zou ik ook niet zijn als ik borstvoeding gaf aan iemand van 20.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt vrolijk ziet ze er niet uit.
Drinkt ze thee? Of doet ze een Vannessaatje met wijn in een mok.
Zonder die opgeplakte wimpers heeft ze vast net zulke enge ogen als Rita Verdonk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt vrolijk ziet ze er niet uit.
Drinkt ze thee? Of doet ze een Vannessaatje met wijn in een mok.
Gaat haar idd niet lukken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop op een ruzie tussen haar en Billy, ik denk maar zo dat Billy haar niet zo makkelijk onder tafel lult
Nico: als je weet dat het over gaat, waarom zou je nu dan niet genieten van leuke dingen samen doen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
Zo'n leuk gesprek tussen Rienk en Nico, jammer dat daar niemand echt naar luistert
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:32 schreef blanket het volgende:
Nico ziet er zo gelukkig en verliefd uit![]()
Kan ze dat niet bij haar eigen kind doen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef soyChantal het volgende:
Dadelijk brengt ze gio nog naar bed en gaat ze 'm instoppen.
ik kwam niet meer op hoe dat beroep in de middeleeuwen hete. waar zo'n man dorpen af ging om het nieuws te verkondigenquote:
bitcoins!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef UltraBrain het volgende:
Cryptocurrensies!? WTF?!
Ik niet begrijp!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ze dat niet bij haar eigen kind doen?
Het is igg weer een zwaar waanzinnige discussie van Rienk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is ook het gesprek wat ik volg ik probeer af en toe iets in te tikken wat ze zeggen.
is ook handig om te kijken hoe snel ik nog kan typen
en ik wil niemand boos maken omdat ik wel eens off topic ga
en plaats er dan een ot post bij.
zoals
ot nico vertelt nu dat ze als klein kind al wist dat ze van zichzelf was en niet van mama of oma of zus. of het is iemand anders zijn kindje, ik volg het niet helemaal goed
Het is gewoon hartstikke diepzinnig, dat jij dat niet kan waarderen is jouw probleem. Wil je het erover hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nico: als je weet dat het over gaat, waarom zou je nu dan niet genieten van leuke dingen samen doen?
Rienk: omdat ik morgen wel dood kan zijn.
Nico: ik ook.
Inderdaad, een enorm leuk gesprek.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.icq.com/en
voor de nerds onder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |