http://www.helpmij.nl/for(...)moet-je-programmerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, ik neem aan dat jullie gewoon neplachen want dat was niet grappig, dat was gewoon serieus!!
Klopt als eenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, ik neem aan dat jullie gewoon neplachen want dat was niet grappig, dat was gewoon serieus!!
Beter dan elke dag een vrachtwagen chauffeur zijn of elke dag op je luie reet FOK!en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja oke, als je het kan is het wel lachen. Maar ga je het, laten we zeggen, 30/40 jaar leuk vinden? Elke dag achter pc'tje programmeren. Koewl
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beter dan elke dag een vrachtwagen chauffeur zijn of elke dag op je luie reet FOK!en.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.
leuk toch beetje supermarkt grindquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga niet een heel jaar thuis wonen en bij de AH werken.
Ik zat vanochtend in de bus, wat toevallig!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt als een [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is uiteindelijk niks leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja oke, als je het kan is het wel lachen. Maar ga je het, laten we zeggen, 30/40 jaar leuk vinden? Elke dag achter pc'tje programmeren. Koewl
Hosselquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de bus, wat toevallig!!!
En vanmiddag ook!!!
En ik ging recht voor zo'n best wel knap meisje zitten (behalve dat ze een bril had) en toen ze me zag ging ze helemaal in mijn ogen kijken en glimlachen dus ze vond me overduidelijk leuk. Maar nee ik durfde weer eens niks en ging naar het raam kijken en naar buiten enzo, wel mooi uitzicht en zo.
Maatschappij is zo goed, die hebben mij niet nodig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zolang je maar iets doet waarbij je een normale bijdrage levert aan de maatschappij.
Jawel, ondernemer zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is uiteindelijk niks leuk.
Willen we meer, of minder Ryan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maatschappij is zo goed, die hebben mij niet nodig!
MEER MEER MEERquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder Ryan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |