SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 30% gewijzigd door kanovinnie op 14-04-2014 09:44:19 ]
quote:Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef swollywood het volgende:
Stok aan het bord:
[ afbeelding ]
Voorkant bord:
[ afbeelding ]
Achterkant bord:
[ afbeelding ]
Sleutelbord (nog net bereikbaar voor iemand van 1.75m):
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Nattekat: Dichtstbijzijnde station: Kampen (ca. 8,8 km).
Voor de foto's wilde ik ook de 2e post hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, je hebt de lange lijst in de OP gehouden
Houden zo
1e post is toch genoeg?quote:Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de foto's wilde ik ook de 2e post hebben.
Topquote:Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef swollywood het volgende:
Speciaal voor Nattekat: Dichtstbijzijnde station: Kampen (ca. 8,8 km).
Update de OP ook ff vanuit de link onderaan de OP.quote:Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de foto's wilde ik ook de 2e post hebben.
Gewoon ff doen morgen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Kampen ligt ook nog wel binnen bereik, hoewel wel een stukkie verder...
Nou ben ik uit de OP gegooid.quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou niet van die korte lijstjes
Vond de start van ronde 7 ook al zo jammer
Oepsquote:Op zondag 13 april 2014 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leuk dat kaal overnemen.Is gefixed.
[..]
In ronde 8 staat alles op 2013.
Je kunt wel zien waar ik vandaan komquote:Op zondag 13 april 2014 18:02 schreef Maringo het volgende:
Je kan je eigenaarsschap en je reeks ontmaagdingen ook bekijken:
http://fokstok.maringo.nl/user/293
Was voor mij al 10,5 maand geleden zie ik net.quote:Op maandag 14 april 2014 00:35 schreef boertie het volgende:
t'is ietsie meer uit de richting maar ik blijf de Stok in de gaten houden. Het is alweer een tijdje geleden en het begint toch weer te kriebelen
Ik hoop hiermee ook een lichte nieuwe strijd te hebben geopend voor de gebieden waar elke gemeente al een keer geweest is.quote:Op maandag 14 april 2014 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kunt wel zien waar ik vandaan kom
Eigendom
Bedum
De Marne
Eemsmond
Hoogezand-Sappemeer
Menterwolde
Oldambt
Stadskanaal
Gemeentes Ontmaagd
De Marne
Epe
Haren
Menterwolde
Stadskanaal
Veendam
Vlagtwedde
Inderdaad, ik ga het aanpassen. Wie heeft een mooie foto van de huidige stok?quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was voor mij al 10,5 maand geleden zie ik net.
Foto in de OP klopt nu ook niet meer en is nu gemaakt door zwarte_hand.
Uitgeknipt en wel:quote:Op maandag 14 april 2014 09:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga het aanpassen. Wie heeft een mooie foto van de huidige stok?
quote:Op zondag 13 april 2014 22:07 schreef m1st1g het volgende:
004: Nieuwleusen (Overijssel) door Pino112/DeLuna
Jij staat er ook niet inquote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Snel weer een keer een verplaatsing doen, dan.
Ik zeg er dan ook niks van.quote:
Sorry, het noorden is weer aan de beurtquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg er dan ook niks van.
Zodra die in de buurt komt, sta ik er snel genoeg in. Al had ik gehoopt dat ie in omgeving Brabant was gebleven, aangezien ik morgen naar België moet..
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.quote:Op maandag 14 april 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, het noorden is weer aan de beurt
Oke!quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.
Onder de rivieren is het zuiden dus dan is daarboven het noorden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt in Overijssel, dat is geen noorden.
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden isquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg er dan ook niks van.
Zodra die in de buurt komt, sta ik er snel genoeg in. Al had ik gehoopt dat ie in omgeving Brabant was gebleven, aangezien ik morgen naar België moet..
Ik had hem bij je in de buurt kunnen leggen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden is
Het ligt eraan om welke rivieren het gaat of ik het met je eens ben.quote:Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren is het zuiden dus dan is daarboven het noorden.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had hem bij je in de buurt kunnen leggen.
Wat zeg je me daar?quote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben blij dat ie eindelijk terug in het noorden is
Hij is er al zo lang niet meer geweest... worden mensen enthousiast vanquote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zeg je me daar?![]()
Ik weet alleen geen leuke nieuwe lokatie.
Ik heb denk ik het fietsrecord. Of dagoduckquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef Ruif het volgende:
Ik heb alleen een fiets, maar zodra hij in de buurt van Groningen ligt, de zon schijnt en het niet te hard waait ga ik er achteraan.
Ik niet? Valt weer tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik het fietsrecord. Of dagoduck
~150 is mijn record.quote:
Maja ik ben er ook wel ietsjes meer getraind in en op een racefiets ga je vanzelf al sneller.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dan zeker onderweg om zijn gevallen
DePino is dat dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
DePino en DeLuna waren in Mierlo?
En dan niet langskomen he![]()
DeMex zat te kijken naar PSV in DeToiletpot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DePino is dat dan.
Ja, waar was jij dan?
Wij waren er smiddags.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeMex zat te kijken naar PSV in DeToiletpot.
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef Geckoo het volgende:
wordt tijd dat de stok naar het zuiden gaat, daar liggen nog een hoop gemeentes
Daar is ie net een maand geleden geweestquote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef Geckoo het volgende:
wordt tijd dat de stok naar het zuiden gaat, daar liggen nog een hoop gemeentes
* Geckoo oud gediende meld
Nicequote:
Iedereen moet standaard een gps opzetten bij het reizen?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nice
Ik hoopte even dat ik kon zoeken waar de Stok nu naar toeging, via GPS ofzo, maar dat valt tegen
Goed ideequote:Op woensdag 16 april 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen moet standaard een gps opzetten bij het reizen?
Is al zo; Ik geef altijd door in welke trein ik zit en jullie kunnen hem volgen op de spoorkaartquote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Goed idee
Kunnen we jou in de trein ook wat makkelijker volgen
Dat zal een bugje zijn. Zal ik volgende keer naar kijken. Stiekem toch nu gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Is de 'volgende'/'vorige'-verplaatsing weg trouwens? Das wel jammer.
Tsja, er is daar een NS Station. Vanaf dat station is het een 2.3km lopen naar het bord....quote:
Het probleem is dat ik nu geen zin heb om weer het hele land door te reizenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, er is daar een NS Station. Vanaf dat station is het een 2.3km lopen naar het bord....
Eventueel pak je even een terrasje, met uitzicht over het pikmeer....
Vond het zelf ook een mooie lokatie/omgeving. Ik wist niet dat het pontje buiten werking was (zelf geen gebruik van gemaakt) anders had ik dat natuurlijk ff gemeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmja. 't was wel een tikkie verder dan ik dacht. Na Meppel moet je nog wel ff een stukje verder binnendoor... maar ik vond die lokatie die Swollywood gekozen heeft wel leuk. Een mooie omgeving daar, over die dijkjes, mooie uitzichten. Je komt inderdaad nog eens ergens...
Alleen was het pontje van Genemuiden buiten dienst, dus moest weer terugrijden...
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef .Neovo. het volgende:
Binnen 10 minuten ben ik bij die stok.
Dan moet je er nu zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef .Neovo. het volgende:
Binnen 10 minuten ben ik bij die stok.
Ook geen sleutel.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juiste locatie? Sleutel nog in het bord?
Wow, dat is wel heel zuurquote:Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef .Neovo. het volgende:
Ik sta voor die kutbrug, precies zoals op die foto's. 35km voor niks gefietst![]()
Die is toch niet enige die dat flikte. Ik weet nog wel een Fries die dat ook doet.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel zuur
z_h was toch met pensioen?
Die van kijkbuisfokkertjesquote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die is toch niet enige die dat flikte. Ik weet nog wel een Fries die dat ook doet.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef .Neovo. het volgende:
Ik sta voor die kutbrug, precies zoals op die foto's. 35km voor niks gefietst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |