dan nog is het behoorlijk watquote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje natuurlijk! Waren met 13 man ofzo
jawelquote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha je weetniet wat je mist a dushiiii
Heb er niet echt iets aan overgehouden volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Welloe slaap.. Kan nooit heel gezond zijn.
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het momentquote:
Merk je pas op latere leeftijdquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb er niet echt iets aan overgehouden volgens mij.
`quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh hier niet hoorquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het moment
Dat is wel heel fors ja. Ik heb een keer in m'n broek gekezen door de klap, maar volgens mij was m'n eikel niet blauw.quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.
Als je dan bedenkt dat je hart ook 'n spier is....quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.
Was hier ook wel eens anders.quote:
die post had ik kunnen verwachtenquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb geen kinderen dus wat moet ik daarmee dan tijgertquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kent mij niet man. ben ideale schoonzoon.
echt?quote:
Geheimquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus wat moet ik daarmee dan tijgert
gekezen?quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is wel heel fors ja. Ik heb een keer in m'n broek gekezen door de klap, maar volgens mij was m'n eikel niet blauw.
Anderen denken daar anders over.quote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar bij jou vast niet want met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
pep is echt overal zo ongeveer de makkelijkste drug om te fixenquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Pep is wel lekker, maar erg lastig aan te komen hier op het moment
Als je een zwak hart heb kan je idd pech hebben ja.quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt dat je hart ook 'n spier is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |