LETMEIN HARTJE CACHIEquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst was ze altijd tijdens het werk op foks
hey mientjequote:
dag sof was leuk verhaal he moet ik vaker zulke verhalen zettenquote:
Welk verhaal? waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag sof was leuk verhaal he moet ik vaker zulke verhalen zetten
ja leuk verhaal moet je vaker doen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag sof was leuk verhaal he moet ik vaker zulke verhalen zetten
goed, met jou?quote:
bedanktquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja leuk verhaal moet je vaker doen!
wrm?quote:
ach joh wat maakt dat nou uitquote:
ja daaromquote:
geen probleemquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Dit geeft nog hoop
Bedankt nu voel ik mij weer goed
ja matchingsdag van opleidingquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nog iets beleefd? Naar divergent geweest?
welke opleidingquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja matchingsdag van opleiding
en daarna naar divergent geweest ja
dit was de vierde keerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
welke opleiding
blijft de film leuk na 5x kijken
welquote:
betaal de rekening danquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:22 schreef LETMEIN het volgende:
En de provider heeft de tv afgesloten. Ja kutzooi, kan nu alleen maar 1 2 3 kijken
ga je opleiding niet afmaken danquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik vrij zeker ben wat mijn volgende studie wordt.
wleke danquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WOOOOW TOTOquote:
welke?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk informatica. Yay nerd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uhoh, VA gaat me bestuderenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk informatica. Yay nerd zijn.
Het gebeurt weinig, maar dat was een leuke scherpe grapquote:
Doe dan Technische Informatica, wou ik ook kiezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk informatica. Yay nerd zijn.
iet zo vaak meerquote:
Nee man, net iets TE nerd. En ik heb geen wis B gehadquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe dan Technische Informatica, wou ik ook kiezen.
waaromquote:
Yay iets complimentachtig, dat gebeurt weinig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gebeurt weinig, maar dat was een leuke scherpe grap
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, net iets TE nerd. En ik heb geen wis B gehad
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ligt het je niet? Te moeilijk?
ik nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee oké maar ik zit ook vaak in andere delen te posten dan in GC
Applicaties maken enzo. Mensen hebben een probleem of een doel. Ik maak dat voor ze. Yay. In ieder geval dat kunstzinnige kwijt en dat geteken.quote:
Ben je al rijk door crytpo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay iets complimentachtig, dat gebeurt weinig.
Ik leg het je wel uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, net iets TE nerd. En ik heb geen wis B gehad
Informatica zonder wiskunde B? Je hebt voor beide hetzelfde inzicht nodig imoquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Applicaties maken enzo. Mensen hebben een probleem of een doel. Ik maak dat voor ze. Yay. In ieder geval dat kunstzinnige kwijt en dat geteken.
Wow. 2 jaar aan wiskunde in 1 zin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik leg het je wel uit.
Differentiëren is het creëren van de afgeleide!
doe het alsjeblieft niet omdat je iets 'moet' ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Applicaties maken enzo. Mensen hebben een probleem of een doel. Ik maak dat voor ze. Yay. In ieder geval dat kunstzinnige kwijt en dat geteken.
Bij technische informatica heb je wiskunde B nodig om toegelaten te worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Informatica zonder wiskunde B? Je hebt voor beide hetzelfde inzicht nodig imo
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
Het enige wat ik goed kan is Wiskunde en Scheikunde, ik voel me soms echt een waardeloze nerd.
Toch ben ik wel cool.
Dat kloptquote:
Ik ga niet een heel jaar thuis wonen en bij de AH werken. Thanks but no thanks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
doe het alsjeblieft niet omdat je iets 'moet' ofzo
Ja maar ik heb ook Informatica gehad, soort van. Heb je wel bepaald inzicht voor nodig. Als je dat niet hebt, wordt het echt heel pittig. Misschien eerst eens wat proberen te programmeren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij technische informatica heb je wiskunde B nodig om toegelaten te worden.
bwahahahhaahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft twee sterke armen*
Ik fap ook met links.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
Nou ehh zo te zien ben ik nog steeds grappig, misschien toch maar wat in comedy studeren dan? Misschien een combinatie van scheikunde en komedie. Scheikedie, en dan allemaal slechte grapjes maken over nerd dingen die niemand begrijpt en dan niks verdienen
Je bent zelf een niemandquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
Nou ehh zo te zien ben ik nog steeds grappig, misschien toch maar wat in comedy studeren dan? Misschien een combinatie van scheikunde en komedie. Scheikedie, en dan allemaal slechte grapjes maken over nerd dingen die niemand begrijpt en dan niks verdienen
Heb een beetje ervaring met actionscript. PHP ook een beetje. HTML en CSS zijn geen programmeertalen in principe. Maar wel coderenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook Informatica gehad, soort van. Heb je wel bepaald inzicht voor nodig. Als je dat niet hebt, wordt het echt heel pittig. Misschien eerst eens wat proberen te programmeren?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
Kon ik maar computerdingen zoals coderen en HTML en dingesen, dan kon ik appjes maken, websites en games en miljoenen verdienen door mijn geniale ideeën. Maar nee ik ben te lui om dat te leren.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]T[ afbeelding ]J
Naja oke, als je het kan is het wel lachen. Maar ga je het, laten we zeggen, 30/40 jaar leuk vinden? Elke dag achter pc'tje programmeren. Koewlquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een beetje ervaring met actionscript. PHP ook een beetje. HTML en CSS zijn geen programmeertalen in principe. Maar wel coderen
http://www.helpmij.nl/for(...)moet-je-programmerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, ik neem aan dat jullie gewoon neplachen want dat was niet grappig, dat was gewoon serieus!!
Klopt als eenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, ik neem aan dat jullie gewoon neplachen want dat was niet grappig, dat was gewoon serieus!!
Beter dan elke dag een vrachtwagen chauffeur zijn of elke dag op je luie reet FOK!en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja oke, als je het kan is het wel lachen. Maar ga je het, laten we zeggen, 30/40 jaar leuk vinden? Elke dag achter pc'tje programmeren. Koewl
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beter dan elke dag een vrachtwagen chauffeur zijn of elke dag op je luie reet FOK!en.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.
leuk toch beetje supermarkt grindquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga niet een heel jaar thuis wonen en bij de AH werken.
Ik zat vanochtend in de bus, wat toevallig!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt als een [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is uiteindelijk niks leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja oke, als je het kan is het wel lachen. Maar ga je het, laten we zeggen, 30/40 jaar leuk vinden? Elke dag achter pc'tje programmeren. Koewl
Hosselquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de bus, wat toevallig!!!
En vanmiddag ook!!!
En ik ging recht voor zo'n best wel knap meisje zitten (behalve dat ze een bril had) en toen ze me zag ging ze helemaal in mijn ogen kijken en glimlachen dus ze vond me overduidelijk leuk. Maar nee ik durfde weer eens niks en ging naar het raam kijken en naar buiten enzo, wel mooi uitzicht en zo.
Maatschappij is zo goed, die hebben mij niet nodig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.
Jawel, ondernemer zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is uiteindelijk niks leuk.
Willen we meer, of minder Ryan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maatschappij is zo goed, die hebben mij niet nodig!
MEER MEER MEERquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder Ryan?
neequote:
FOK!meet bij jou. Krijg je 5 centmuntjesquote:
Ga naar google en typ in: rtl 4 pro deo 2014 aflevering 5 gemistquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas heb ik het gemist, heb je miss een link van terugkijken!?
Precies 1.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder Ryan?
quote:
Jij wil gewoon op 'n meiske rijenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben trouwens mijn naam aan het veranderen van Riejan naar Rijen want dat klinkt stoerder.
ik woon aan de dijk skklquote:
Riannequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben trouwens mijn naam aan het veranderen van Riejan naar Rijen want dat klinkt stoerder.
Niet 2 roepnamen hebben in 2 talenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
ohja ik had filmpje gemaakt voor toto toen ik de dijk af fietste
Nee hoor ik wil gewoon iemand die er voor mij is, een leuk meisje die lief is en van knuffelen houdt, iemand die mij pijpt als ik dat wil en iemand die alles doet wat ik zeg.quote:
quote:
Dat heb ik dus wel toch? Aangezien de helft me Riejan noemt en de andere helft me Rijen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet 2 roepnamen hebben in 2 talen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil gewoon iemand die er voor mij is, een leuk meisje die lief is en van knuffelen houdt, iemand die mij pijpt als ik dat wil en iemand die alles doet wat ik zeg.
Maar doet ze ook alles wat ik zeg en is ze knap?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ken wel een meid die jou wil pijpen
Blondje_93
zien?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
ohja ik had filmpje gemaakt voor toto toen ik de dijk af fietste
Ze is überknapquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar doet ze ook alles wat ik zeg en is ze knap?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ken wel een meid die jou wil pijpen
Blondje_93
Nou die zou ik wel in mijn harem willen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze is überknap
Kijk maar
[ afbeelding ]
het is dat meiske
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou die zou ik wel in mijn harem willen.
heb ik niet meerquote:
wel appelmoes erbij? dan is het lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
vet lekker avondeten gemaakt net![]()
aardappelen met sperziebonen, champignons en kip
Hoi Ezellquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
geenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wel appelmoes erbij? dan is het lekker
- de kip
- de champignons
hola riejanquote:
leukquote:
geen idee ;squote:
Ik wilde ook naar de film maar mijn zusje kwam in eens langs met haar verloofde en moeder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
ik kan al mee praten met sommige stukjes dat is wel leuk
hoe ging het prikkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar de film maar mijn zusje kwam in eens langs met haar verloofde en moeder.
naar welke wilde je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar de film maar mijn zusje kwam in eens langs met haar verloofde en moeder.
goed zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ze had bijna geen pijn deze keer.
Captain America: The Winter Soldier. Ga ik morgen maar denk ik.quote:
met wie ga je? of ga je alleen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Captain America: The Winter Soldier. Ga ik morgen maar denk ik.
Alleen, heb niemand gevraagd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
met wie ga je? of ga je alleen?
alleen is net zo leuk, je praat toch niet tijdens de film
tot nu toe was er elke keer ook iemand die alleen was. het is juist fijn vind ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen, heb niemand gevraagd.
Ben nog nooit alleen naar de film geweest. Misschien dat ik morgen nog even iemand meevraag.
Het lijkt me zo kansloos voelen. Net als in je eentje naar de kroeg.
NU AAN HET LUISTEREN OMAIGOSHquote:
HEquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NU AAN HET LUISTEREN OMAIGOSH
hij wil hem alleen niet afspelen op soundcloudquote:
hoezo niet afspelen? Linkje waarnaar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hij wil hem alleen niet afspelen op soundcloud
doe eens linkje plox
naar de site van soundcloud van dat nummerquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoezo niet afspelen? Linkje waarnaar?
https://soundcloud.com/disclosuremusic/the-mechanism/s-ILb3Fquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
naar de site van soundcloud van dat nummer
oh wtf hij doethet gewoon niet bij mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/disclosuremusic/the-mechanism/s-ILb3F
andere browser?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wtf hij doethet gewoon niet bij mijalleen via fb
ja op gc doet ie hetquote:
is lekker manquote:
Hoogstwaarschijnlijk Arnhemquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Arnhem
Nee. Maar hij twijfelt nog of ie vwo gaat doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You fuckin' with me mate?
aasquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Arnhem
hoezoquote:
nou enquote:
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nou en
kan hij toch voor zich houden
nou danquote:
kan je geen geheim bewaren danquote:
ja dat geloof ik welquote:
Achternaam yeahquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
het is ook vrij overduidelijk wie mijn broertje is waarschijnlijk
#kutleef
stel je niet aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
het is ook vrij overduidelijk wie mijn broertje is waarschijnlijk
#kutleef
Ja, en poolse voornaam.quote:
Zelfs dan nog. Dan ga ik niet naar hem toe lopen "HOI IK SPREEK JE BROER OP HET INTERNET"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en poolse voornaam.
en rotterdams accent, veel extremer dan mij
dus dan weet je genoeg
daar heb je een punt dat zou idioot zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs dan nog. Dan ga ik niet naar hem toe lopen "HOI IK SPREEK JE BROER OP HET INTERNET"
nah.
rustig maar insoquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
eigenlijk zie ik va dat nog wel doen als hij high is
quote:
linkquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand reageerde op een status waar ik ook op gereageerd heb. 3 jaar geleden.
En dan lees ik shit en statussen die rond die tijd geplaatst werden waar ik ook op reageerde en echt.
Echt niemand mocht mij.
dacht ik alquote:
hoax, alle meisjes waar jij mee praat zijn nepquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik er toch op vooruit gegaan.
Lichamelijk niet, maarja. Ik kan nu met meisjes praten.
HAHHAHA JE BENT NEP HAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoax, alle meisjes waar jij mee praat zijn nep
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHHAHA JE BENT NEP HAHAHAHAHHA
quote:
neequote:
quote:
Jammer VA.quote:
neequote:
ja beetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer VA.
Heeft Sof niet iets met zo'n jongen van Tinder, of haal ik nu 2 mensen door de war?
ik moet hem nog zienquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend
Wanneer zie je hem weer?
ik vind je niet aardig, leuk, aantrekkelijk, grappig.quote:
Nee klopt. Maar als ik een ander antwoord kreeg dan dat ging ik me zorgen maken over haar standaardenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer VA.
Heeft Sof niet iets met zo'n jongen van Tinder, of haal ik nu 2 mensen door de war?
ja ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, op die manier.
Hoop dat het wat wordt voor je.
Komop jong. Je kunt het erger treffen dan jou.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als ik een ander antwoord kreeg dan dat ging ik me zorgen maken over haar standaarden
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop jong. Je kunt het erger treffen dan jou.
Je kan bijvoorbeeld klein en dik zijn.
volgende week ofzoquote:
Je kent mij niet eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind je niet aardig, leuk, aantrekkelijk, grappig.
oke, jij mij ook niet.quote:
leukquote:
ik ben lang en dikkie, whateverquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop jong. Je kunt het erger treffen dan jou.
Je kan bijvoorbeeld klein en dik zijn.
neequote:
JCquote:
welke?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
leukdaarna nog naar de film geweest
divergentquote:
ja hequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof we moeten nog een keer meeten
je moet zelf nog een keer meetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof we moeten nog een keer meeten
leukquote:
oh jc komt ookquote:
kom maar morgen, gaan we bier drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb zin om te meeten, heb ik meteen wat te doen
kom maar invliegenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb zin om te meeten, heb ik meteen wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |