Mijn eerste keer betekende het einde van ronde 6quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef .Neovo. het volgende:
Leuk, de eerste keer dat ik dit doe, op de fiets, is ie weg..
Zal me benieuwen waar ie opduikt.
quote:
quote:
Hij rent ook dat winkelcentrum door als een malle.quote:
quote:
Niemand zegt dat je de schuldige was, de vraag was of jij hem eventueel had. GizartFRL kan ook nog natuurlijk. Of z_h is toch niet met pensioenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF ben ik meteen de schuldige? Sorry jongens ik ben echt niet in staat dat ding op te pikken laatste dagen dus ik wast niet.
En juist hierom noemde ik je de Zeikfries.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF ben ik meteen de schuldige? Sorry jongens ik ben echt niet in staat dat ding op te pikken laatste dagen dus ik wast niet.
Neequote:
Je weet waar hij woont?quote:
STaat nog wel op de planning voor een keertjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet waar hij woont?Even het IJsselmeer rond fietsen
Zo gek was mijn suggestie dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
STaat nog wel op de planning voor een keertje
Astu.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand aan de hand van dit een pinpoint doen van destijds in Made?
GC / Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 7
Daar zat ik ook aan te denken, maar wist het niet zeker, ik kan bijv die schuur op de achterkant bord foto niet terugvindenquote:
Klopt wel hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar wist het niet zeker, ik kan bijv die schuur op de achterkant bord foto niet terugvinden
Niet stiekem direct gebruikt, stok opgehaald en gebruikt voor in de vuurkorf?quote:
WTF?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:06 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb even een Wi-Fi netwerk opgezocht, mijn 3g is te langzaam om foto's te uploaden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks dus.
Uhhhhh...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Niet stiekem direct gebruikt, stok opgehaald en gebruikt voor in de vuurkorf?
Ik heb de foto ook bij het linkerbord gemaakt. Toen ik er was kwam er op zich wel verkeer langs, maar er waren ook tijden dat het rustig was. Het reed wel gewoon door.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
WTF?![]()
De lokatie klopt. De stok ligt aan andere kant (het linkerbord op die foto), en dan aan de linkerpaal. Met opzet aan die kant, zodat hij niet zichtbaar is vanaf dat fietspad.
Veel verkeer ging er niet langs toen ik bezig was en het reed allemaal zonder vaart te minderen door.
Wel erg overactief en snelquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien een overactieve gemeenteambtenaar...
Dan ligt meestal de sleutel er nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien een overactieve gemeenteambtenaar...
Goed puntquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ligt meestal de sleutel er nog.
Plus dat we nog binnen de 24-uurs garantie zitten.
Die termijn verloopt over een uur, als ik uitga van de eerste melding dat ie er niet meer lag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ligt meestal de sleutel er nog.
Plus dat we nog binnen de 24-uurs garantie zitten.
Hou ze alsjeblieft voor je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ahhhh, ik had zo veel leuke dingen in gedachten die ik met de stok kon doen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de hele eerste ronde doorgewerkt. Als iemand nog een beter idee heeft van de 5 vraagtekens?
http://wiki.fok.nl/index.(...)ste_ronde_is_geweest
Aangepast. http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/19quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, even een correctie. De verplaatsing Landgraaf was eigenlijk Schaesberg. Ik ga het aanpassen in de wiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |