SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze probeert tot 3 te tellenquote:
En dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:24 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja.. ik geef Lekkertje nog een week of 3
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat jij klaar bent is die trekker al weg.quote:
Z'n vriendin zal wel gezellig zitten streamen met een wijntje en een bakje chipsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n lang haar, maar wel tot over mijn schouders
Dat is wel gezellig ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Rica het volgende:
Gio en Robin zijn best een leuk stel![]()
[ afbeelding ]
Dre zendercheckquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zit Huub aan de pammetjes door de spanning van de tractorsensatie die staat te gebeuren.
Adem in.... adem uit...
Misschien hebben ze een open relatie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Z'n vriendin zal wel gezellig zitten streamen met een wijntje en een bakje chips
Leuk gezicht, je vriendje met zijn hoofd in het kruis van een fausse blonde, en zelf in z'n ondergoed met z'n broek half afgezakt.
Farmvillequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef blanket het volgende:
Ik zie alle COSsers...lamlendig op de bank hangen...popcorn is al weken niet meer uit de kast gehaald...van ellende spelen we allemaal landleven en candycrush![]()
ja maar de spanning komt er weer aan want het is weer bijna stem tijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef blanket het volgende:
Ik zie alle COSsers...lamlendig op de bank hangen...popcorn is al weken niet meer uit de kast gehaald...van ellende spelen we allemaal landleven en candycrush![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef blanket het volgende:
Ja kan ookquote:
Lekkertje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:24 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja.. ik geef Lekkertje nog een week of 3
[ afbeelding ]
Minder Rienk is altijd goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar de spanning komt er weer aan want het is weer bijna stem tijd![]()
ot nico wil leren leven met minder zegt ze tegen rienk
Dan is ze al aardig op weg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar de spanning komt er weer aan want het is weer bijna stem tijd![]()
ot nico wil leren leven met minder zegt ze tegen rienk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |