Dat is ook een toffe band inderdaadquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet onaardig. Gaat ook een beetje naar een rustig punk nummer toe, zulk soort nummers hadden de New York Dolls bijv. ook.
Dan ken jij Spongeboss nog nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind taal wel mooi ja, maar Neerlandicus lijkt me wat overdreven. Neemt nogmaals niet weg dat over iemand schrijven als de tumor niet echt een toonbeeld van ontwikkeling is.
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee honger en zin in bier, dan boeit ut me niet dat dat 18 euro kost
Jammer dat die gast geen wiet mee kon nemen, heb nog maar 1 jonko, dat vind ik minder tof.
Jawel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan ken jij Spongeboss nog niet
Maat van me woont in Heerlen die kan gewoon 24/7 de wiettaxi bellen. Dat is hier helaas niet. Ik zou nog op en neer naar Utrecht kunnen met de trein, maar heb niet echt zin om weer de deur uit te moeten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebben
http://www.onlinecoffeeshop.nl/quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebben
wannabe pipashopquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.onlinecoffeeshop.nl/
??
Heb je daar uberhaupt zelf wel op gekeken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.onlinecoffeeshop.nl/
??
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.quote:
Gaat dat niet ontzettend stinken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon zelf planten hebben in de slaapkamer en alles.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.
Vroeger had je idd sites waar je wiet kon kopen online. was altijd al illegaal geweest maar ze hebben best een lange tijd die site in de lucht gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat dat niet ontzettend stinken?
somsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je nu in een keer in Groninger?
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.
bullshitquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.
watquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar die draaiende bar?
Had je Sequoia's ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |