Nee, daar is ze te jong voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ze dat niet bij haar eigen kind doen?
Little Britainquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is igg weer een zwaar waanzinnige discussie van Rienk.
Rienk: "Je hebt niets. Eigenlijk alleen je lichaam, en zelfs dat niet. Je lichaam is een geschenk dat je uiteindelijk moet teruggeven. Dat zei mijn moeder ook altijd al, dat zelfs je kont niet van jezelf is."
Enfin, het komt allemaal weer neer op: niets op de wereld heeft waarde, je moet je nergens aan hechten (- behalve aan je eigen gelijk -) en ego is slecht.
Zoiets. Of een variatie op datzelfde thema.
talloze mensen hebben nooit een aha moment gehad! die gaan DOOD!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef lorrie03 het volgende:
zoveel mensen nog wakker en geklets en wij krijgen gezeik van rienk en nico en op de andere streams een robin die iets drinkt
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.icq.com/en
voor de nerds onder ons
Nee!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vals wijf, eruit!!! Voegt ook helemaal niks toe/
Ja graag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is gewoon hartstikke diepzinnig, dat jij dat niet kan waarderen is jouw probleem. Wil je het erover hebben?
Mag niet van achter, dit is zijn moment.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:36 schreef soyChantal het volgende:
Waar is Billy? Moet die niet achter Ruud zn kont aanlopen?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan Dre niet even gek gaan doen ofzo?
aaawh nu al.. en gister hebben ze nog de liefde bedrevenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Het kan ook te gek, he?
Ik voel wrijving tussen Rienkolien.![]()
![]()
Van wat die 2 zeggen kan ik echt niks opslaan. Soort ruis op de lijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Het kan ook te gek, he?
Ik voel wrijving tussen Rienkolien.![]()
![]()
Nou, vooruit, puntje voor Rienk. Sommige mensen leren igg vrij weinig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Als je leeft leer je, stelt Nicolien.
Rienk is het hier niet mee eens, leren is een actief proces.
Als host? Daarvoor moet je kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef isax het volgende:
rienk moet zijn eigen late night talkshow krijgen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef blanket het volgende:
Ruud neemt een eiwitshake en loopt er al schuddend mee naar buiten. (dat is mijn OT bijdrage)
Ik wou eigenlijk net gaan luisteren, maar ik moet de vaatwasser nog leeghalen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
Zo'n leuk gesprek tussen Rienk en Nico, jammer dat daar niemand echt naar luistert
Eigenlijk luister ik niet, ik kijk naar Ruud die praat tegen een konijn ......quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:36 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja graag.![]()
Als je leeft leer je toch. Volgens Rienk niet.
bij voorkeur op Siberië 2quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef isax het volgende:
rienk moet zijn eigen late night talkshow krijgen
Nou liefde?? Pure lust.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef soyChantal het volgende:
[..]
aaawh nu al.. en gister hebben ze nog de liefde bedreven
Hij gaat nog even anderhalf uur verdacht doen? Dan heeft de regie iig beelden genoeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef Mirjam152 het volgende:
Vieze loser bij spoedig te verpatsen tractor.
[ afbeelding ]
Ga er nu niet om lachen, straks denkt 'ie nog dat 'ie leuk is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
en begroet de mooiste dames van het land
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wat die 2 zeggen kan ik echt niks opslaan. Soort ruis op de lijn.
De kippen en Bief en Stuk zijn leuker dan de hele mensheid in die fokking graftakkenloodsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
en begroet de mooiste dames van het land
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef isax het volgende:
ik voer nog leukere gesprekken met mijn hond dan dit
kloptquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
De kippen en Bief en Stuk zijn leuker dan de hele mensheid in die fokking graftakkenloods
Ik heb vandaag nog koe gegeten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ik heb net een film gezien en daar gingen ze een konijntje opeten.
Ik moet het helemaal alleen doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik niet, ik kijk naar Ruud die praat tegen een konijn ......
lekker vernieuwend.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als host? Daarvoor moet je kunnen luisteren.
Wellicht, de simpele lul.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat nog even anderhalf uur verdacht doen? Dan heeft de regie iig beelden genoeg.
Zondag weer stemmen op de site! Ik weet al wiequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ruud zei net 23 x slaap lekker, tegen elke kip apart en ging toen naar de koeien.
en nu knuffelt ie weer en geeft kusjes en noemt de koe schatje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ruud zei net 23 x slaap lekker, tegen elke kip apart en ging toen naar de koeien.
ik nog nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Zondag weer stemmen op de site! Ik weet al wie
Jammer dat ik nooit Elite ben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
hij had toch met lot moeten gaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en nu knuffelt ie weer en geeft kusjes en noemt de koe schatje.![]()
arme billy
ik ook, ruud die de liefde bedrijft met de koeien ken ik nu welquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou best die dronkenmansbende in de woonkamer willen volgen, maar dat wordt ons weer niet vergund
Als ik mag stemmen stem ik op ons Helmondse viswijfquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
1997 belt.. Ze willen ICQ terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.icq.com/en
voor de nerds onder ons
Troubadour?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik kwam niet meer op hoe dat beroep in de middeleeuwen hete. waar zo'n man dorpen af ging om het nieuws te verkondigen![]()
moest dus voor de postduif gaan
er werd van de week al bijna een knokploeg samengesteld hier, ik weet niet of je je nog kan aanmelden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zou Rienk graag een keer en knal voor zijn kop willen geven
A fool flatters himself, a wise man flatters the fool.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef maryo55 het volgende:
Ruud denk dat ze hem in de buitenwereld helemaal geweldig vinden.
Het enige wat mensen leuk vinden is hoe hij met de koeien knuffelt.
Vandaar dat hij deze rare streken gaat uithalen. Iets gaan verkopen wat van
de hele groep is om hun te straffen omdat het niet meteen goedgekeurd werd om geld
naar het goede doel te doen. Nadat hij bijna de loods in de brand had laten vliegen.
Ga naar huis kinderachtig mannetje
toch ben ik er trots op dat ik weet wat het is en het ook gedaan heb, soms lijk ik heel wijs in de ogen van mijn kinderen op pc gebiedquote:
Je hebt gewoon een hekel aan mannen en je wreekt dat uit op Ruudquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor favoriet bedoelde ik eigenlijk. Dat is zondags altijd. Alle kippen afzonderlijk goede nacht wensen... nou dat verdient een stem!quote:
Ja God kwam naar beneden.... en hij zag het nieuwe Utopia en weende zacht. . .quote:
nog maar een keer ruud isquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef maryo55 het volgende:
Ruud denk dat ze hem in de buitenwereld helemaal geweldig vinden.
Het enige wat mensen leuk vinden is hoe hij met de koeien knuffelt.
Vandaar dat hij deze rare streken gaat uithalen. Iets gaan verkopen wat van
de hele groep is om hun te straffen omdat het niet meteen goedgekeurd werd om geld
naar het goede doel te doen. Nadat hij bijna de loods in de brand had laten vliegen.
Ga naar huis kinderachtig mannetje
Ik ken het ook nogquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch ben ik er trots op dat ik weet wat het is en het ook gedaan heb, soms lijk ik heel wijs in de ogen van mijn kinderen op pc gebied
Zacht? Ik zou in janken uitbarsten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja God kwam naar beneden.... en hij zag het nieuwe Utopia en weende zacht. . .
Gezellig in zijn eigen wereldje met alleen hij en hijzelf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
Mooie beelden zo van Ruud die in gedachten verzonken over het terrein slentert
Je hebt er een goede nickname voor:quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zou Rienk graag een keer en knal voor zijn kop willen geven
Ik ken dat zelfs.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch ben ik er trots op dat ik weet wat het is en het ook gedaan heb, soms lijk ik heel wijs in de ogen van mijn kinderen op pc gebied
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nogMaar ja, back in the days gaf mijn ma ICT op MBO... Als ik weer eens met een hackprogje zat te spelen en er niet uit kwam riep ik mam... En die begon altijd: pff, moet je dit en dat en dan zu.... EY, DIT MAG JE NIET DOEN!! FOEI!!
Ow, ik zou hem juist zo graag van deze aarde willen zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
Het zielige van Ruud is dat hij denkt dat de streamers/kijkers hem leuk vinden. Ik zou hem graag met een tering gang op aarde terug zien komen.
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaatquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ow, ik zou hem juist zo graag van deze aarde willen zien verdwijnen.
ik ook niet maar hij blijft nu wel opvallend veel in beeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaat
Kan die echt niet maken tegenover die vent, die moest uit weet ik veel waar komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |