Is de naam van een XTC pilquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nintendo? Ik weet echt helemaal niks van jullie wereld.
dat is ook niet zo slim hè, maar bij blijven pakken als het niet werkt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Eerste pil die ik nam duurde te lang voordat ik um voelde, vervolgens had ik er 5 op en pas bij de zesde sloeg het in... nou ik weet dat ik helemaal verkankerd was toen en zag van alles wat er niet was.
Krijg maar gewoon goed de griep 'n keer, dan is dat allemaal helemaal gratis.quote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
teksten en tekenfilms op de muren zienen aura's rondom insectjes
Houd maar stil, heb veel perilex aan moeten sluiten van fornuizen en kreeg zo nu en dan wel eens een optater, geloof me dat is geen fijne coole gloedquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
stroomkabels hangt ook altijd een coole gloed omheen
slaan met een pizzaquote:
Dat spul kan je overigens gewoon online bestellenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dacht een keer na 270mg 4FMP dat mijn haar elektrisch geladen was![]()
Ik was nog naief toenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook niet zo slim hè, maar bij blijven pakken als het niet werkt.
kut tijger stop met stoer doenquote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mag ik mijn Calzone in je deegrol stoppen?
Ja klopt. Toen ook 100 gr besteld ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat spul kan je overigens gewoon online bestellen
Krachtstroom is goor goor goor inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Houd maar stil, heb veel perilex aan moeten sluiten van fornuizen en kreeg zo nu en dan wel eens een optater, geloof me dat is geen fijne coole gloed
wousquote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen ook 100 gr besteld ofzoWas weekend van Hard Bass allemaal op..
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.quote:
Heb wel eens een hele blauwe onderarm eraan overgehouden, je spieren krijgen echt een akelige optater.quote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krachtstroom is goor goor goor inderdaad.
Pep dus?quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.
ja uiteraardquote:
klopt idd.quote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben met pillen altijd redelijk voorzichtig geweest. lijnen pakken kun je makkelijk verdelen en doseren, dat is bij pillen iets lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |