abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:04:28 #1
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138789859
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:56:28 #2
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138790496
Zoo goeie morgen. Hoe was jullie nacht gisteren?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:19:30 #3
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138790799
Zo, jij bent vroeg weer op RB :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_138791282
Mogguh. Hier ook vroeg op, mn lief moest naar zn werk. Voel me nu wel beter dan gisteravond gelukkig.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138791316
Stom gedroomd ;(
Tap tap tap
pi_138791331
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Stom gedroomd ;(
Dat is altijd vervelend ja, dat herken ik wel. Ik hoop dat je het van je af kan zetten vandaag.
-Albert Camus.
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:58:13 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138791392
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Stom gedroomd ;(
Dromen zijn bedrog ;)

:*
pi_138791496
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dromen zijn bedrog ;)

:*
Soms is dat wel jammer hoor :P
pi_138791541
De nasmaak blijft nog wel een tijdje hangen.
Tap tap tap
pi_138793293
Wie kent dit ook?
Ik heb nu de indruk dat mijn erge depressieve fase nu (eerst maar) voorbij is en dat het nu wel redelijk okee gaat met me (nog steeds met AD). Maar hoe nu verder? Ik merk dat ik toch weer voor een deel in oude gedragspatronen verval die er ook voor een deel voor zouden kunnen zorgen dat ik weer een terugval krijg. Goed ik ben me er nu wel bewuster van, maar kan niet alles van vandaag op morgen veranderen. Ik pak mijn leven weer op, probeer nieuwe dingen, het gaat op zich, maar het kost me ook allemaal nog veel energie. Ik vind het lastig hierin een balans te vinden. Hoe zijn anderen hier mee omgegaan?
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:54:55 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138793557
Ja, herkenbaar!

Probeer een paar focuspunten te vinden die jou motiveren om bezig te gaan/blijven met goede dingen (werk, studie, sport, hobbies, dierbare vrienden en familie) en stel jezelf daarin doelen.

En wees niet te bang voor een terugval en voor je oude patronen. Een dagje niet happy of een dagje verspillen met zinloze dingen is niet erg, zo lang het nietdagen/weken door blijft gaan.
pi_138793703
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:40 schreef rainbowwarrior het volgende:
Wie kent dit ook?
Ik heb nu de indruk dat mijn erge depressieve fase nu (eerst maar) voorbij is en dat het nu wel redelijk okee gaat met me (nog steeds met AD). Maar hoe nu verder? Ik merk dat ik toch weer voor een deel in oude gedragspatronen verval die er ook voor een deel voor zouden kunnen zorgen dat ik weer een terugval krijg. Goed ik ben me er nu wel bewuster van, maar kan niet alles van vandaag op morgen veranderen. Ik pak mijn leven weer op, probeer nieuwe dingen, het gaat op zich, maar het kost me ook allemaal nog veel energie. Ik vind het lastig hierin een balans te vinden. Hoe zijn anderen hier mee omgegaan?
Wat ik deed was niet meer kijken naar hoe veel (weinig) ik kon toen ik nog goed was (al was dat in mijn geval eigenlijk niet echt het geval, maar je kunt jezelf dan ook met anderen vergelijken bijvoorbeeld), maar naar wat ik op dat moment wel kon.

Goed, dan was mn energieniveau laag, maar dan gebruikte ik -dat- als basis en keek van daaruit hoe ver ik kon gaan.

In het kort: Je zal opnieuw moeten leren een (tijdelijke) balans te vinden en meer rekening met je energieniveau moeten houden :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:13:27 #13
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138793851
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Zo, jij bent vroeg weer op RB :D
Yup altijd savonds een man sochtends een man he :P moet alleen nie vragen hoe ben redelijk fit daar niet van. Maar morgen me eerste verjaardag die ik single ben in 4 jaar tijd... Dus voel me momenteel vooral eenzaam en klote wat dat betreft. Dat ik me ex met haar huidige vriend tegen kwam op utrecht centraal vanochtend om 5 uur helpt ook niet echt mee. Ze kwamen net terug van een mid weekje spanje.. Zucht ik mis dat soort momenten.

quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:40 schreef rainbowwarrior het volgende:
Wie kent dit ook?
Ik probeer het ergens altijd wel de energie te laten kosten. Want als je er nu energie in steekt om het oude gedragspatroon te veranderen is de nieuwe er ook vlotter. En dat gaat inderdaad niet van vandaag op morgen maar misschien zie je over een maand of 3 al resultaten? Wie weet niet geschoten is altijd mis.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_138795523
Dank voor de reacties! :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:54 schreef Murmeli het volgende:
Ja, herkenbaar!

Probeer een paar focuspunten te vinden die jou motiveren om bezig te gaan/blijven met goede dingen (werk, studie, sport, hobbies, dierbare vrienden en familie) en stel jezelf daarin doelen.

En wees niet te bang voor een terugval en voor je oude patronen. Een dagje niet happy of een dagje verspillen met zinloze dingen is niet erg, zo lang het nietdagen/weken door blijft gaan.
Dat met doelen stellen is op zich wel een goed idee. Ik doe dit wel min of meer in mijn gedachtes, maar misschien zou ik weer eens wat meer kunnen opschrijven. Dat maakt het ook concreter. Ik zit vaak met veel gedachtes die dan ongestructureerd zijn en dan blijft het maar in de lucht zweven en zo voel ik me dan vaak ook.

En ja, je hebt gelijk. Wanneer het eens een dag wat minder gaat, betekent dat niet dat dan de depressie meteen terug is. Ik ben daar alleen nog wel erg bang voor...

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ik deed was niet meer kijken naar hoe veel (weinig) ik kon toen ik nog goed was (al was dat in mijn geval eigenlijk niet echt het geval, maar je kunt jezelf dan ook met anderen vergelijken bijvoorbeeld), maar naar wat ik op dat moment wel kon.

Goed, dan was mn energieniveau laag, maar dan gebruikte ik -dat- als basis en keek van daaruit hoe ver ik kon gaan.

In het kort: Je zal opnieuw moeten leren een (tijdelijke) balans te vinden en meer rekening met je energieniveau moeten houden :)
Klopt helemaal :). Dat met kijken naar wat wel kan is in ieder geval een positievere benadering dan naar het kijken naar wat niet kan natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Raggingbull het volgende:
Ik probeer het ergens altijd wel de energie te laten kosten. Want als je er nu energie in steekt om het oude gedragspatroon te veranderen is de nieuwe er ook vlotter. En dat gaat inderdaad niet van vandaag op morgen maar misschien zie je over een maand of 3 al resultaten? Wie weet niet geschoten is altijd mis.
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen goed kan werken, maar voor mij niet denk ik. Wanneer ik het op die manier doe, dan zet ik mezelf erg onder druk en wanneer ik mezelf onder druk zet, gaat het juist mis...
pi_138795553
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Raggingbull het volgende:
Yup altijd savonds een man sochtends een man he :P moet alleen nie vragen hoe ben redelijk fit daar niet van. Maar morgen me eerste verjaardag die ik single ben in 4 jaar tijd... Dus voel me momenteel vooral eenzaam en klote wat dat betreft. Dat ik me ex met haar huidige vriend tegen kwam op utrecht centraal vanochtend om 5 uur helpt ook niet echt mee. Ze kwamen net terug van een mid weekje spanje.. Zucht ik mis dat soort momenten.
Ja klote is dat met ex-relaties en zo. Maar dat wordt op een gegeven moment wel weer beter, het moet slijten... Erg herkenbaar in ieder geval (heb vier weken geleden mijn relatie verbroken...). Ga je je verjaardag wel vieren met anderen of zo?
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:01:51 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_138796966
Ik heb email terug van de psych! Ze kan mn dossier sluiten, ik hoef niet op gesprek en ze wenst me het allerbeste. Pfew dat viel mee :P Durfde eerst niet die mail te openen maar ben blij dat ik het heb gedaan *O*

En nu even hier teruglezen :P
pi_138797338
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb email terug van de psych! Ze kan mn dossier sluiten, ik hoef niet op gesprek en ze wenst me het allerbeste. Pfew dat viel mee :P Durfde eerst niet die mail te openen maar ben blij dat ik het heb gedaan *O*

En nu even hier teruglezen :P
Dat zijn de betere berichten op zaterdag!

Grote kans dat ze ook nieuwe zat te wachten op een afsluitend gesprek aangezien jullie elkaar zo weinig hebben gezien.
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:52:37 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138797972
Jeej elvi! Kan dat boek ook weer dicht
pi_138799330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Murmeli het volgende:
IK heb vandaag wat mooie boekjes ontvangen, van Spellmeista uit TRU. Eentje over stresskippen, en eentje over Boeddha. Die eerste wil ik wel doorsturen, of eens uitreiken tijdens een meet, voor wie geinteresseerd is. :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:59:13 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_138799529
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:50 schreef Gray het volgende:

[..]

IK heb vandaag wat mooie boekjes ontvangen, van Spellmeista uit TRU. Eentje over stresskippen, en eentje over Boeddha. Die eerste wil ik wel doorsturen, of eens uitreiken tijdens een meet, voor wie geinteresseerd is. :)
Oja dat topic had ik gezien ja maar niet gereageerd. Hoe heet dat boek van de stresskippen? Misschien hebben ze die in de bibliotheek hier.
pi_138799562
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oja dat topic had ik gezien ja maar niet gereageerd. Hoe heet dat boek van de stresskippen? Misschien hebben ze die in de bibliotheek hier.
Boekje voor stresskippen, van Guus Martens. :)
pi_138799643
Een blerfdag vandaag... hopen dat eten me goed gaat doen zo direct, soms helpt dat om mn stemming te verbeteren.
-Albert Camus.
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:04:06 #23
47102 Elvi
miemkwien
pi_138801202
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:21 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat zijn de betere berichten op zaterdag!

Grote kans dat ze ook nieuwe zat te wachten op een afsluitend gesprek aangezien jullie elkaar zo weinig hebben gezien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Murmeli het volgende:
Yup *O*
Ik denk ook dat de opluchting wederzijds was :P
pi_138801946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:04 schreef zomertje het volgende:
Een blerfdag vandaag... hopen dat eten me goed gaat doen zo direct, soms helpt dat om mn stemming te verbeteren.
Luisteren naar je lichaam is belangrijk. Als het voedsel nodig heeft, geef het dat. Geloof echter ook niet alles; soms wil het meer of minder dan het nodig heeft. ;)
pi_138801960
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Waar jij gaat meeten, ga ik mee :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138802000
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waar jij gaat meeten, ga ik mee :)
Binnenkort ga ik met m'n baas naar Amsterdam om een brouwerij te bekijken. Misschien daarvoor, of daarna meeten? ;)
pi_138802659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

Yup *O*
_O-

Eigenlijk niet om te lachen, maar doe het toch
pi_138807386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

Yup *O*
Mailtje ergens in een mapje mikken en nooit meer naar kijken :P

Mijn stemming is redelijk opgeklaard, ik ga maar op tijd naar bed vanavond om eens een nacht echt lang en goed te slapen *hoop ik*
-Albert Camus.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:14:09 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138808157
Bed! Duimen jullie voor me dat ik morgen onder het uur loop?
Fijn dank u ;)
pi_138808248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:14 schreef Murmeli het volgende:
Bed! Duimen jullie voor me dat ik morgen onder het uur loop?
Fijn dank u ;)
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, wil het misschien wel vergeten, maar ik ga het proberen.

Wens je alvast heel veel succes en plezier!
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:17:38 #31
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138808287
Thanks!!!
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:24:17 #32
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138808493
Succes morgen Murm, je kunt het meisje! *O*
  zondag 13 april 2014 @ 00:32:57 #33
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138812757
Zucht... en toen was het zo ver officieel geen tiener meer. Net thuis uit werk ouders waren doodop en al naar bed voel me eenzaam..
  zondag 13 april 2014 @ 00:38:49 #34
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138812964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef zomertje het volgende:

[..]

Mailtje ergens in een mapje mikken en nooit meer naar kijken :P

Mijn stemming is redelijk opgeklaard, ik ga maar op tijd naar bed vanavond om eens een nacht echt lang en goed te slapen *hoop ik*
Aangezien je nog online staat om 00:38 ga ik er van uit dat je voornemen om op tijd naar bed te gaan mislukt is?
  zondag 13 april 2014 @ 01:59:37 #35
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138814980
Gefeliciteerd Ragging Bull, hele dikke knuffel!! :*
  zondag 13 april 2014 @ 02:02:37 #36
47102 Elvi
miemkwien
pi_138815032
Gefeliciteerd Raggingbull :) *O*
pi_138816739
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
Zucht... en toen was het zo ver officieel geen tiener meer. Net thuis uit werk ouders waren doodop en al naar bed voel me eenzaam..
Lucky girl!
  zondag 13 april 2014 @ 08:23:44 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817058
Congrats raggie :*
  zondag 13 april 2014 @ 08:35:25 #39
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817146
Sjenuwachtuggggggg
  zondag 13 april 2014 @ 10:10:54 #40
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138818273
Ik begin een steeds grotere afkeur van uitgaan te krijgen. Zo'n weekend veel slapen en niks doen is toch wel erg fijn. Vooral het niet brak wakker worden gedeelte! :')

Morgen weer maandag, yay. Af en toe wordt ik nog wel wat nerveus van de gedachte over wat ik de komende maanden nog moet doen, maar ik zet het wel steeds makkelijker van me af. Lekker laten lopen en genieten van mijn vrije tijd. Lang leve het mediteren, yay.
Ignorance is bliss
pi_138818952
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Aangezien je nog online staat om 00:38 ga ik er van uit dat je voornemen om op tijd naar bed te gaan mislukt is?
Ik vermoed dat de kat mn pc uit slaapstand gestampt heeft, want ik lag echt al lekker te snurken :)

Wel sta ik bijna elke ochtend op met een opgejaagd gevoel, of dat ooit overgaat...
-Albert Camus.
pi_138818966
quote:
Ben je jarig?
-Albert Camus.
pi_138819649
Gefeliciteerd Raggingbull!
pi_138819692
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:35 schreef Murmeli het volgende:
Sjenuwachtuggggggg
*O*

Go Murm, go Murm, go Murm
  zondag 13 april 2014 @ 11:22:54 #45
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138819829
Murmeli, misschien ben je al klaar, maar ik wens je toch nog even succes :)

Elvi, wat dapper dat je toch dat mailtje hebt gestuurd! Fijn dat dat nu afgerond is.

De mirtazapine heeft vannacht wel gewerkt denk ik. Kan ook toeval zijn natuurlijk. Het is niet zo dat ik als een blok slaap maar wel beter, en werd niet vroeg klaarwakker. Kon wel moeilijk mijn bed uitkomen ... Ik wil gewoon de hele dag slapen. Lag er om half 1 in en ben er net uit maar zou zo weer terug mijn bed in kunnen.

Edit: Ik slaap nog steeds niet zo diep dus onthoud al mijn dromen. Dat is soms heel vervelend want ik word echt gek van al die beelden in mijn hoofd, maar toch ook fascinerend want het is soms echt geniaal en spectaculair wat ik allemaal bedenk :D Helaas vergeet ik ze vaak op te schrijven :(
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 13 april 2014 @ 11:24:37 #46
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138819883
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat je je eenzaam voelt als je in een doodstil huis thuiskomt terwijl je officieel al jarig bent. Hoe gaat het nu?
  zondag 13 april 2014 @ 11:55:25 #47
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138820687
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je je eenzaam voelt als je in een doodstil huis thuiskomt terwijl je officieel al jarig bent. Hoe gaat het nu?
Brak me ouders gaven aan dat ze het fijn vonden als ik mee ging naar de kerk dus ben mee geweest haha. Nu net 2 minuten thuis kan niet eventjes rustig zitten moet gelijk in het gareel springen want de eerste visite is er blegh... Marja zal wel gezellig worden hoop ik.
pi_138821787
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Brak me ouders gaven aan dat ze het fijn vonden als ik mee ging naar de kerk dus ben mee geweest haha. Nu net 2 minuten thuis kan niet eventjes rustig zitten moet gelijk in het gareel springen want de eerste visite is er blegh... Marja zal wel gezellig worden hoop ik.
Nog gefeliciteerd RB *O*
  zondag 13 april 2014 @ 12:48:04 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_138822138
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:35 schreef Murmeli het volgende:
Sjenuwachtuggggggg
En? En? En?
pi_138822232
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ook nog wel wat te genieten krijgt op je verjaardag... in t gareel, bah... oh, en gefeliciteerd nog he :P
-Albert Camus.
pi_138822246
quote:
4s.gif Op zondag 13 april 2014 12:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

En? En? En?
Die ligt vast ff op apengapen ;)
-Albert Camus.
  zondag 13 april 2014 @ 14:24:14 #52
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138825227
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:52 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ook nog wel wat te genieten krijgt op je verjaardag... in t gareel, bah... oh, en gefeliciteerd nog he :P
Komt helemaal goed me vader is van de week naar belgie geweest heeft een hele krat duvel meegenomen wij vermaken ons wel samen hahaha... Eerste lading gasten is weg. Komt zo me oma, neef en nog wat mensen langs.

@murmeli hoe ging het? Heb je het gehaald binnen het uur of niet???
  zondag 13 april 2014 @ 15:22:02 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138827477
quote:
4s.gif Op zondag 13 april 2014 12:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

En? En? En?
PR gelopen!!! Ruim binnen het uur op 58.22 *O*
Mijn gebeden zijn verhoord, trots ben ik!

Nu aan het bier :Y
  zondag 13 april 2014 @ 15:28:29 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138827728
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:53 schreef zomertje het volgende:

[..]

Die ligt vast ff op apengapen ;)
Ikke nooit!
Kwam wel meer dood dan levend over de finish. Laatste km nog een sprintje getrokken. Terwijl ik sprintte dacht ik: waar komt deze energie nog vandaan, ik was toch leeg?
Na de finish wel zwaar trillende handen dus heb wel alles gegeven wat erin zat ;)
  zondag 13 april 2014 @ 15:33:32 #55
47102 Elvi
miemkwien
pi_138827904
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Goed gedaan! *O*
En proost :9
  zondag 13 april 2014 @ 16:18:30 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138829650
Dank je elvi, smaakt goed!
Heb nog een mooie trui gesnaaid uit het hek bij de startvakken
pi_138832097
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Murmeli het volgende:
Dank je elvi, smaakt goed!
Heb nog een mooie trui gesnaaid uit het hek bij de startvakken
Gepikt?
pi_138832627
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ikke nooit!
Kwam wel meer dood dan levend over de finish. Laatste km nog een sprintje getrokken. Terwijl ik sprintte dacht ik: waar komt deze energie nog vandaan, ik was toch leeg?
Na de finish wel zwaar trillende handen dus heb wel alles gegeven wat erin zat ;)
Op apengapen liggen is als je half dood over de finish bent gekomen haha :P
-Albert Camus.
  zondag 13 april 2014 @ 18:12:07 #59
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138834645
quote:

[..]

Nouja ruim :P Maar gefeliciteerd ik doe het je absoluut niet na haha. Enuuhh proost he!
pi_138835161
Tering, ik voel me zo lelijk en ongeliefd ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 13 april 2014 @ 20:16:29 #61
47102 Elvi
miemkwien
pi_138840091
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Miniem het volgende:
Tering, ik voel me zo lelijk en ongeliefd ;(
-O-

Ik vind het vervelend dat je je zo rot voelt.Ik weet alleen nooit zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Je maakt wel vaker dit soort opmerkingen maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik besef me dat ik eigenlijk heel weinig van je weet, want je maakt wel dit soort losse opmerkingen maar een echt verhaal over jezelf heb ik nog nooit gelezen.

Dus: hoe komt het dat je je zo voelt en wat verwacht je van ons? Wil je advies of wil je gewoon je ei kwijt? ;)
pi_138840227
quote:

[..]

*O*
Goed gedaan
pi_138840321
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

-O-

Ik vind het vervelend dat je je zo rot voelt.Ik weet alleen nooit zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Je maakt wel vaker dit soort opmerkingen maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik besef me dat ik eigenlijk heel weinig van je weet, want je maakt wel dit soort losse opmerkingen maar een echt verhaal over jezelf heb ik nog nooit gelezen.

Dus: hoe komt het dat je je zo voelt en wat verwacht je van ons? Wil je advies of wil je gewoon je ei kwijt? ;)
Geen idee, ik wil het even kwijt denk ik.
Ik wil mijn verhaal niet op een openbaar forum plaatsen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_138840379
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar dan kunnen wij niks voor je doen...
  zondag 13 april 2014 @ 21:18:59 #65
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138844211
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

-O-

Dit heb ik dus ook.
Was het niet Miniem die een tijdje terug zei dat ie het gevoel had genegeerd te worden? Zo kunnen we er inderdaad niets mee.
  zondag 13 april 2014 @ 21:20:29 #66
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138844335
quote:

[..]

Woohoo *O*
  maandag 14 april 2014 @ 11:08:39 #67
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138860474
Vandaag wakker geworden om 9 uur. 1,5 uur lang met een luid piepende wekker geslapen.
Kom ik na veel moeite op school aan kan ik gaan liggen slapen omdat ik alle lesstof al gemaakt heb. Dus de vraag "waarom ben ik mijn bed uitgekomen?" overheerst heel erg. Niet echt motiverend om uberhaupt nog wat op te letten.
  maandag 14 april 2014 @ 14:33:03 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138866506
quote:
11s.gif Op zondag 13 april 2014 17:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Gepikt?
Ja en nee. Mensen laten ze daar vaak achter voordat ze starten. Ik heb hem naderhand meegenomen. Denk niet dat iemand hem zelf had willen meenemen
pi_138867411
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja en nee. Mensen laten ze daar vaak achter voordat ze starten. Ik heb hem naderhand meegenomen. Denk niet dat iemand hem zelf had willen meenemen
Mooie prijs dan. ;)
  maandag 14 april 2014 @ 15:14:28 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138867975
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooie prijs dan. ;)
Hehehe ja toch?
  maandag 14 april 2014 @ 16:50:18 #71
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138871418
Zo, het is weer maandag. Weer een nieuwe week en weer nieuwe stemmetjes die zeggen: 'oh als je deze week maar weer overleeft, dan gaat het definitief lekker met je'. Nouja, dit stemmetje hoor ik elke week en gelukkig beheerst het mijn leven niet zo erg meer.

Vandaag een vrij intensieve dag gehad. Eerst naar de studie voor de 'terugkomdag' van stage, daarna nog even enkele uren op stage zelf gezeten. Ondanks de gebruikelijke spanning ging het weer lekker. Dit weekend heb ik enkel veel geslapen en gesport, dus wel het juiste gedaan in mijn ogen. Wanneer het deze week ook allemaal weer lekker gaat heb ik voor het eerst een hele maand waarin piekeren enorm is afgezwakt, mijn energieniveau is gestegen en ik goed heb geslapen. Het zou wat zijn. :) Gewoon lekker blik op oneindig en het dag voor dag aanpakken, wie zegt dat dit geen lekkere aanpak zou zijn! ;)

Vanavond de nieuwe Game of Thrones kijken, zin in! Hoe gaat het met de rest hier? :)
Ignorance is bliss
  maandag 14 april 2014 @ 16:52:33 #72
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138871491
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je maar iemand hebt waar je dit verhaal wél bij kwijt kan. Probeer je gewoon te focussen op de afleidingen die je hebt. Wat er zich in je hoofd allemaal afspeelt is enorm vervelend, maar het zijn maar gedachtenspinsels. Zoek afleiding, let op je eigen grenzen en probeer je niet te verzetten tegen hoe je je voelt. Er is niks mis met je rot voelen. :)
Ignorance is bliss
  maandag 14 april 2014 @ 17:55:48 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138873424
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef duracellkonijntje het volgende:
Zo, het is weer maandag. Weer een nieuwe week en weer nieuwe stemmetjes die zeggen: 'oh als je deze week maar weer overleeft, dan gaat het definitief lekker met je'. Nouja, dit stemmetje hoor ik elke week en gelukkig beheerst het mijn leven niet zo erg meer.

Vandaag een vrij intensieve dag gehad. Eerst naar de studie voor de 'terugkomdag' van stage, daarna nog even enkele uren op stage zelf gezeten. Ondanks de gebruikelijke spanning ging het weer lekker. Dit weekend heb ik enkel veel geslapen en gesport, dus wel het juiste gedaan in mijn ogen. Wanneer het deze week ook allemaal weer lekker gaat heb ik voor het eerst een hele maand waarin piekeren enorm is afgezwakt, mijn energieniveau is gestegen en ik goed heb geslapen. Het zou wat zijn. :) Gewoon lekker blik op oneindig en het dag voor dag aanpakken, wie zegt dat dit geen lekkere aanpak zou zijn! ;)

Vanavond de nieuwe Game of Thrones kijken, zin in! Hoe gaat het met de rest hier? :)
*O* goed bezig hoor!
Met mij is het matig. Ik heb een kater }:|
Ben boos op mezelf. Denk dat ik ff een tijdje weer zwaar moet gaan minderen met alcohol want elke week een kater vind ik niet leuk meer
  maandag 14 april 2014 @ 18:01:51 #74
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138873636
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O* goed bezig hoor!
Ben boos op mezelf. Denk dat ik ff een tijdje weer zwaar moet gaan minderen met alcohol want elke week een kater vind ik niet leuk meer
Ach, als het maar 1 keer in de week is valt het toch wel mee
  maandag 14 april 2014 @ 18:03:33 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138873695
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ach, als het maar 1 keer in de week is valt het toch wel mee
Ik vind het voor mezelf te veel. Het helpt me niet echt bij mijn werk en bij het sporten hahaha
  maandag 14 april 2014 @ 19:22:30 #76
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138876223
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O* goed bezig hoor!
Haha dat brak zijn gaat tegenvallen he! Je rust in mijn ogen ook niet goed uit als je elke week drinkt. Je stemming wordt daar ook niet beter van!
Ignorance is bliss
  maandag 14 april 2014 @ 19:27:17 #77
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138876417
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Haha dat brak zijn gaat tegenvallen he! Je rust in mijn ogen ook niet goed uit als je elke week drinkt. Je stemming wordt daar ook niet beter van!
Is zo...
pi_138876481
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef duracellkonijntje het volgende:

Het gaat wel aardig. Ik heb een vaag weekend achter de rug gehad, dierentuin geweest + een spa meegepakt. Ik heb nog 2.5 maand te gaan en dan moet ik echt weg uit deze misere.

Ik weet gewoon dat er meer mensen zoals mijzelf zijn. Met dat gegeven ga ik straks de nieuwe wereld in.

Series? Kijk alleen Hannibal & Suits, gezien mijn karakter fit dat wel ;) :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 14 april 2014 @ 21:04:38 #79
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138881249
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Mwa.. je eigen limiet kennen of geen last van hoofdpijn katers helpt ook.
  maandag 14 april 2014 @ 21:51:13 #80
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138884527
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja. En ik persoonlijk vind het wel fijn hoe ik niet zo 'in mijn hoofd' zit als ik niet nuchter ben..
  maandag 14 april 2014 @ 22:09:26 #81
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138885862
Pff... zo eventjes een kwarktaart gemaakt voor morgen om mijn stage haha. Alleen geen mixer dus nu spierpijn in me armen van het beslag enzo kloppen...
pi_138893485
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Raggingbull het volgende:
Pff... zo eventjes een kwarktaart gemaakt voor morgen om mijn stage haha. Alleen geen mixer dus nu spierpijn in me armen van het beslag enzo kloppen...
Als ik het terug kon draaien dat ik op de laatste dag van stage geen taart zou geven had ik dat gedaan.
pi_138893538
Ik ben die slaap issues zo langzamerhand ook wel zat :')
pi_138893678
Wat doen jullie tegen mensen die "badderen in self righteousness?
pi_138893801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 01:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Tegen mensen die wat doen?
pi_138893806
quote:
Wat bedoel je?
pi_138893813
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tegen mensen die wat doen?
Mensen die dit doen...

Joe: Hey, I downloaded this awesome movie! Want to go watch it?
Tim: You DOWNLOADED it?
Joe: Yeah..?
Tim: *Sigh* That's immoral and against the law. I would never do that.
Joe: You're a self-righteous tool...

Mensen die zich zo opstellen.. Ik had een ferme discussie met iemand die zich zo opstelde en daar kon ik niet zo goed tegen.
pi_138893820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mensen die dit doen...

Joe: Hey, I downloaded this awesome movie! Want to go watch it?
Tim: You DOWNLOADED it?
Joe: Yeah..?
Tim: *Sigh* That's immoral and against the law. I would never do that.
Joe: You're a self-righteous tool...

Mensen die zich zo opstellen.. Ik had een ferme discussie met iemand die zich zo opstelde en daar kon ik niet zo goed tegen.
Die zich hoe opstelde? Als Joe of als Tim?
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:16:06 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138894547
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja. En ik persoonlijk vind het wel fijn hoe ik niet zo 'in mijn hoofd' zit als ik niet nuchter ben..
Ik ook. Maar ik ben er 2 dagen beroerd van. En hardlopen heeft hetzelfde effect en daar voel ik me beter door ;)
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:16:28 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138894553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die zich hoe opstelde? Als Joe of als Tim?
Tim.
pi_138894995
Vandaag een betere start dan de afgelopen dagen. Ik was bang weer in een depressieve stand te gaan belanden, maar het lijkt dus wel weer goed te komen :)
-Albert Camus.
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:57:11 #92
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138895039
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het gaat wel aardig. Ik heb een vaag weekend achter de rug gehad, dierentuin geweest + een spa meegepakt. Ik heb nog 2.5 maand te gaan en dan moet ik echt weg uit deze misere.

Ik weet gewoon dat er meer mensen zoals mijzelf zijn. Met dat gegeven ga ik straks de nieuwe wereld in.

Series? Kijk alleen Hannibal & Suits, gezien mijn karakter fit dat wel ;) :P
Welke misère heb je het over? Het is inderdaad op een rare manier troostend dat je niet de enige bent die het moeilijk heeft. Soms heb ik ook het gevoel dat ik de enige ben die zich rot voelt en dat niemand me begrijpt, maar met een beetje logisch verstand heb je dat zo ontkracht. Ook niet iedereen hoeft je te begrijpen, zo lang er maar begrip is. :)

Echt? Geen Walking Dead of Game of Thrones? Trust me, je komt je kamer twee maand niet meer uit! :')
Ignorance is bliss
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:58:40 #93
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138895059
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja dat ook, alleen momenteel gaat dit voor mij niet op. Lichaam en geest zijn twee kanten van dezelfde munt. Een verrot lichaam door het drinken verplaatst zich dus ook enigszins naar de andere kant..

Achja, ik heb me van mijn 18e tot 21e structureel wekelijks drie keer in een coma gedronken, dus ik heb mijn portie wel gehad. :)
Ignorance is bliss
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:13:41 #94
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138895257
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als ik het terug kon draaien dat ik op de laatste dag van stage geen taart zou geven had ik dat gedaan.
Jarig geweest en het is gewoonte hier 1 waar ik ook graag aan mee werk haha..
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:44:05 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138895820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ik ben er 2 dagen beroerd van. En hardlopen heeft hetzelfde effect en daar voel ik me beter door ;)
Ik háát exercise. Echt heel erg. Dus het is niemand nog gelukt me in beweging te krijgen. Psych niet, vriendje niet.. die werd er echt een beetje pissig om van het weekend. Maar ja, daarvan gaan mijn hakken alleen dieper in het zand..
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:45:05 #96
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138895839
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik háát exercise. Echt heel erg. Dus het is niemand nog gelukt me in beweging te krijgen. Psych niet, vriendje niet.. die werd er echt een beetje pissig om van het weekend. Maar ja, daarvan gaan mijn hakken alleen dieper in het zand..
Op je hakken hardlopen op het strand is dan wel weer een goede exercise.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:01:29 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138896257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Op je hakken hardlopen op het strand is dan wel weer een goede exercise.
Ik loop alleen hard als ik achervolgd word.. :6
pi_138898655
Ik heb koppijn en voel me niet zo lekker ;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tim.
Goed, Tim is dus tegen het downloaden of wat dan ook en vervolgens duwen ze elkaar in een negatief hokje? Ik zie het probleem nog steeds niet, naar mijn idee zijn beiden moeilijk in de omgang en daar ben ik zelf niet zo dol op.
quote:
Gewoon mee leren omgaan dus, nothing to see here, move along :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:57 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Welke misère heb je het over? Het is inderdaad op een rare manier troostend dat je niet de enige bent die het moeilijk heeft. Soms heb ik ook het gevoel dat ik de enige ben die zich rot voelt en dat niemand me begrijpt, maar met een beetje logisch verstand heb je dat zo ontkracht. Ook niet iedereen hoeft je te begrijpen, zo lang er maar begrip is. :)

Echt? Geen Walking Dead of Game of Thrones? Trust me, je komt je kamer twee maand niet meer uit! :')
GoT ben ik een beetje op afgeknapt door al dat gemartel :')
Ik kon dat letterlijk niet meer aanzien _O- ;(
pi_138898848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik loop alleen hard als ik achervolgd word.. :6
Als ik een trein moet halen.
Maar ik ga nooit meer met de trein ;(
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: