Dat was wel drama ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij feyenoord - de graafschap na wedstrijd in stadion onder been
Braddie gespotquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
M'n winXP kan het niet aan.quote:
ik wel heel vaak boosquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit gehuild bij voetbal.
Wel al tranen gehad.
Lager zinken kon toen ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel heel vaak boos
maar nog nooit zo verdrietig geweest als feyenoord - de graafschap toen
in mn hele leven nog nooit zo'n oprecht verdriet gehad eigenlijk
Ach, toch geen prijs toch XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.
Nederland interesseert mij dus precies niets. Sowieso interlandvoetbalquote:
doeiquote:
Ik ga juichen voor ghanaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland interesseert mij dus precies niets. Sowieso interlandvoetbal
2010 had het moeten gebeuren inderdaad. Nu gaat het niets worden en is de generatie geweldenaars weer voorbij en gaan we weer 40 jaar wachten.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was toen 100% zeker van degradatie
Ik toen niet echt eigenlijk. Weet niet waarom feyenoord - de graafschap toen er zo specifiek in hakte.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook die wedstrijd tegen Twente, toen leek het eindelijk weer goed te gaan, en toen Ruiz in de laatste secondes nog, toen was het wel echt bijna janken
serieusquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen had ik enkele luttele momenten echt het idee om van een brug te gaan.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Aloe Blacc straks BAM! AAI NIEDA DOLLAH! DOLLAH DOLLAH!
Jammer dat je die beelden amper weer terug kan zienquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
na paar seconde wel gerelativeerd uiteraard
Hoe kijk je nu naar Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel paar keer gekneusde hand geslagen tijdens feyenoord
eigenlijk vrij rustigquote:
Ook tijdens klassieker en zondag PSV?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigenlijk vrij rustig
Vind dit seizoen echt niks, slecht voetbal, kleurloos seizoen
ja, vind het echt niks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook tijdens klassieker en zondag PSV?
ik klink daar echt jong en onbezonnen #yoloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |