Ik moet het helemaal alleen doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik niet, ik kijk naar Ruud die praat tegen een konijn ......
lekker vernieuwend.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als host? Daarvoor moet je kunnen luisteren.
Wellicht, de simpele lul.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat nog even anderhalf uur verdacht doen? Dan heeft de regie iig beelden genoeg.
Zondag weer stemmen op de site! Ik weet al wiequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ruud zei net 23 x slaap lekker, tegen elke kip apart en ging toen naar de koeien.
en nu knuffelt ie weer en geeft kusjes en noemt de koe schatje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ruud zei net 23 x slaap lekker, tegen elke kip apart en ging toen naar de koeien.
ik nog nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Zondag weer stemmen op de site! Ik weet al wie
Jammer dat ik nooit Elite ben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
hij had toch met lot moeten gaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en nu knuffelt ie weer en geeft kusjes en noemt de koe schatje.![]()
arme billy
ik ook, ruud die de liefde bedrijft met de koeien ken ik nu welquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou best die dronkenmansbende in de woonkamer willen volgen, maar dat wordt ons weer niet vergund
Als ik mag stemmen stem ik op ons Helmondse viswijfquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
1997 belt.. Ze willen ICQ terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.icq.com/en
voor de nerds onder ons
Troubadour?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik kwam niet meer op hoe dat beroep in de middeleeuwen hete. waar zo'n man dorpen af ging om het nieuws te verkondigen![]()
moest dus voor de postduif gaan
er werd van de week al bijna een knokploeg samengesteld hier, ik weet niet of je je nog kan aanmelden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zou Rienk graag een keer en knal voor zijn kop willen geven
A fool flatters himself, a wise man flatters the fool.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef maryo55 het volgende:
Ruud denk dat ze hem in de buitenwereld helemaal geweldig vinden.
Het enige wat mensen leuk vinden is hoe hij met de koeien knuffelt.
Vandaar dat hij deze rare streken gaat uithalen. Iets gaan verkopen wat van
de hele groep is om hun te straffen omdat het niet meteen goedgekeurd werd om geld
naar het goede doel te doen. Nadat hij bijna de loods in de brand had laten vliegen.
Ga naar huis kinderachtig mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |