemeld?
ben niet de enige zo te lezenquote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Echt ik begrijp niks van dat gezeur om niks, ik heb een hele goede reden om het laatste wat ik weet niet door te geven maar de verrassing is nu wel enorm verpest door sommigen hier
Oxygene, jij mag met dat eeuwige gejank richting mij zo snel mogelijk opdonderen uit dit topic en de weinigen die nog gewoon plezier in dit spel hebben hun plezier laten houden.
Dat een paar er schoon genoeg van hebben begrijp ik geheel en zelf zit ik ook behoorlijk dicht bij dat punt.
Durf ik niet van uit te gaan...quote:Op zondag 20 april 2014 14:07 schreef CookieSlikker het volgende:
Ach, zodra de stok er weer is komt iedereen toch terug.
Whateverquote:Op zondag 20 april 2014 14:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het nu klaar?! Nattekat, Cookieslikker, OxygeneFRL, t-i-m, m1st1g en ieder ander die hier zit te zeiken,dreigt op te stappen, dingen weet en niet wil vertellen, etc. etc.
Kijk naar buiten, ga lekker van het weer genieten. Van de paasdagen. De Heer is opgestaan! (of de paashaas, afhankelijk van wat je gelooft)
Voor mij ben ik blij te weten dat er nog leven in het spelletje zit, we zien straks wel weer wie hierachter zat en waarom. Voor nu, kijk vanavond, of desnoods dinsdag, na de paasdagen, lekker hoe het zit en ga naar buiten!
Voor degene die hierachter zit: Lees dit topic eens door, iemand dit tig kilometers fietst, onduidelijkheid en vragen, en nu dit gerel en gezeik. Waarom denk je dat die 24 uurs regel er is? Waarom denk je dat het gewaardeerd wordt als iemand aangeeft dat hij/zij de stok heeft.
Meer woorden ga ik hier nu niet aan vuil maken, ik ga weer naar de tuin!
ok.quote:Op zondag 20 april 2014 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tussen Leeuwarden en Heerenveen
amen to that.quote:Op zondag 20 april 2014 14:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het nu klaar?! Nattekat, Cookieslikker, OxygeneFRL, t-i-m, m1st1g en ieder ander die hier zit te zeiken,dreigt op te stappen, dingen weet en niet wil vertellen, etc. etc.
Kijk naar buiten, ga lekker van het weer genieten. Van de paasdagen. De Heer is opgestaan! (of de paashaas, afhankelijk van wat je gelooft)
Voor mij ben ik blij te weten dat er nog leven in het spelletje zit, we zien straks wel weer wie hierachter zat en waarom. Voor nu, kijk vanavond, of desnoods dinsdag, na de paasdagen, lekker hoe het zit en ga naar buiten!
Voor degene die hierachter zit: Lees dit topic eens door, iemand dit tig kilometers fietst, onduidelijkheid en vragen, en nu dit gerel en gezeik. Waarom denk je dat die 24 uurs regel er is? Waarom denk je dat het gewaardeerd wordt als iemand aangeeft dat hij/zij de stok heeft.
quote:Op zondag 20 april 2014 14:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je ligt nu nog in de tuin?quote:
Waarom per mail? Waarom de geheimzinnigheid?quote:Op zondag 20 april 2014 18:24 schreef CookieSlikker het volgende:
Mailtje gehad. Even voor de duidelijkheid: geen van beide heeft de stok neergelegt.
Voorkant: [ afbeelding ]
Achterkant: [ afbeelding ]
Sleutel: [ afbeelding ]
Waarom nog meer woorden er aan vuil maken?quote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom per mail? Waarom de geheimzinnigheid?
Omdat ik een naam in het overzicht moet zetten (en ik ergens ook wel nieuwsgierig ben wat er nu aan de hand was)quote:Op zondag 20 april 2014 18:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom nog meer woorden er aan vuil maken?
Dan zet je er toch onbekend neer?quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Omdat ik een naam in het overzicht moet zetten (en ik ergens ook wel nieuwsgierig ben wat er nu aan de hand was)
Morgenochtend zou ik de stok kunnen verplaatsenquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus over een paar uurtjes een nieuwe verplaatsing?
Goed genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgenochtend zou ik de stok kunnen verplaatsen
quote:Op maandag 21 april 2014 10:16 schreef borisz het volgende:
Stok is binnen. Vanavond is hij op zijn nieuwe locatie.
[ afbeelding ]
Ja, is anders. Heb em vlak daarvoor verplaatst.quote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is dat een andere stok.... Bij de stok die ik in Grou neerlegde was mijn slot grijs en ik had niet van die geel/zwarte strepen erop... 'k Heb nog een foto gemaakt ervan.
Oh gelukkig ik ben niet gek. Ik dacht ook al dat ik een grijs slot had, maar ik kon zo snel even geen foto vindenquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is dat een andere stok.... Bij de stok die ik in Grou neerlegde was mijn slot grijs en ik had niet van die geel/zwarte strepen erop... 'k Heb nog een foto gemaakt ervan.
Sowieso is dat de oude stok met een ander slot.quote:Op maandag 21 april 2014 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok vlak voor plaatsing in Grou:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet.quote:
Deze kleur is leukerquote:Op maandag 21 april 2014 12:11 schreef Maringo het volgende:
Stok waar ronde 7 mee is gestart:
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde, alleen ander kleur slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |