Reactie erop bij Hyman:quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef nostra het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar hondslelijk zal je altijd blijven. Wat dat betreft kan je je dan maar beter volvreten en kapot zuipen, dan heb je nog iets van genoegdoening in je leven.
Waarna Adorabella op bovenstaande post reageert met dit:quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bent niet lief. Spring voor een trein.
Goed er wordt wat gebitch'd en gemiauwd en dan komt Braddie met deze post:quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.
Waarna de backfire in een heuze flamewar (incl pics) ontflamt, komt erop neer dat Adorabella een walgelijke transgender wel iets over Braddie mag zeggen maar als Braddie iets terug zegt (let wel op hoe hard hij gebasht werd) is hij opeens mister Poetin himself.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Er is weinig om op Braddie te haten, denk dat het meer is arrrrgggghhhh mijn leven is kut laat ik een dikzak, dikzak noemen en nog meer zodat ik mij beter voel.quote:
Zoiets denk ik ook, sommigen die gaan ook echt persoonlijke info zoeken en reageren standaard in al zijn topicsquote:Op zondag 13 april 2014 03:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er is weinig om op Braddie te haten, denk dat het meer is arrrrgggghhhh mijn leven is kut laat ik een dikzak, dikzak noemen en nog meer zodat ik mij beter voel.
Dit.quote:
Vind je Braddie zwak? Ik zie juist een sterke eigenzinnigheid.quote:Op zondag 13 april 2014 03:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
Verder hoezo moet ik constante virtuele pesterijen jegens een zwak iemand niet serieus nemen?
Klopt volkomen maar dat betekent niet dat het hem niet raakt.quote:Op zondag 13 april 2014 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind je Braddie zwak? Ik zie juist een sterke eigenzinnigheid.
Beetje jammer ditquote:Op zondag 13 april 2014 03:12 schreef wickedmen het volgende:
Hetzelfde met user Rozzje, hier een soort van internetheld maar in de WA groepschat zat hij constant vrouwen uit te schelden en in rl bleek het een mager knulletje te zijn die vaak zat te janken om meisjes en nog maagd was. Geen grap.
Nu doe ik btw ook hetzelfde als mensen met Braddie, daar ben ik me bewust van.
En als hij omgebouwd is valt hij nog op vrouwen ookquote:Op zondag 13 april 2014 05:14 schreef Kutmanager het volgende:
Topic gelezen. Mannen die een vrouw willen zijn. Wat bezielt je dan? #team braddie.
Volgens mij komt dat best vaak voor.quote:Op zondag 13 april 2014 07:54 schreef GJonline het volgende:
[..]
En als hij omgebouwd is valt hij nog op vrouwen ookLesbo transgender! Hele nieuwe soort.
Te goed om niet te quoten.quote:Op zondag 13 april 2014 05:49 schreef Monopoly het volgende:
Transgenders, homoseksuelen en andere gevallen hebben sowieso een neiging om te schreeuwen dat de hele wereld tegen ze is als iemand zegt wat ze denken.
Ja, sommige mensen vinden homo's vies, transgenders debielen en Marokkanen gespuis. Wanneer mag men dat niet meer zeggen?
Nee we moeten allemaal maar transgenders aaien omdat ze zo zielig zijn? Flikker op, je mag je mening geven.
Ikzelf geef geen neuk maar als ik het maar ranzig teringvolk zou vinden zou ik het gewoon zeggen ja. Dat softe gedoe in Nederland komt me de keel uit. Het is prima om ruimdenkend te zijn, maar ik ga toch niet de maatschappij laten bepalen wat mijn mening moet zijn? De tyfus, als ik iets gay vind dan vind ik dat en zeg ik dat.
Claimt hij transgender te zijn? Waarom?quote:Op zondag 13 april 2014 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Braddie HAAT Marokkanen, Braddie haat dus ook TS, ironisch.
Neemt niet weg dat de aandachtshoerderij van die transgender ook de spuigaten uitloopt, als iemand zich op een dergelijke manier profileert in het ''vrouw'' zijn terwijl je dat NIET bent dan mag en kan je reacties verwachten.
Leer met die reacties leven of zwijg tot in het oneindige.
oh oke dan weet ik het, is goed met je.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef LookAtMe het volgende:
Ik haat iedereen hier dus ga niet voor Braddie een uitzondering maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |