Hallo, hallo hier weer een janktopic.
Al lange tijd wordt Braddie gepest/gebasht, dat hij dit ook een beetje zelf dom uitlokt door steeds hetzelfde te doen is al bekend.
Nu las ik net dit topic:
KLB / "Niet lullig bedoeld" zoals gewoonlijk een Braddie backfire/bashpartij deze keer weer eens erger dan de vorige keer.
Nu snap ik niet dat ik de enige ben die voor Braddie op komt, a. iedereen is hem zat wat niet erg begrijpelijk is of naast de onzekere gefrustreerde gastjes die Braddie helemaal afzeiken zijn er daarnaast ook mee lopers, mensen die een neuk geven om wat Fokkers over hun denken en mee lopen.

!!!!!!! x oneindig
Goed er wordt dus hoop wat gebasht en dan kom ik bij de volgende quote:
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef nostra het volgende:Niet lullig bedoeld, maar hondslelijk zal je altijd blijven. Wat dat betreft kan je je dan maar beter volvreten en kapot zuipen, dan heb je nog iets van genoegdoening in je leven.
Reactie erop bij Hyman:
quote:
Waarna Adorabella op bovenstaande post reageert met dit:
quote:
Goed er wordt wat gebitch'd en gemiauwd en dan komt Braddie met deze post:
quote:
Waarna de backfire in een heuze flamewar (incl pics) ontflamt, komt erop neer dat Adorabella een walgelijke transgender wel iets over Braddie mag zeggen maar als Braddie iets terug zegt (let wel op hoe hard hij gebasht werd) is hij opeens mister Poetin himself.
Alsof je met 30 man een gast die op de grond ligt in elkaar slaat omdat hij een trap terug gaf nadat hij op de grond werd geduwd door een vrouw.
Klacht: Braddie bashen, Braddie bashen, laten we Braddie bashen.