quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef isax het volgende:
zit ze zijn haar nou te vlechten of vlooie te zoeken?
Als een wijf...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef soyChantal het volgende:
Wat ben ik toch benieuwd hoe Gio zijn haar eruit ziet als er af is.
Ja, terwijl die net nog zei dat zijn vriendin ook weleens zijn haren vlecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Rekening houden met zijn vriendinnetje is dus te veel gevraagd. Afschieten over het hek die mongool
Ik hoop dat je antwoord krijgt, dit soort dingen houden ze meestal wijselijk voor zich.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel belangrijk om dat even vast te stellen. Zal ik Talpa bellen?
Nee, en buiten een paar oorbellen ook geen piercings. Verder wel zo gek als een deur.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vraag het me toch af... ben je een oma met tattoos?
Heeft ze nu geen BH aan soms ? D'r tieten hangen nu op d'r middel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef isax het volgende:
zit ze zijn haar nou te vlechten of vlooie te zoeken?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef psclgrn het volgende:
"Charlotte zenderkamer"
"En je trekt nu je bikini aan en gaat verdomme in dat bubbelbad!"
geeft wel meer rommelquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Rekening houden met zijn vriendinnetje is dus te veel gevraagd. Afschieten over het hek die mongool
Ik hoooooop hetquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
billy gaat hem helpen toch ? medeplichtig .. aka ook stemmen![]()
Er is iets met die tractor en die lichtjes, die hebben met elkaar te maken. Aan ons om het uit te vogelen.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef psclgrn het volgende:
"Charlotte zenderkamer"
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond gaat ruud de tractor verkopen vanavond ?
picture ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en buiten een paar oorbellen ook geen piercings. Verder wel zo gek als een deur.![]()
Dat laatste was al bekend hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en buiten een paar oorbellen ook geen piercings. Verder wel zo gek als een deur.![]()
kort kapsel? rood? lekker gek?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, trusten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
Deze oma gaat naar bed...ben aan het babysitten en verwacht dat ik er nog wel een aantal keer uit moet vannacht....Lees nog wel even met jullie mee op de telefoon, dus please, veel vertellen over deze spectaculaire streams...(verzin maar wat, dan heb ik wat te lezen...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
Deze oma gaat naar bed...ben aan het babysitten en verwacht dat ik er nog wel een aantal keer uit moet vannacht....Lees nog wel even met jullie mee op de telefoon, dus please, veel vertellen over deze spectaculaire streams...(verzin maar wat, dan heb ik wat te lezen...
zal ik jou haar vlechten dan? je klinkt jaloersquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef Burner82 het volgende:
Lekker vlechten of sporten met Ruud. Het is weer een genot, de streams
"Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr meneer Huub ik moet op tijd naar bed voor mun faddduuuuuuuuurrrrrrrr"quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef psclgrn het volgende:
"Charlotte zenderkamer"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afdeling Kleurvolgorde Jacuzzi-verlichting is gesloten tot maandagochtend.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je antwoord krijgt, dit soort dingen houden ze meestal wijselijk voor zich.
Proberen mag... Maar het is nogal kortquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
zal ik jou haar vlechten dan? je klinkt jaloers
Het antwoord aan het eind.. zoals het hoortquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is iets met die tractor en die lichtjes, die hebben met elkaar te maken. Aan ons om het uit te vogelen.
Hmm.... Close Encounters of the third kind... lichtjes...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is iets met die tractor en die lichtjes, die hebben met elkaar te maken. Aan ons om het uit te vogelen.
ik ben een expertquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Proberen mag... Maar het is nogal kort
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef Rica het volgende:
Kijk nog maar goed naar de traktor mensen want straks is hij weg.
Ik zeg nog niks maar Ruud die dekselse poetsenbakker heeft me toch een grap bedacht!!
Dan heb je breedbeeld nodigquote:
Je mag mijn haar wel vlechten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
zal ik jou haar vlechten dan? je klinkt jaloers
Niet alleen in bikini.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef loekf het volgende:
"Boehhhhhhhhh... en ik heb zo'n dikke reet in die bikini"
Alle drie goedquote:
Ja dat had hijquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
robin vraagt of gio ook een brief van zijn ouders heeft gehad en gio zegt ja hij heeft me een kapot lange brief geschreven.
wat ik nog wil weten, heeft hij ook een brief van zijn vriendin gehad?
Kan je ze allemaal? Knap hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
fishtail, french, dutch. welke stijl wil je?
Haroldquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef loekf het volgende:
[..]
Hmm.... Close Encounters of the third kind... lichtjes...
Aliens komen hem halen vannacht ?
Zul je zien dat Isa die tractor voor hem moet verkopen vannacht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Ruud heeft straks zo hard getrained dat ie als een blok in slaap valt....
en wat is daar uit gekomen of helemaal niets nog. en ja ja ik heb door de sv gespitquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ja dat had hijHeb ik ergens gelezen
Neeeequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je zien dat Isa die tractor voor hem moet verkopen vannacht.
ja, was in principe goed, maar ze kreeg wel veel shit over haar heen. Dus ze hoopte dat hij een beetje rekening met haar wou houden. Nou dat zien we dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
robin vraagt of gio ook een brief van zijn ouders heeft gehad en gio zegt ja mijn vader heeft me een kapot lange brief geschreven.
wat ik nog wil weten, heeft hij ook een brief van zijn vriendin gehad?
Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en wat is daar uit gekomen of helemaal niets nog. en ja ja ik heb door de sv gespit
Awh dat is echt sneu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, was in principe goed, maar ze kreeg wel veel shit over haar heen. Dus ze hoopte dat hij een beetje rekening met haar wou houden. Nou dat zien we dus
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:16 schreef 37metrijst het volgende:
Ze zijn aan het yahtzeeėn.Die B&B lijkt me echt geweldig. Na 3 uur een bord vies eten, in een vieze jacuzzi en vervolgens yahtzeeėn.
![]()
Of dat Ron hem aan de ketting heeft gegooid ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je zien dat Isa die tractor voor hem moet verkopen vannacht.
ik heb krullen tot aan mijn reet bijna, moest wel leren anders word het zo'n klittebendequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Kan je ze allemaal? Knap hoor![]()
Jij mag kiezen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, was in principe goed, maar ze kreeg wel veel shit over haar heen. Dus ze hoopte dat hij een beetje rekening met haar wou houden. Nou dat zien we dus
Volgens mij zijn die dingen lek en kruipt dat spul overal een beetje rond , ze heeft ook overal van die deuken en ophopingen .quote:
Oh ik heb niet zo'n lang haar, maar wel tot over mijn schoudersquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb krullen tot aan mijn reet bijna, moest wel leren anders word het zo'n klittebende![]()
ik kan ook invlechten![]()
leukalsjemet8meidenwoont
ik zal een combi doen
ik ben net 5 minuten binnen en ik hoop niet dat je mij bedoeltquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat sommige mensen veel te veel off topic gaan, dit is morgen geen teruglezen zo
En nou pas klagen? Tss....quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat sommige mensen veel te veel off topic gaan, dit is morgen geen teruglezen zo
Oeps.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
gezelligggg doen we meteen een maskertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n lang haar, maar wel tot over mijn schouders
Dat is wel gezellig ja..
Geloof mij nou, die zijn er niet echt uit, die houdt de regie gewoon achter de hand voor als het onverwacht saai zou worden.quote:
Ik vouwde die tieten echt drie x om haar harses heen, als ik Gio zijn meisje was.quote:
Gelukkig is dat nog lang niet zo ver.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou, die zijn er niet echt uit, die houdt de regie gewoon achter de hand voor als het onverwacht saai zou worden.
Ik ben er even klaar mee. Beloof morgen weer mijn best te doen en dat meen ik!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
moet je niet terug lezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Het vlopte er zomaar uit, meen het ook niet echt. Nou ja, ff een uurtje dan, niet die achterlijke bedtijden van ze.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:20 schreef Vlopje het volgende:
[..]
dat klinkt niet best....dat het ooit nog zo ver zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |