bij mlb?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Inso wtf is dat met die wedstrijden die 7 over beginnen?
Nee, Engels voetbal dit weekendquote:
o geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Engels voetbal dit weekend
16:07
14:37
1 wedstrijd begint om 52quote:
#justiceforthe96quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
http://www.thefa.com/news(...)k-off-tribute-210314
In Rotterdam wonen en dat niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Rotterdam wonen en dat niet kennen
quote:
You never walk alonequote:
In Arnhem hadden ze ook alleen maar Bony M om af te spelen XDXDquote:
snap je nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Arnhem hadden ze ook alleen maar Bony M om af te spelen XDXD
laat maarquote:
quote:
'ja inso snap het wel' blablaquote:
moet je maar meer in je stad en club interesserenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
'ja inso snap het wel' blabla
dit achterbakse gedoe altijd
begint me nu een beetje mijn neus uit te komen
BAH
JA NOU ALS JE HET NIET BEVALT, GA JE LEKKER NAAR HUIS #DGKquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
'ja inso snap het wel' blabla
dit achterbakse gedoe altijd
begint me nu een beetje mijn neus uit te komen
BAH
ben al thuis wat praat jijquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JA NOU ALS JE HET NIET BEVALT, GA JE LEKKER NAAR HUIS #DGK
quote:
quote:
ze sporen nietquote:
idd wij zijn tenminste hooggeleidquote:
dat zei fokkiequote:
quote:
quote:
okquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
AND YOU NEVERRR WALKK
ALONEEEE
#PrayforLiver pooland FeyenoordSunday
hahhaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/user/coachella[/youtube]
ik moest huilen bij die wedstrijdquote:
Liverpool.quote:
ja I knowquote:
1 van de wedstrijden die me nog het meest bijstaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij die wedstrijd
#neverforget
waaromquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij die wedstrijd
#neverforget
dudek die wedstrijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de wedstrijden die me nog het meest bijstaat.
Heb ik al gezien, hoef ik niet per sé nog eens te zien.quote:
beide al gezienquote:
ik moest huilen bij feyenoord - de graafschap na wedstrijd in stadion onder beenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit gehuild bij voetbal.
Wel al tranen gehad.
Dat was wel drama ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij feyenoord - de graafschap na wedstrijd in stadion onder been
Braddie gespotquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
M'n winXP kan het niet aan.quote:
ik wel heel vaak boosquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit gehuild bij voetbal.
Wel al tranen gehad.
Lager zinken kon toen ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel heel vaak boos
maar nog nooit zo verdrietig geweest als feyenoord - de graafschap toen
in mn hele leven nog nooit zo'n oprecht verdriet gehad eigenlijk
Ach, toch geen prijs toch XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.
Nederland interesseert mij dus precies niets. Sowieso interlandvoetbalquote:
doeiquote:
Ik ga juichen voor ghanaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland interesseert mij dus precies niets. Sowieso interlandvoetbal
2010 had het moeten gebeuren inderdaad. Nu gaat het niets worden en is de generatie geweldenaars weer voorbij en gaan we weer 40 jaar wachten.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was toen 100% zeker van degradatie
Ik toen niet echt eigenlijk. Weet niet waarom feyenoord - de graafschap toen er zo specifiek in hakte.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook die wedstrijd tegen Twente, toen leek het eindelijk weer goed te gaan, en toen Ruiz in de laatste secondes nog, toen was het wel echt bijna janken
serieusquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen had ik enkele luttele momenten echt het idee om van een brug te gaan.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Aloe Blacc straks BAM! AAI NIEDA DOLLAH! DOLLAH DOLLAH!
Jammer dat je die beelden amper weer terug kan zienquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
na paar seconde wel gerelativeerd uiteraard
Hoe kijk je nu naar Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel paar keer gekneusde hand geslagen tijdens feyenoord
eigenlijk vrij rustigquote:
Ook tijdens klassieker en zondag PSV?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigenlijk vrij rustig
Vind dit seizoen echt niks, slecht voetbal, kleurloos seizoen
ja, vind het echt niks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook tijdens klassieker en zondag PSV?
ik klink daar echt jong en onbezonnen #yoloquote:
Nou laten we wel wezen, dit Ajax is slecht inderdaad in vergelijking met afgelopen jaren,quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ajax kan er echt niks van en nog zijn er feyenoorders blij met 2e plek
Daarom is het Nederlands voetbal ten dode opgeschreven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
maar alsnog beter dan Feyenoord hoor. Qua kwaliteit echt klasse verder
Straks raken we rechtstreekse CL-plek nog kwijtquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is het Nederlands voetbal ten dode opgeschreven.
Die kans zit er op termijn best in, veel meer geld in het oostblok dan in Nederland.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks raken we rechtstreekse CL-plek nog kwijtDan kan je hele competitie maar beter opdoeken
Helemaal achterlijk ook dat er niet meer geld voor vrij wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans zit er op termijn best in, veel meer geld in het oostblok dan in Nederland.
mattie van me was vanavond weer op Péquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans zit er op termijn best in, veel meer geld in het oostblok dan in Nederland.
Ze zouden gewoon investeerders moeten vinden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal achterlijk ook dat er niet meer geld voor vrij wordt gemaakt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
mattie van me was vanavond weer op Pé
was gezellig ja zei hij. Weet niet of ie naar binnen mocht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]wat een baas
was het weer gezellig?
stukadoors nog binnen gekomen ondanks zn sv?
Toch denk ik niet dat we zo ver af takelen hoor. Landen als zwitserland, belgie en tjechie blijven we echt nog wel voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon investeerders moeten vinden.
Oostblok gaat over ons heen, we blijven onder wat we nu zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ploegen als zwitserland, belgie en tjechie blijven we echt nog wel voor.
Oekraine gaat er dit jaar wel overheen, en Rusland was dat al maar verder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oostblok gaat over ons heen, we blijven onder wat we nu zitten.
Kans dat je wat kwijt raakt is wel groot.
freee stukadoorsquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
Blijkbaar krijg je 2 à 5 jaar SV als je een speler van de tegenpartij slaat.
welterustenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Slapen over paar uur al weer op staan voor de arbeidersleef.
slaap lekkerquote:
Ja half. Beetje moequote:
wattanquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef JanCees het volgende:
Nog niks concreet
Ik heb wel een primeurtje
Ik ga misschien weer foebele. Volgende week bespreken met voorlopig groep jongens om team op te zettenquote:
chill. Maar hoezo team opzetten? Hoezo niet gewoon vereniging?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga misschien weer foebele. Volgende week bespreken met voorlopig groep jongens om team op te zetten
ja een team in een verenigingquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
chill. Maar hoezo team opzetten? Hoezo niet gewoon vereniging?
Oh beterquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja een team in een vereniging
Bij mijn cluppie natuurlijk
welke positie speel je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik niet zo. Maar zal niet zo hoog zijnmaar ben zelf ook niet zo goed
Gewoon bieren achteraf, lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef JanCees het volgende:
Team waar we in terecht komen speelt nu reserve 7e klasse
dat sowiesoquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon bieren achteraf, lekker
Vandaag nog naar divergent?quote:
nee moet vanavond oppassenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaag nog naar divergent?
lb haiquote:
nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moet vanavond oppassen
al om 18.00
tot 00.00
veel geld met niks doen en ik krijg pizza van ze
Jeujjquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moet vanavond oppassen
al om 18.00
tot 00.00
veel geld met niks doen en ik krijg pizza van ze
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee ;s
roep hem
jc is er ook niet
Ben er al.quote:
ja dat was gisteren ;squote:
wat dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ik was druk bezig met sociaal doen
Alles goed?quote:
jaquote:
Jawelquote:
VAquote:
beter dan gisteren?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Ik switch nu steeds tussen 2 SC's
Hm dat weet ik nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
beter dan gisteren?
onz zeker?is beetje rustig hier
egt hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
12-jarigen van nu zijn echt fucked up!!!1!
Nirvanaquote:
soms heb je van die dagen hequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm dat weet ik nietmaar voelde me slecht maar gewoon oké
En yup
Vergeet Krist Novoselic maar weerquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)39848&type=2&theater
ziek
Ken alleen Kurt en Dave. Maar Dave is tof.quote:
Bleachquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken alleen Kurt en Dave. Maar Dave is tof.
Vind Nevermind helemaal niet zo'n superalbum. Hype
Nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vergeet Krist Novoselic maar weer
Die ga ik even luisteren dan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bleach
Dave Grohl is gewoon een baas![]()
![]()
quote:
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker extreem foute 90s muziek luisteren.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.
Ik heb het over Scatman John, Technohead enzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.
Omdat ik dat fijn vind om te luisteren.quote:
Dat is ook tof, mijn jeugd. Op schoolfeestjes hard gaan op die muziek en spastisch bewegenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over Scatman John, Technohead enzo
Platenspelerquote:
Ja, euro per cd en ik had nog 6,50 in mijn portemonnee. Ook nog een boek over vogels gekocht voor 50 cent. Ja toch.quote:
Unfriend + blockquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
zitten een paar wijven op fb te spammen over hun gelnagels![]()
!
Dagoquote:
ja kan ik wel doen iddquote:
Vorig jaar was het puur over die kutbikini's met dat spul er aan. Ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
zitten een paar wijven op fb te spammen over hun gelnagels![]()
!
quote:
wat puur?quote:
Laat maar, goeiemorgenquote:
huhquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar, goeiemorgen
En ja, die
Link?quote:
Awhquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef JanCees het volgende:
Your musical compatibility with Little_Brownie is HIGH
Music you have in common includes Jay-Z, Yellow Claw, Kendrick Lamar, Kanye West and A$AP Rocky.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef JanCees het volgende:
Your musical compatibility with Little_Brownie is HIGH
Music you have in common includes Jay-Z, Yellow Claw, Kendrick Lamar, Kanye West and A$AP Rocky.
LMIquote:
Die is alweer oudquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_klanten_om.html
Je bent zelf oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
oh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |