750 gr is best veel..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?
Buitenwiet, dus Neequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ook kwaliteit was?
Dat heb ik nooit gebruikt. Ik was meer van de psychedelische drugs. Coke en dergelijke, nee. Nooit behoefte aan gehad.quote:
Jup, neem het af en toe sweekends.. maar vaak smaandags gewoon weer zin in een nakkie terwijl ik niks meer heb. Ik kan mezelf gelukkig tegenhouden dan om het niet te halen, maar het is vrij verslavend idd.quote:
LSD enzo was juist niks voor mij, ik ben al gek genoeg zonder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gebruikt. Ik was meer van de psychedelische drugs. Coke en dergelijke, nee. Nooit behoefte aan gehad.
Die jongen die het geprobeerd had zei dat ik het net zo goed weg kon gooien, nouja, dan doe je dat maar.quote:
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jup, neem het af en toe sweekends.. maar vaak smaandags gewoon weer zin in een nakkie terwijl ik niks meer heb. Ik kan mezelf gelukkig tegenhouden dan om het niet te halen, maar het is vrij verslavend idd.
ik ben te pussy om dat te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
LSD enzo was juist niks voor mij, ik ben al gek genoeg zonder.![]()
het probleem is vooral dat het zo teringduur is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.
En GHB?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben te pussy om dat te gebruiken
Wedden dat hij het uit de prullenbak heeft gehaald en verder verkochtquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die jongen die het geprobeerd had zei dat ik het net zo goed weg kon gooien, nouja, dan doe je dat maar.
pssyquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wedden dat hij het uit de prullenbak heeft gehaald en verder verkocht
Slimme jongen
pssyquote:
je snuift je een psychose en lsd durf je niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad. Heb sowieso niet zo veel verschillende drugs gebruikt.quote:
Was ook bijna echt ver heen met die troep, heb toen van m'n ouders gestolen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt echt NIET aan die zooi zitten. Heb het zelf nooit gedaan maar heb er mensen aan kapot zien gaan. Hou jezelf indd goed onder controle.
kom vechten danquote:
2-3x per jaar een half grammetje... ik weet zeker dat als ik het ieder weekend ga doen dat ik het ook niet meer kan weerstaan, maar zoals ik zeg, ik kan me zelf gelukkig inhouden (kan natuurlijk altijd veranderen).quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |