Als host? Daarvoor moet je kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef isax het volgende:
rienk moet zijn eigen late night talkshow krijgen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef blanket het volgende:
Ruud neemt een eiwitshake en loopt er al schuddend mee naar buiten. (dat is mijn OT bijdrage)
Ik wou eigenlijk net gaan luisteren, maar ik moet de vaatwasser nog leeghalen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
Zo'n leuk gesprek tussen Rienk en Nico, jammer dat daar niemand echt naar luistert
Eigenlijk luister ik niet, ik kijk naar Ruud die praat tegen een konijn ......quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:36 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja graag.![]()
Als je leeft leer je toch. Volgens Rienk niet.
bij voorkeur op Siberië 2quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef isax het volgende:
rienk moet zijn eigen late night talkshow krijgen
Nou liefde?? Pure lust.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef soyChantal het volgende:
[..]
aaawh nu al.. en gister hebben ze nog de liefde bedreven
Hij gaat nog even anderhalf uur verdacht doen? Dan heeft de regie iig beelden genoeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef Mirjam152 het volgende:
Vieze loser bij spoedig te verpatsen tractor.
[ afbeelding ]
Ga er nu niet om lachen, straks denkt 'ie nog dat 'ie leuk is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
en begroet de mooiste dames van het land
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wat die 2 zeggen kan ik echt niks opslaan. Soort ruis op de lijn.
De kippen en Bief en Stuk zijn leuker dan de hele mensheid in die fokking graftakkenloodsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
en begroet de mooiste dames van het land
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef isax het volgende:
ik voer nog leukere gesprekken met mijn hond dan dit
kloptquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
De kippen en Bief en Stuk zijn leuker dan de hele mensheid in die fokking graftakkenloods
Ik heb vandaag nog koe gegeten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ik heb net een film gezien en daar gingen ze een konijntje opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |