quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:
quote:En over deze OP zullen we het maar helemáál niet hebben
Ah, de mijne 7-KGN-48quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn kenteken is 88-xb-bk lekker boeiend dat mensen dat weten
Hihi toch nog reactie op mijn kei goeie grap.quote:
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar ietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef Anne het volgende:
Overal pluisjes... Buiten en binnen inmiddels ookEn er staat geeneens een pluisjesboom of plant in de buurt.
Arborem Pluisiam D.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar iets
Ja, of doodgewone paardebloemen bedacht ik mij later!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar iets
Dat krijg je met van die (sales) managers met competenties en targets terwijl ze geen flauw benul hebben wat hun personeel eigenlijk doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef Paladijn het volgende:
ASSEN - De druk voor ANWB-wegenwachten om accu's te verkopen, wordt steeds groter. Vakbond FNV zet grote vraagtekens bij de doelstellingsformulieren, waarbij twee van de acht onderwerpen gaan over verkopen.
Volgens wegenwachten, die uit vrees voor ontslag anoniem wensen te blijven, moeten ze per persoon jaarlijks gemiddeld zestig accu's verkopen. Als ze dit niet lukt, dreigt een negatieve beoordeling.
Wegenwachten die dit gemiddelde niet halen, komen in aanmerking voor speciale communicatietrainingen. De nadruk ligt op accu's, omdat dit de nummer 1-pechmelding is.
moet je de nieuwe SC maken, kun je de OP gewoon aanpassenquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil in de OP verder stijgen. Nu lijkt het net of Anne en SD iets meer zijn dan de rest.
open autotrack.nl en begin met filterenquote:Op zondag 13 april 2014 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn eerste "Ik zoek een auto topic"
zover ik me kan herinneren
Goed idee idd, daar vind ik wel een paar leuke dingen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef lipje het volgende:
[..]
open autotrack.nl en begin met filteren
hier nog een leuke Mercadvertentiequote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed idee idd, daar vind ik wel een paar leuke dingen.
die hebben we hier niet meerquote:
Goeie foto's. Meer heb je niet nodig.quote:
Zo is het.quote:Op zondag 13 april 2014 13:01 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je de nieuwe SC maken, kun je de OP gewoon aanpassen
Bewolkt, nu en dan een bui.quote:Op maandag 14 april 2014 07:18 schreef Barcaconia het volgende:
Het is weer maandag. Wat voor weer zou het vandaag zijn?
Daar staat een flitspaal ja.quote:Op maandag 14 april 2014 09:58 schreef .Neovo. het volgende:
Weet iemand (paladijn ofzo) of er hier ook flitsers/palen staan?Ik deed gisteren een sprintje tegen een sjonnie in een ouwe Swift Gti die mij een beetje aan het uitdagen was, zijn gezicht dat ik sneller ging dan hem was priceless
. Alleen ging ik op dat moment al weer bijna 80 toen de ander moest invoegen. Het is dus vanaf die glazen piramide richting de grote rotonde.
We hebben beide daarna wel goed gelachen, daar ging het uiteindelijk ook om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
en had je warm of koud water?quote:Op maandag 14 april 2014 08:25 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen, ik heb net in de regen gestaan.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:41 schreef Paladijn het volgende:
Die staan daar al zo lang niet meerPolitie controleert daar (vooral het stuk net voor Crystallic en verderop naast Marssum) alleen wel regelmatig, dus het is niet aan te raden daar teveel op het gas te gaan.
Ik ken overigens mensen die met 200+ door de '90 advies' bocht ervoor zijn gegaan, maar dat gaat mij weer wat te verEn mensen die er gecrashed zijn in een kevert omdat ze een broodje liet vallen en die op wilde pakken. En mensen die naar Dronryp fietsen op de rijbaan (met de nodige wtf's):
Oh, dat 90 bord heb ik ook gezien, alleen ging ik daar gewoon met een gangetje van 100 langs. Ik was aan het telefoneren (ja, handsfree, niet aan m'n oor). Gelukkig was het een kort gesprek, want het is wel degelijk waar dat je concentratie bij het rijden verminderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielrenhater hier, is dat ook goed?quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Zitten er hier op FOK! ook nog wielrennerliefhebbers?Kan zo snel niet een topic vinden over deze groepering/afscheiding
vandaar dat ik de vraag hier effe stel. Zit een beetje met een oldskool racefiets die ik erg graag kwijt wil want doe er toch niks mee.
ik vind het schitterend, ik kan er uren naar kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Zitten er hier op FOK! ook nog wielrennerliefhebbers?Kan zo snel niet een topic vinden over deze groepering/afscheiding
vandaar dat ik de vraag hier effe stel. Zit een beetje met een oldskool racefiets die ik erg graag kwijt wil want doe er toch niks mee.
Ja, ik weet het. Vloeken in de kerk enzoquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wielrenhater hier, is dat ook goed?
Als ze netjes op het fietspad bleven en niet met 6 man naast elkaar hoefden te fietsen had ik er minder moeite mee.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vloeken in de kerk enzoHeb het ook niet zo op met die lui in strakke broekjes enzo
ow je bedoelt die klootzakken die over de weg zwalken met de pens op de buis steunend.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Vloeken in de kerk enzoHeb het ook niet zo op met die lui in strakke broekjes enzo
Ik snap de haatquote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ze netjes op het fietspad bleven en niet met 6 man naast elkaar hoefden te fietsen had ik er minder moeite mee.
Maar al het ongemotoriseerd vervoer is eigenlijk maar niks.
Ik moet ze naderhand altijd met een plamuurmes uit mijn bumper schrapen, dat is het ergste van het hele verhaalquote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik snap de haatHeb het ook niet zo op met die lui en hun geschreeuw. Gelukkig hoor ik ze niet als ik erlangs klapper met veel geweld
Ja dat volk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ow je bedoelt die klootzakken die over de weg zwalken met de pens op de buis steunend.
Zonde van de bumpertquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet ze naderhand altijd met een plamuurmes uit mijn bumper schrapen, dat is het ergste van het hele verhaal
Zonde van mijn mooie plamuurmesquote:
op die tractor zitten toch dit soort bumpersquote:
Dat was in 1921 nog zo, anno nu is het helaas:quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef densmee het volgende:
[..]
op die tractor zitten toch dit soort bumpers
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef densmee het volgende:
ik ben dit ooit tegengekomen op een unimog
"Jouw bumper is mijn kreukelzone"
Ik mag geen wielrenners die op de weg fietsen terwijl er een fietspad naast ligt uitschelden van mijn vriendinquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wielrenhater hier, is dat ook goed?
Gummiebeers fiets is mijn kreukelzone.quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef densmee het volgende:
En daar ga jij mee samenwonen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag geen wielrenners die op de weg fietsen terwijl er een fietspad naast ligt uitschelden van mijn vriendin
Nou zeg...quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gummiebeers fiets is mijn kreukelzone.
Jaquote:
In Nederland ook.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jadoe ik al zelfs
Ze moet nog leren dat fietsers ongedierte zijn, in Duitsland fietsen alleen mensen met een verstandelijke beperking.
Volgens mij staat zoiets wel opgenomen in het instructieboekje van de 126 onder het kopje 'veiligheid':quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef densmee het volgende:
www.gaspedaal.nlquote:Op zondag 13 april 2014 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn eerste "Ik zoek een auto topic"
zover ik me kan herinneren
verkeerde topicquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef Braddie het volgende:
http://www.autokopen.nl/t(...)-01-airco-nette-auto
Lijkt mij bijvoorbeeld een leuke nette eerste auto, als het je niet boeit hoe hij er uit ziet, maar je wel gewoon prettig van A > B wilt, dit zuinig wilt doen, en betrouwbaar..
quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Dingest het volgende:
Kreukelzone
De zelfdragende carrosserie van uw Fiat 126 is zodanig ontworpen dat het in zijn geheel fungeert als kreukelzone ten behoeve van het voertuig achter u.
Dat is het probleem. Als ik maar 1 keuze had opende ik geen topic.quote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
www.gaspedaal.nl
Filteren, keuze zat.
Daar post ik dus niet he, ook niet in KLB.quote:
Ik snap je probleem, auto`s kopen isquote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik maar 1 keuze had opende ik geen topic.
Rijbewijs halen, dat is pas lastig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, auto`s kopen islastig.
Rijbewijs zelf niet, theorie, dat is pas lastig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Rijbewijs halen, dat is pas lastig.
Nah, soms ligt het niet aan een subforum dat iemand als kneus behandeld word, maar aan de user in kwestie.quote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar post ik dus niet he, ook niet in KLB.
Dit lijkt me de iets gezelligere en vriendelijkere tak van het forum als auto liefhebbers onder elkaar, toch?
Helemaal in de noordelijke provinciesquote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, in Nederland faalt het OV en moet je tot je 16e soms gedwongen fietsen
De Jeep gaat toch niet weg, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik maar 1 keuze had opende ik geen topic.
Nee, blijft uiteraard gewoon.quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Jeep gaat toch niet weg, of heb ik iets gemist?![]()
Ik heb straks waarschijnlijk wel hetzelfde probleem als ik de 121 niet meer kan gebruiken, en ik heb daar nu al geen zin in
Okquote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, soms ligt het niet aan een subforum dat iemand als kneus behandeld word, maar aan de user in kwestie.
Dat valt wel mee. Had mijn theorie ook de eerste keer. Kwestie van goed leren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rijbewijs zelf niet, theorie, dat is pas lastig.
Gewoon een roestige 900 of 90 met 'een beetje werk' toch?quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Jeep gaat toch niet weg, of heb ik iets gemist?![]()
Ik heb straks waarschijnlijk wel hetzelfde probleem als ik de 121 niet meer kan gebruiken, en ik heb daar nu al geen zin in
waar gaat ze op stage?quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon een roestige 900 of 90 met 'een beetje werk' toch?
Zo Rui maar eens naar Schiphol brengen, die gaat drie maandjes op stage (ja, ook op uni bij een master...), eens kijken hoe gezellig druk het op de weg is in de randstad
Schiphol, dat zegt ie toch.quote:
Ze ging voor een master (in unilak), dus ik denk noodhulpverlening.quote:
Klopt.. Dat weet ik maar al te goed..quote:Op dinsdag 15 april 2014 05:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Had mijn theorie ook de eerste keer. Kwestie van goed leren.
En zonder theorie haal je je rijbewijs ook niet he.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze ging voor een master (in unilak), dus ik denk noodhulpverlening.
[ afbeelding ]
Chinaquote:
dat worden 3 lange maanden danquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
China
Dus de zomervakantie is dit jaar maar verhuisd naar sept/okt
Ach, met behulp van facebook hou je wel contact.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
China
Dus de zomervakantie is dit jaar maar verhuisd naar sept/okt
Ik heb geen facebookquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, met behulp van facebook hou je wel contact.
Oh wacht.. geblokkeerd.
3 maanden thuisbezorgd.nl.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 17:32:32 ]
Sorry hoor, maar ben je niet gewoon ongeschikt voor het gemotoriseerde verkeer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.. Dat weet ik maar al te goed..
Het is nu zelfs zo erg dat mijn instructeur vorig jaar in Juni zei "Jij rijd in Augustus af" En dat we nu zijn aanbeland in April en dat hij zegt "Je rijd als je deze keer je theorie haalt af in Juni"
Dan ben ik dus zonder gekheid gewoon 1,5 jaar bezig geweest.
Leren doe ik goed, ik slaag alle oefen examens met 1 - 2 fouten gemiddeld, ik heb een wordpad bestand voor mezelf aangemaakt met iets van 80 belangrijke punten waar ik nog wel eens de mist mee in wil gaan, die neem ik 2 x per dag door..
Ik heb nog een kleine 2 weken, dus het moet goedkomen.
Zou wel geinig zijn, maar niet verstandigquote:Op dinsdag 15 april 2014 06:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon een roestige 900 of 90 met 'een beetje werk' toch?
Zo Rui maar eens naar Schiphol brengen, die gaat drie maandjes op stage (ja, ook op uni bij een master...), eens kijken hoe gezellig druk het op de weg is in de randstad
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
3 maanden thuisbezorgd.nl.........Ik kreeg al de opmerking dat ik dat niet moest doen en wat meer gezond moest eten net voor ze door de beveiligingscheck liepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De komende tijd dus maar wat
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
9000 is helaas wat te zwaar inderdaad, maar een oude 900/90 moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn, maar niet verstandigEen beetje sleutelwerk is nog wel te overzien trouwens. Dat is ook het probleem niet. Er zijn tal van low-budget wagentjes dan, maar de extra maandlasten van een zwaardere auto wil ik er met mijn huidige kilometrage niet bij hebben. Op SF staat een 9000 nu voor 300e te koop (wel een simpel 2.0i-tje, maar toch
), maar per maand kost-ie dan wel 70e meer
![]()
Succes met die drie maanden van eenzaamheid
Als je in de van Dale "ongeschikt" opzoekt staat er "zie Braddie".quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
.
Sorry hoor, maar ben je niet gewoon ongeschikt voor het gemotoriseerde verkeer?
en als ie wel zou kunnen rijden zou ie t nog doelbewust verneuken, zodat ie weer wat aandacht op een internetforum krijgt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je in de van Dale "ongeschikt" opzoekt staat er "zie Braddie".
Nee, want in de praktijk rij ik goed, dat vind mijn instructeur ook, het probleem is (Wat ik dus echt al 3128928193817x heb uitgelegd) De theorie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ben je niet gewoon ongeschikt voor het gemotoriseerde verkeer?
Och, de zoveelste mening van iemand over de Matiz.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef .Neovo. het volgende:
Ach, hij geeft ook adviezen in andere topics dat je beter in een golf of a3 kan rijden dan een andere auto, omdat het degelijker en beter rijdt, terwijl hij alleen maar gereden/'ervaring' heeft in de trage seicento van moeders. En vervolgens een Matiz willen aanschaffen omdat die goed zou zijn (opa vond het namelijk wel een goed karretje)
Het broertje van roadtrip/nieuwenier. Beiden een ramp in een auto.
Ik denk dat ik m'n BX maar inlever bij de sloop en golf ga rijden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef Braddie het volgende:
(...) het is niet zozeer dat ik die Matiz hoog op het lijstje had staan (Dat is nog altijd een Citroen BX) (...)
quote:(...) Dus, doei.
Sorry, maar rijvaardigheid bestaat niet voor niets uit een theoretisch en een praktisch deel. M.a.w.: de som maakt je geschikt, alleen de praktijk niet. Als je faalangst voelt voor je theorie-examen, hoe kun je dan omgaan met moeilijke situaties in het verkeer? Zet je je auto stil op een puntstuk als het invoegen er moeilijk uitziet? Ik ken je verder niet, ik zie je alleen hier posten dus mijn oordeel is niet eens vertroebeld door de rest van je post-history.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, want in de praktijk rij ik goed, dat vind mijn instructeur ook, het probleem is (Wat ik dus echt al 3128928193817x heb uitgelegd) De theorie.
Ik heb er nu volle vertrouwen in dat ik hem de 28e haal, het autorijden zelf gaat hartstikke goed ik ken de meeste regels, dat ziet mijn instructeur ook, alleen door mijn onzekerheid en mijn faalangst ga ik zodra ik bij het CBR zit constant twijfelen.
Hé Calimero, het is wel erg makkelijk om de schuld op anderen te schuiven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een Matiz is trouwens helemaaaaaal geen goede auto, dat verre van. Maar goed, ik druk op "Kuttopic" want deze discussie gaat nergens heen en het komt er voor jullie alleen maar op neer om even een makkelijk slachtoffer uit te kiezen en die m.b.t auto`s de grond in te boren om jullie beter te laten voelen
Hoi. Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Och, de zoveelste mening van iemand over de Matiz.
Ik vertrouw mijn opa als het op die garage aankomt, en het is niet zozeer dat ik die Matiz hoog op het lijstje had staan (Dat is nog altijd een Citroen BX) maar het was de enige auto die ze hadden voor het budget.
En voor wie het nog niet heeft gelezen, DE KOOP VAN DE AUTO GAAT NIET DOOR OMDAT DE GARAGE EIGENAAR HET MAAR ONHANDIG VOND EEN AUTO VOOR IEMAND ACHTER TE HOUDEN DIE NOG GEEN RIJBEWIJS HEEFT.
Dat heeft mij dus aan het denken gezet.
1: Eerst mijn theorie.
2: Daarna rij ervaring op doen in de Seicento.
3: Sparen tot ik een leuk bedrag heb.
4: Auto kopen waarvan ik zékér weet dat ik hem wil! (Zie Citroen BX)
Een Matiz is trouwens helemaaaaaal geen goede auto, dat verre van. Maar goed, ik druk op "Kuttopic" want deze discussie gaat nergens heen en het komt er voor jullie alleen maar op neer om even een makkelijk slachtoffer uit te kiezen en die m.b.t auto`s de grond in te boren om jullie beter te laten voelen
Dus, doei.
Nog steeds niet...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef Anne het volgende:
Duvel, ik heb de beschikking over 2013 ook binnen.
Stalkende griezel!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedoelde feedback
was vandaag op 50 meter van je huis
das dichterbij dan het straatverbodquote:Op woensdag 16 april 2014 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedoelde feedback
was vandaag op 50 meter van je huis
geen stagair?quote:
Na een week 'voltijd' veel te druk met vanalles was het misschien wat teveel van het goedequote:
Omdat hij niet meer een aandachtsgeile persoon wilde zijn, heeft ie zijn YouTube, FOK en verschillende andere accounts verwijderd.quote:
alweer? afgelopen zondag ook al.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer een aandachtsgeile persoon wilde zijn, heeft ie zijn YouTube, FOK en verschillende andere accounts verwijderd.
Ik geef het een week.
Haha alweerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer een aandachtsgeile persoon wilde zijn, heeft ie zijn YouTube, FOK en verschillende andere accounts verwijderd.
Ik geef het een week.
Obesitas kat?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Anne het volgende:
Zo. Even voor 230 euro aan kattenvoer besteld.
Valt tegen, die dingen brengen ook rond de 1200 kg in de schaal. De 96 daarentegen houdt het bij een best beschaafde 900 kg (en kost @ kwarttarief 78e mrb dit jaar)quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
9000 is helaas wat te zwaar inderdaad, maar een oude 900/90 moet wel lukken toch?
Je kunt altijd nog een oncomfortabele MX-5 halen, die zijn wel heerlijk goedkoop in de vaste lasten
En thanks, komt allemaal wel goed... ze hebben in China ook gewoon internet (QQ - icq kloon en WeChat - whatsapp kloon ftw).
Een Rus in het verkeer, wat is daar voor vreemds aan?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef Alfisti het volgende:
http://www.skoften.net/video/russische_motormuis_heeft_haast
Tering he![]()
![]()
![]()
Die is echt levensmoe
Ik dacht dat die rond de 1100 zaten, daarboven begint het inderdaad aardig hard op te lopen met wegenbelastingquote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt tegen, die dingen brengen ook rond de 1200 kg in de schaal. De 96 daarentegen houdt het bij een best beschaafde 900 kg (en kost @ kwarttarief 78e mrb dit jaar)![]()
Een MX-5 heb ik wel overwogen, maar dan zou ik weer op een exemplaar van 20(+) uitkomen. Volgens mij roesten ze minder hard dan een 121, maar dat is toch iets waar ik dan steeds weer bang voor zou zijn. En de beperkte ruimte voor bagage is een probleem - dan zou ik de bijrijderstoel op vakanties eruit moeten schroeven
Iets met moord en brand.quote:
en onschuldig protesterende burgers?quote:
feli Balkakoniaquote:
Zo boeiend is dat niet hoor, mijn zon- en feestdagen auto blijft dequote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:
Fuckie met zijn slopel Vectraquote:
Ik mag zo ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:15 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen nog meer mensen die vandaag aan de arbeid zijn
Ditquote:
Lolquote:
180 liter voor de NA, staat mij bij, wat over het algemeen niet overdreven veel isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat die rond de 1100 zaten, daarboven begint het inderdaad aardig hard op te lopen met wegenbelasting
En de MX-5 heeft best veel kofferruimte, vooral als je het reservewiel eruit haalt. De vorm is alleen erg onpraktisch
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat niet hoor, mijn zon- en feestdagen auto blijft deJeep
maar voor de bulk kilometers stap ik van een caddy in een slopel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het weekend werkenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen die niet ieder weekend moeten werken
Die reclames van Opel zijn wel erg irritant idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Opel meme's? Dat daar een markt voor is
Werk?quote:
Je bent schoenentester en geen spellingschecker hoop ik?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef blup het volgende:
[..]
Werk?
Ik ben er trouwens 31 maart ook uitgeflikkerd.. as dinsdag alweer proeflopen bij de concurent.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent schoenentester en geen spellingschecker hoop ik?
Werk had ik al, voor 2 dagen.. en toen 3 (op mijn verzoek)..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef blup het volgende:
[..]
Werk?
Ik ben er trouwens 31 maart ook uitgeflikkerd.. as dinsdag alweer proeflopen bij de concurent.
Leuk, kun je zwaaien!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:53 schreef Anne het volgende:
Beter dan niets? Ik wil niet meer werken dan 5 dagen!
En ik ga mijn oude werk niet missen![]()
! Ik werk er wel bijna tegenover
.
quote:
jij haalt fugie en fwnk door elkaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De PTA SCer die voor een 911 aan het sparen was, slopel reed en toen zijn snikkel aan Yvonne jr. liet zien die er vervolgens een screenshot/filmpje van publiceerde waarna hij van fok afdroop. Of zoiets, er zijn vast mensen die het verhaal beter kunnen vertellen
ja dat welquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Paladijn het volgende:
oh
Maar Fugie is toch wel van de Vectra en 911?
Alleen als ie straks van de pillen was toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:15 schreef Dingest het volgende:
Was Fugie ook niet de user die van die volstrekt onvolgbare posts maakte, of ben ik in de war met een ander?
Dan was dat best vaak (in mijn herinnering)quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als ie straks van de pillen was toch?
Dat was PNG, veel foto's heel verhaal erbij en na het lezen had je zoiets van wtfgaatditover.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:15 schreef Dingest het volgende:
Was Fugie ook niet de user die van die volstrekt onvolgbare posts maakte, of ben ik in de war met een ander?
tof manquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
Krijg ineens allemaal FOK meldingen in m'n notificatieschermpje. Cool.
[ afbeelding ]
vind ik danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
[ afbeelding ]
gelukkig vind je het zelf ook coolquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
[ afbeelding ]
toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
[ afbeelding ]
ik kan er naast zitten natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
[ afbeelding ]
maar dan moet je t gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ok..
[ afbeelding ]
Ik zal zo ff op je blog kijken. Ben nu al nieuwschierig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan. En als je op mn blog kijkt word je blij.
Bij m'n dagelijkse BX draai ik met één hand het stuur rond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Dingest het volgende:
Beetje grensgeval. Dan is het niet heel vervelend om te hebben, maar dat hangt ook een beetje van de kracht van de persoon die aan het stuur zwengelt af
Dan zou ik het weglaten als het verder geen noodzaak is, en je je er verder niet aan stoortquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij m'n dagelijkse BX draai ik met één hand het stuur rond.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
tblijft kutwerk, dus alleen als ik tijd over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In willekeurig volgorde van tofheid:
- DAF A16DD 456 Torpedo
- Humber Super Snipe
- Gama GoatOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Maar dan heeft ie geen reden een hele zooi te demonteren en ondertussen onbedoeld wat dingen kapot te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan zou ik het weglaten als het verder geen noodzaak is, en je je er verder niet aan stoort
Het scheelt me een oplossing zoeken voor wat lekkage(s) en er is minder kans dat het stuk gaat. Daarbij had ik toch al het plan om die stuurbekrachtigingsmeuk er t.z.t. uit te gooien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan zou ik het weglaten als het verder geen noodzaak is, en je je er verder niet aan stoort
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef 2cv het volgende:
[..]Die DAF is van een kennis van me, tof ding inderdaad. En mn portie werkloosheid voor dit, mijn vorige en mijn volgende leven heb ik al gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In willekeurig volgorde van tofheid:
- DAF A16DD 456 Torpedo
- Humber Super Snipe
- Gama Goat
Ik dacht niet dat-ie daartoe een reden nodig hadquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie geen reden een hele zooi te demonteren en ondertussen onbedoeld wat dingen kapot te maken.
Hij probeert het voor zichzelf goed te praten zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat-ie daartoe een reden nodig had
Je snapt wel dat als ik de stuurbekrachtiging weg 'laat', ik dan het huidige stuurhuis met bekrachtiging er uit moet schroeven he ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie geen reden een hele zooi te demonteren en ondertussen onbedoeld wat dingen kapot te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Tof omdat niet gerestaureerd vind ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die DAF is van een kennis van me, tof ding inderdaad. En mn portie werkloosheid voor dit, mijn vorige en mijn volgende leven heb ik al gehad.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef 2cv het volgende:
[..]Bevalt het huidige bedrijf deze constructie met jou niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In willekeurig volgorde van tofheid:
- DAF A16DD 456 Torpedo
- Humber Super Snipe
- Gama Goat
Welk 'huidige bedrijf' ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bevalt het huidige bedrijf deze constructie met jou niet?
Onderhuids ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is wel gerestaureerd. een beetje.
Zat ja. Omdat het UWV z'n zaakjes niet op orde had, kon die geen contract uitschrijven. Dus ik mocht er zonder loon blijven werken om ervaring op te doen. Maar er was geen tijd om mij instructies te geven hoe de machines die ik bediende te programmeren, terwijl ik daar toch wel wat aanleg voor lijk te hebben (en dat werkt ook gemerkt en gewaardeerd)quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je zit/zat toch bij een metaal bewerker?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zat ja. Omdat het UWV z'n zaakjes niet op orde had, kon die geen contract uitschrijven. Dus ik mocht er zonder loon blijven werken om ervaring op te doen. Maar er was geen tijd om mij instructies te geven hoe de machines die ik bediende te programmeren, terwijl ik daar toch wel wat aanleg voor lijk te hebben (en dat werkt ook gemerkt en gewaardeerd)
Dat was dus
Naaisquote:
die is niet echt gruwelijk maar vooral bizarquote:Op zondag 20 april 2014 09:29 schreef Paladijn het volgende:
Beetje jammer dat je Alestorm bij alle 13 gruwelijk hebt Lexxx
Dat paardenhoofd gebruikt diverse muziek uit Final Fantasy trouwens, hoort niet bij die clip
Hmm, misschien zijn dat mensen geweest die terugfietsen van een avondje uit. Maar het lijkt me verder ook sterk.quote:Op zondag 20 april 2014 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Fietsers om 3 uur 's nachts.. ja dat zijn er echt veel meestal, hele kuddes..![]()
Ja, en nu issie bezig om deze ook te verkutkammen.. Blijkbaar is het gewoon een josti, en ligt het in mindere mate aan de usersquote:Op zondag 20 april 2014 14:32 schreef .Neovo. het volgende:
NieuweNier is roadtrip. Hij heeft een nieuwe account omdat zijn oude account volgens hem imagoschade heeft opgelopen, dankzij de users van fok.
Het is een totaalidoot.quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en nu issie bezig om deze ook te verkutkammen.. Blijkbaar is het gewoon een josti, en ligt het in mindere mate aan de users
Gefeliciteerd met je 5e verjaardag.quote:
Gefeliciteerd Barca!quote:
datquote:
quote:
Regenquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om toch even naar het CPZ te gaan
Supercar Challenge begint zoquote:Op maandag 21 april 2014 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Silverlight
Gelukkig hebben ze ook een flash stream
Staat op het 2e scherm aan terwijl ik een cadeautje voor vriendin bouwquote:
Moet ik ook nog een keertje heen ja.........quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Staat op het 2e scherm aan terwijl ik een cadeautje voor vriendin bouw
Alleen dat wanstaltige commentaar...
Binnenkort maar weer eens een VLN race meepakken am Ring, dat is toch wel wat gaver
Mijn ding was indoorquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om toch even naar het CPZ te gaan
R.I.P. voor de nabestaandenquote:Op maandag 21 april 2014 17:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn deelneming i.v.m. het einde van uwen leven...............
De VLN race voor de 24h is wel interessant, dan rijden er vrij veel 24h deelnemers meequote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keertje heen ja.........
Lukt het kokkerellen trouwens een beetje?
Je hebt de "Wie van naaien houdt moet mij volgen" bus er niet eens op staanquote:
was er nietquote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt de "Wie van naaien houdt moet mij volgen" bus er niet eens op staan
Frees die sluier eens weg ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Barcaconia het volgende:
Weer 3 draai-frees projectjes klaar. Nog ontelbaar veel te gaan.
waardeloos zonder plaatjes enzoquote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Barcaconia het volgende:
Weer 3 draai-frees projectjes klaar. Nog ontelbaar veel te gaan.
2 dagen geleden toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |