Hallo,
Ik heb een grote probleem met de dealer van mijn auto. Hij is gekocht bij hem en is een AMG stond in de advertentie.
Dus ik geweest daar en auto gezien, is precies AMG auto. Maar mocht niet rijden want het was nat buiten en kon glad zijn en dan was gevaarlijk volgens de verkoper.
Ik heb gevraagd of hij goed en nieuw was als en verkoper heeft ja daarop gezegd tegen mij. Dus handelen en extra korting nog gekregen van hem en dus goede zaak gedaan dacht. ik. auto is gekocht door mij en
EN NU IS HET OPGEHAALD EN BIJ WEGRIJDEN KLINKT NIET ALS AMG. MAAR IS SPORTPAKKET OP DEZE AUTO GEZET. IS EEN GEWONE BENZINE AUTO DIE MIJ IS VERKOCHT. IK BEN GENAAID DOOR HEM.
Ik heb de boekjes erbij gepakt en is een e200 van mercedes. ? Ik heb de verkoper gebeld en geweest maar die zegt had je goeden onderzoek moeten doen in deze auto. voordat je koopt. maar dat kon niet wat ik kon niet rijden???? hij zei dat je kon makkelijk zien in de intereiur en dashboard. en daar staat inderdaad niet AMG in.
Ik wil geld terug maar verkoper wil auto alleen terugkopen tegen handelsgeld. en dat is dan de helft van wat ik had betaald. iemand helpen plz? ik ben genaaid en door hem kan ik niks.