Oh dat klinkt wel ontspannennquote:
Is wel echt het enige goede nummer dat ze hebbenquote:
meer zuipenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme ik begin zelfs moe te worden.
Beetje vitaliteit hoor. Tjonge.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme ik begin zelfs moe te worden.
Baaaasquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Paardlants het volgende:
Wat is 't probleem ts?
Heb ook net een pizza salami en een sixpack (helaas Heineken) laten bezorgen
Geen zorgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje vitaliteit hoor. Tjonge.
quote:
heb je geld teveel ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Paardlants het volgende:
Wat is 't probleem ts?
Heb ook net een pizza salami en een sixpack (helaas Heineken) laten bezorgen
Fappen en naar bedquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Ben te verkouden om uit te gaan en te verkouden voor een go go girl
Ik verlaag me niet tot dat niveau. Ben dima nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Yiha het volgende:
kunnen we anders de wijven afgaan op chaturbate?
Planten op hoofden zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Yiha het volgende:
kunnen we anders de wijven afgaan op chaturbate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet zeggen dat de tumor van KLB ook al een paar dagen niet gesignaleerd is. Heerlijk.Wat een naar taalgebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet zeggen dat de tumor van KLB ook al een paar dagen niet gesignaleerd is. Heerlijk.nee die voelt zich te goed voor klb tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Hoezo? Het is toch niet onmogelijk om met wat fatsoen over elkaar te schrijven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij houdt van taalgebruik he, Neerlandicus.
Niks hoezo. Ik constateerde iets.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch niet onmogelijk om met wat fatsoen over elkaar te schrijven?
jawel vieze flikkertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch niet onmogelijk om met wat fatsoen over elkaar te schrijven?
Prima, dat moeten we hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die voelt zich te goed voor klb tegenwoordig
Zeker niet onaardig. Gaat ook een beetje naar een rustig punk nummer toe, zulk soort nummers hadden de New York Dolls bijv. ook.quote:
Waarom constateer je dat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niks hoezo. Ik constateerde iets.
Ik was ook altijd weg op zaterdagavond, laatste 3 maanden zit ik maar eenzaam achter mijn laptoppie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Baaaas Alleen sta ik normaal nu in de club te hosselen en dans moves te showen. Ik ben nooit thuis op zaterdagavond
Nee honger en zin in bier, dan boeit ut me niet dat dat 18 euro kostquote:
Ik vind taal wel mooi ja, maar Neerlandicus lijkt me wat overdreven. Neemt nogmaals niet weg dat over iemand schrijven als de tumor niet echt een toonbeeld van ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik dat opmaak uit jouw posts.
Dat is ook een toffe band inderdaadquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet onaardig. Gaat ook een beetje naar een rustig punk nummer toe, zulk soort nummers hadden de New York Dolls bijv. ook.
Dan ken jij Spongeboss nog nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind taal wel mooi ja, maar Neerlandicus lijkt me wat overdreven. Neemt nogmaals niet weg dat over iemand schrijven als de tumor niet echt een toonbeeld van ontwikkeling is.
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee honger en zin in bier, dan boeit ut me niet dat dat 18 euro kost
Jammer dat die gast geen wiet mee kon nemen, heb nog maar 1 jonko, dat vind ik minder tof.
Jawel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan ken jij Spongeboss nog niet
Maat van me woont in Heerlen die kan gewoon 24/7 de wiettaxi bellen. Dat is hier helaas niet. Ik zou nog op en neer naar Utrecht kunnen met de trein, maar heb niet echt zin om weer de deur uit te moeten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebben
http://www.onlinecoffeeshop.nl/quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
coffeeshops zouden gewoon een bezorgdienst moeten hebben
wannabe pipashopquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.onlinecoffeeshop.nl/
??
Heb je daar uberhaupt zelf wel op gekeken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.onlinecoffeeshop.nl/
??
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.quote:
Gaat dat niet ontzettend stinken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon zelf planten hebben in de slaapkamer en alles.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.
Vroeger had je idd sites waar je wiet kon kopen online. was altijd al illegaal geweest maar ze hebben best een lange tijd die site in de lucht gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee, vroeger stonden daar links naar wiet webshops. Nu niet meer zie ik.
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat dat niet ontzettend stinken?
somsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je nu in een keer in Groninger?
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.
bullshitquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.
watquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar die draaiende bar?
Had je Sequoia's ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op den duur wel, ik had 5 planten in m'n tuin staan, die rook je 10 huizen verderop ook nog.
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, rook geen wiet meer.
Niks bullshit. Ik had van die Nederwiet, die groeien wel 1,5 meter hoog. Toen ze in volle bloei stonden rook je ze door de hele straat heen.quote:
Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks bullshit. Ik had van die Nederwiet, die groeien wel 1,5 meter hoog. Toen ze in volle bloei stonden rook je ze door de hele straat heen.
Expres de tijds eenheid weglatenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word er altijd bijzonder moe van. Een paar geleden nog eens door wat die cupcakejes gebakken, maar nee. Vond het niets meer.
Vijf planten mag gewoon, en het was onderdeel van een schoolopdrachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.
sowieso kilo'squote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Expres de tijds eenheid weglaten
Of het nu stinkt door de hele straat of niet, maar buitenwiet is over het algemeen gewoon te goor om te rokenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zet je er wat lavendel bij als je slim bent.
Jaar of 2, 3 geleden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Expres de tijds eenheid weglaten
Volgens mij mag dat niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vijf planten mag gewoon, en het was onderdeel van een schoolopdracht. Ik heb 1 plant gedroogd en weggegeven aan een kameraad, de rest weggegooid, ik rook die rommel niet.
Maar wel goedkoper.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Of het nu stinkt door de hele straat of niet, maar buitenwiet is over het algemeen gewoon te goor om te roken
Hallo tijgerquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Welkom in mijn topic oh schone vrouw.
Dat is echt drugs misbruik maatquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
de rest weggegooid, ik rook die rommel niet.
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.quote:
Ja niet zo gek hè?quote:
Had toen liever coke.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaar of 2, 3 geleden.
Deed het toen ik student was best wel vaak, voornamelijk omdat je dan geen gigantische koppijn had de volgende dag.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
Onderdeel van een schoolopdracht zegt ie
Haha meneer gooit 3000 euro in de prullenbakquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.
Bij mij de volgende keerquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb niks met die wereld te maken en had denk ik een 750 gram aan die rommel in huis, weet ik het waar ik dat voor een zacht prijsje kan slijten.
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha meneer gooit 3000 euro in de prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |