Je hebt gewoon een hekel aan mannen en je wreekt dat uit op Ruudquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Zondag weer stemmen op de site! Ik weet al wie
Voor favoriet bedoelde ik eigenlijk. Dat is zondags altijd. Alle kippen afzonderlijk goede nacht wensen... nou dat verdient een stem!quote:
Ja God kwam naar beneden.... en hij zag het nieuwe Utopia en weende zacht. . .quote:
nog maar een keer ruud isquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef maryo55 het volgende:
Ruud denk dat ze hem in de buitenwereld helemaal geweldig vinden.
Het enige wat mensen leuk vinden is hoe hij met de koeien knuffelt.
Vandaar dat hij deze rare streken gaat uithalen. Iets gaan verkopen wat van
de hele groep is om hun te straffen omdat het niet meteen goedgekeurd werd om geld
naar het goede doel te doen. Nadat hij bijna de loods in de brand had laten vliegen.
Ga naar huis kinderachtig mannetje
Ik ken het ook nogquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch ben ik er trots op dat ik weet wat het is en het ook gedaan heb, soms lijk ik heel wijs in de ogen van mijn kinderen op pc gebied
Zacht? Ik zou in janken uitbarsten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja God kwam naar beneden.... en hij zag het nieuwe Utopia en weende zacht. . .
Gezellig in zijn eigen wereldje met alleen hij en hijzelf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
Mooie beelden zo van Ruud die in gedachten verzonken over het terrein slentert
Je hebt er een goede nickname voor:quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zou Rienk graag een keer en knal voor zijn kop willen geven
Ik ken dat zelfs.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch ben ik er trots op dat ik weet wat het is en het ook gedaan heb, soms lijk ik heel wijs in de ogen van mijn kinderen op pc gebied
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nogMaar ja, back in the days gaf mijn ma ICT op MBO... Als ik weer eens met een hackprogje zat te spelen en er niet uit kwam riep ik mam... En die begon altijd: pff, moet je dit en dat en dan zu.... EY, DIT MAG JE NIET DOEN!! FOEI!!
Ow, ik zou hem juist zo graag van deze aarde willen zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
Het zielige van Ruud is dat hij denkt dat de streamers/kijkers hem leuk vinden. Ik zou hem graag met een tering gang op aarde terug zien komen.
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaatquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ow, ik zou hem juist zo graag van deze aarde willen zien verdwijnen.
ik ook niet maar hij blijft nu wel opvallend veel in beeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaat
Kan die echt niet maken tegenover die vent, die moest uit weet ik veel waar komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geloof er nog geen reet van dat die trekker weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |