Wij waren er smiddags.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeMex zat te kijken naar PSV in DeToiletpot.
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef Geckoo het volgende:
wordt tijd dat de stok naar het zuiden gaat, daar liggen nog een hoop gemeentes
Daar is ie net een maand geleden geweestquote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef Geckoo het volgende:
wordt tijd dat de stok naar het zuiden gaat, daar liggen nog een hoop gemeentes
* Geckoo oud gediende meld
Nicequote:
Iedereen moet standaard een gps opzetten bij het reizen?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nice
Ik hoopte even dat ik kon zoeken waar de Stok nu naar toeging, via GPS ofzo, maar dat valt tegen
Goed ideequote:Op woensdag 16 april 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen moet standaard een gps opzetten bij het reizen?
Is al zo; Ik geef altijd door in welke trein ik zit en jullie kunnen hem volgen op de spoorkaartquote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Goed idee
Kunnen we jou in de trein ook wat makkelijker volgen
Dat zal een bugje zijn. Zal ik volgende keer naar kijken. Stiekem toch nu gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Is de 'volgende'/'vorige'-verplaatsing weg trouwens? Das wel jammer.
Tsja, er is daar een NS Station. Vanaf dat station is het een 2.3km lopen naar het bord....quote:
Het probleem is dat ik nu geen zin heb om weer het hele land door te reizenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, er is daar een NS Station. Vanaf dat station is het een 2.3km lopen naar het bord....
Eventueel pak je even een terrasje, met uitzicht over het pikmeer....
Vond het zelf ook een mooie lokatie/omgeving. Ik wist niet dat het pontje buiten werking was (zelf geen gebruik van gemaakt) anders had ik dat natuurlijk ff gemeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmja. 't was wel een tikkie verder dan ik dacht. Na Meppel moet je nog wel ff een stukje verder binnendoor... maar ik vond die lokatie die Swollywood gekozen heeft wel leuk. Een mooie omgeving daar, over die dijkjes, mooie uitzichten. Je komt inderdaad nog eens ergens...
Alleen was het pontje van Genemuiden buiten dienst, dus moest weer terugrijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |