750 gr is best veel..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?
Buitenwiet, dus Neequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?
Dat heb ik nooit gebruikt. Ik was meer van de psychedelische drugs. Coke en dergelijke, nee. Nooit behoefte aan gehad.quote:
Jup, neem het af en toe sweekends.. maar vaak smaandags gewoon weer zin in een nakkie terwijl ik niks meer heb. Ik kan mezelf gelukkig tegenhouden dan om het niet te halen, maar het is vrij verslavend idd.quote:
LSD enzo was juist niks voor mij, ik ben al gek genoeg zonder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gebruikt. Ik was meer van de psychedelische drugs. Coke en dergelijke, nee. Nooit behoefte aan gehad.
Die jongen die het geprobeerd had zei dat ik het net zo goed weg kon gooien, nouja, dan doe je dat maar.quote:
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jup, neem het af en toe sweekends.. maar vaak smaandags gewoon weer zin in een nakkie terwijl ik niks meer heb. Ik kan mezelf gelukkig tegenhouden dan om het niet te halen, maar het is vrij verslavend idd.
ik ben te pussy om dat te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
LSD enzo was juist niks voor mij, ik ben al gek genoeg zonder.![]()
het probleem is vooral dat het zo teringduur is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.
En GHB?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te pussy om dat te gebruiken
Wedden dat hij het uit de prullenbak heeft gehaald en verder verkochtquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die jongen die het geprobeerd had zei dat ik het net zo goed weg kon gooien, nouja, dan doe je dat maar.
pssyquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wedden dat hij het uit de prullenbak heeft gehaald en verder verkocht
Slimme jongen
pssyquote:
je snuift je een psychose en lsd durf je niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad. Heb sowieso niet zo veel verschillende drugs gebruikt.quote:
Was ook bijna echt ver heen met die troep, heb toen van m'n ouders gestolen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.
kom vechten danquote:
2-3x per jaar een half grammetje... ik weet zeker dat als ik het ieder weekend ga doen dat ik het ook niet meer kan weerstaan, maar zoals ik zeg, ik kan me zelf gelukkig inhouden (kan natuurlijk altijd veranderen).quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen trippen, paddo's vind ik ook niet leuk. Het is niet dat ik slecht ga ofzo, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik totaal geen controle over alles heb.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef Yiha het volgende:
[..]
je snuift je een psychose en lsd durf je niet?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Was ook bijna echt ver heen met die troep, heb toen van m'n ouders gestolen.
Heb wel eens 6 pillen achter elkaar op een jaar of 10 terug, speeste um echt hard toen, sindsdien ook nooit meer een pil aangeraakt...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, had een 6,5 voor m'n beschrijving van de invloed van een hoog stikstof gift op planten en daarmee was het wat mij betreft klaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wedden dat hij het uit de prullenbak heeft gehaald en verder verkocht
Slimme jongen
Jup gelukkig maar ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
het probleem is vooral dat het zo teringduur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Het heeft een vrij naar staartje. Je kunt dan ook 12 uur lang niet er aan ontsnappen, de angst dat je er in blijft zeg maar, is er wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
je weet niet met wie je te maken hebt mattie
Dat is ook klote.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen trippen, paddo's vind ik ook niet leuk. Het is niet dat ik slecht ga ofzo, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik totaal geen controle over alles heb.
ik doe het ook niet graag, lsd nooit geprobeerd wel een paar keer paddo'squote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen trippen, paddo's vind ik ook niet leuk. Het is niet dat ik slecht ga ofzo, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik totaal geen controle over alles heb.
Ja sletquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
je weet niet met wie je te maken hebt mattie
hehehquote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens 6 pillen achter elkaar op een jaar of 10 terug, speeste um echt hard toen, sindsdien ook nooit meer een pil aangeraakt...
neinquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij ook niet
gaan we wel zo vechten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja hoor al heel lang alles helemaal ok.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef BlueMage het volgende:
Heb eens gehad dat covers van boeken tot leven kwamen en er figuren vanuit het plafond tegen me begonnen te praten.teksten en tekenfilms op de muren zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en aura's rondom insectjes
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef BlueMage het volgende:
Heb eens gehad dat covers van boeken tot leven kwamen en er figuren vanuit het plafond tegen me begonnen te praten.Ik had na me eerste keer space cake dat ik op bed ging liggen en toen ging de deur van mijn klerenkast open. Toen begonnen mijn kleren er uit te vliegen en boven mijn hoofd zweven. Ik dacht toen maar van fck it is toch nep en ben gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
quote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
teksten en tekenfilms op de muren zienen aura's rondom insectjes
Eerste pil die ik nam duurde te lang voordat ik um voelde, vervolgens had ik er 5 op en pas bij de zesde sloeg het in... nou ik weet dat ik helemaal verkankerd was toen en zag van alles wat er niet was.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehlaatste keer had ik twee en een halve nintendo op, ging ook wel erg hard.
Nintendo? Ik weet echt helemaal niks van jullie wereldquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehlaatste keer had ik twee en een halve nintendo op, ging ook wel erg hard.
nu moet ik je echt slaanquote:
Is de naam van een XTC pilquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nintendo? Ik weet echt helemaal niks van jullie wereld.
dat is ook niet zo slim hè, maar bij blijven pakken als het niet werkt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Eerste pil die ik nam duurde te lang voordat ik um voelde, vervolgens had ik er 5 op en pas bij de zesde sloeg het in... nou ik weet dat ik helemaal verkankerd was toen en zag van alles wat er niet was.
Krijg maar gewoon goed de griep 'n keer, dan is dat allemaal helemaal gratis.quote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
teksten en tekenfilms op de muren zienen aura's rondom insectjes
Houd maar stil, heb veel perilex aan moeten sluiten van fornuizen en kreeg zo nu en dan wel eens een optater, geloof me dat is geen fijne coole gloedquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
stroomkabels hangt ook altijd een coole gloed omheen
slaan met een pizzaquote:
Dat spul kan je overigens gewoon online bestellenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dacht een keer na 270mg 4FMP dat mijn haar elektrisch geladen was![]()
Ik was nog naief toenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook niet zo slim hè, maar bij blijven pakken als het niet werkt.
kut tijger stop met stoer doenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mag ik mijn Calzone in je deegrol stoppen?
Ja klopt. Toen ook 100 gr besteld ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat spul kan je overigens gewoon online bestellen
Krachtstroom is goor goor goor inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Houd maar stil, heb veel perilex aan moeten sluiten van fornuizen en kreeg zo nu en dan wel eens een optater, geloof me dat is geen fijne coole gloed
wousquote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen ook 100 gr besteld ofzoWas weekend van Hard Bass allemaal op..
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.quote:
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.quote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krachtstroom is goor goor goor inderdaad.
Pep dus?quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.
ja uiteraardquote:
klopt idd.quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.
dan nog is het behoorlijk watquote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje natuurlijk! Waren met 13 man ofzo
jawelquote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha je weetniet wat je mist a dushiiii
Heb er niet echt iets aan overgehouden volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Welloe slaap.. Kan nooit heel gezond zijn.
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het momentquote:
Merk je pas op latere leeftijdquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb er niet echt iets aan overgehouden volgens mij.
`quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh hier niet hoorquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het moment
Dat is wel heel fors ja. Ik heb een keer in m'n broek gekezen door de klap, maar volgens mij was m'n eikel niet blauw.quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.
Als je dan bedenkt dat je hart ook 'n spier is....quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.
Was hier ook wel eens anders.quote:
die post had ik kunnen verwachtenquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb geen kinderen dus wat moet ik daarmee dan tijgertquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kent mij niet man. ben ideale schoonzoon.
echt?quote:
Geheimquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus wat moet ik daarmee dan tijgert
gekezen?quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is wel heel fors ja. Ik heb een keer in m'n broek gekezen door de klap, maar volgens mij was m'n eikel niet blauw.
Anderen denken daar anders over.quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar bij jou vast niet want met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
pep is echt overal zo ongeveer de makkelijkste drug om te fixenquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het moment
Als je een zwak hart heb kan je idd pech hebben ja.quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt dat je hart ook 'n spier is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |