En nou pas klagen? Tss....quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat sommige mensen veel te veel off topic gaan, dit is morgen geen teruglezen zo
Oeps.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat sommige mensen veel te veel off topic gaan, dit is morgen geen teruglezen zo
gezelligggg doen we meteen een maskertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n lang haar, maar wel tot over mijn schouders
Dat is wel gezellig ja..
Geloof mij nou, die zijn er niet echt uit, die houdt de regie gewoon achter de hand voor als het onverwacht saai zou worden.quote:
Ik vouwde die tieten echt drie x om haar harses heen, als ik Gio zijn meisje was.quote:
Gelukkig is dat nog lang niet zo ver.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou, die zijn er niet echt uit, die houdt de regie gewoon achter de hand voor als het onverwacht saai zou worden.
Ik ben er even klaar mee. Beloof morgen weer mijn best te doen en dat meen ik!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
moet je niet terug lezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Het vlopte er zomaar uit, meen het ook niet echt. Nou ja, ff een uurtje dan, niet die achterlijke bedtijden van ze.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:20 schreef Vlopje het volgende:
[..]
dat klinkt niet best....dat het ooit nog zo ver zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |