Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks bullshit. Ik had van die Nederwiet, die groeien wel 1,5 meter hoog. Toen ze in volle bloei stonden rook je ze door de hele straat heen.
Expres de tijds eenheid weglatenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.
Vijf planten mag gewoon, en het was onderdeel van een schoolopdrachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.
sowieso kilo'squote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Expres de tijds eenheid weglaten
Of het nu stinkt door de hele straat of niet, maar buitenwiet is over het algemeen gewoon te goor om te rokenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.
Jaar of 2, 3 geleden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Expres de tijds eenheid weglaten
Volgens mij mag dat niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vijf planten mag gewoon, en het was onderdeel van een schoolopdracht. Ik heb 1 plant gedroogd en weggegeven aan een kameraad, de rest weggegooid, ik rook die rommel niet.
Maar wel goedkoper.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Of het nu stinkt door de hele straat of niet, maar buitenwiet is over het algemeen gewoon te goor om te roken
Hallo tijgerquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Welkom in mijn topic oh schone vrouw.
Dat is echt drugs misbruik maatquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
de rest weggegooid, ik rook die rommel niet.
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.quote:
Ja niet zo gek hè?quote:
Had toen liever coke.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaar of 2, 3 geleden.
Deed het toen ik student was best wel vaak, voornamelijk omdat je dan geen gigantische koppijn had de volgende dag.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
Onderdeel van een schoolopdracht zegt ie
Haha meneer gooit 3000 euro in de prullenbakquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.
Bij mij de volgende keerquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha meneer gooit 3000 euro in de prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |