Wrong, ze wíl graag dat ze er een punt van maken, dan heeft ze een verhaallijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom frunnikt Gio nooit aan Robin? Beetje eenrichtingsverkeer zo.
Robin: "Bij jou thuis vinden het geen punt toch? Dat frunniken? Alleen hier maken ze er een punt van."
Vals wijf, eruit!!! Voegt ook helemaal niks toe/quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]de 2e...
Robin denkt slim te zijn en een slapende Gio uit te horen hoe zijn thuisfront over hun geklef denkt. Na 3x vragen zegt hij: geen probleem. O mooi want ze houdt niet van gezeik, de zuigerT.
Bittyquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Rica het volgende:
Gio en Robin zijn best een leuk stel![]()
[ afbeelding ]
ik ook om haar maar dat hou ik netjes in.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin lacht zich stiekem rot om de taferelen in de woonkamer.:)
Ik hoop op een ruzie tussen haar en Billy, ik denk maar zo dat Billy haar niet zo makkelijk onder tafel lultquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vals wijf, eruit!!! Voegt ook helemaal niks toe/
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vals wijf, eruit!!! Voegt ook helemaal niks toe/
is ook het gesprek wat ik volg ik probeer af en toe iets in te tikken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Minder, Minder, Minder.
Toeval: Rienk heeft het net over dat hij met minder wil leven.
Nope..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
Zo'n leuk gesprek tussen Rienk en Nico, jammer dat daar niemand echt naar luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |