Waarom per mail? Waarom de geheimzinnigheid?quote:Op zondag 20 april 2014 18:24 schreef CookieSlikker het volgende:
Mailtje gehad. Even voor de duidelijkheid: geen van beide heeft de stok neergelegt.
Voorkant: [ afbeelding ]
Achterkant: [ afbeelding ]
Sleutel: [ afbeelding ]
Waarom nog meer woorden er aan vuil maken?quote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom per mail? Waarom de geheimzinnigheid?
Omdat ik een naam in het overzicht moet zetten (en ik ergens ook wel nieuwsgierig ben wat er nu aan de hand was)quote:Op zondag 20 april 2014 18:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom nog meer woorden er aan vuil maken?
Dan zet je er toch onbekend neer?quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Omdat ik een naam in het overzicht moet zetten (en ik ergens ook wel nieuwsgierig ben wat er nu aan de hand was)
Morgenochtend zou ik de stok kunnen verplaatsenquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus over een paar uurtjes een nieuwe verplaatsing?
Goed genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgenochtend zou ik de stok kunnen verplaatsen
quote:Op maandag 21 april 2014 10:16 schreef borisz het volgende:
Stok is binnen. Vanavond is hij op zijn nieuwe locatie.
[ afbeelding ]
Ja, is anders. Heb em vlak daarvoor verplaatst.quote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is dat een andere stok.... Bij de stok die ik in Grou neerlegde was mijn slot grijs en ik had niet van die geel/zwarte strepen erop... 'k Heb nog een foto gemaakt ervan.
Oh gelukkig ik ben niet gek. Ik dacht ook al dat ik een grijs slot had, maar ik kon zo snel even geen foto vindenquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is dat een andere stok.... Bij de stok die ik in Grou neerlegde was mijn slot grijs en ik had niet van die geel/zwarte strepen erop... 'k Heb nog een foto gemaakt ervan.
Sowieso is dat de oude stok met een ander slot.quote:Op maandag 21 april 2014 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok vlak voor plaatsing in Grou:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet.quote:
Deze kleur is leukerquote:Op maandag 21 april 2014 12:11 schreef Maringo het volgende:
Stok waar ronde 7 mee is gestart:
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde, alleen ander kleur slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |