Ik zeg er dan ook niks van.quote:
Sorry, het noorden is weer aan de beurtquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg er dan ook niks van.
Zodra die in de buurt komt, sta ik er snel genoeg in. Al had ik gehoopt dat ie in omgeving Brabant was gebleven, aangezien ik morgen naar België moet..
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.quote:Op maandag 14 april 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, het noorden is weer aan de beurt
Oke!quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.
Onder de rivieren is het zuiden dus dan is daarboven het noorden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden isquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg er dan ook niks van.
Zodra die in de buurt komt, sta ik er snel genoeg in. Al had ik gehoopt dat ie in omgeving Brabant was gebleven, aangezien ik morgen naar België moet..
Ik had hem bij je in de buurt kunnen leggen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden is
Het ligt eraan om welke rivieren het gaat of ik het met je eens ben.quote:Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren is het zuiden dus dan is daarboven het noorden.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had hem bij je in de buurt kunnen leggen.
Wat zeg je me daar?quote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden is
Hij is er al zo lang niet meer geweest... worden mensen enthousiast vanquote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zeg je me daar?![]()
Ik weet alleen geen leuke nieuwe lokatie.
Ik heb denk ik het fietsrecord. Of dagoduckquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef Ruif het volgende:
Ik heb alleen een fiets, maar zodra hij in de buurt van Groningen ligt, de zon schijnt en het niet te hard waait ga ik er achteraan.
Ik niet? Valt weer tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik het fietsrecord. Of dagoduck
~150 is mijn record.quote:
Maja ik ben er ook wel ietsjes meer getraind in en op een racefiets ga je vanzelf al sneller.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker onderweg om zijn gevallen
DePino is dat dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
DePino en DeLuna waren in Mierlo?
En dan niet langskomen he![]()
DeMex zat te kijken naar PSV in DeToiletpot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DePino is dat dan.
Ja, waar was jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |