1 van de wedstrijden die me nog het meest bijstaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij die wedstrijd
#neverforget
waaromquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij die wedstrijd
#neverforget
dudek die wedstrijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de wedstrijden die me nog het meest bijstaat.
Heb ik al gezien, hoef ik niet per sé nog eens te zien.quote:
beide al gezienquote:
ik moest huilen bij feyenoord - de graafschap na wedstrijd in stadion onder beenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit gehuild bij voetbal.
Wel al tranen gehad.
Dat was wel drama ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moest huilen bij feyenoord - de graafschap na wedstrijd in stadion onder been
Braddie gespotquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
M'n winXP kan het niet aan.quote:
ik wel heel vaak boosquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel drama ja.
Ik toen tegen Genk, toen Fer die kans miste in de laatste minuut smeet ik een glas kapot op de vloer
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit gehuild bij voetbal.
Wel al tranen gehad.
Lager zinken kon toen ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel heel vaak boos
maar nog nooit zo verdrietig geweest als feyenoord - de graafschap toen
in mn hele leven nog nooit zo'n oprecht verdriet gehad eigenlijk
Ach, toch geen prijs toch XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik na de 3-2 van Janko in de bekerfinale tegen Twente ging ik met tuinstoelen gooien.
Nederland interesseert mij dus precies niets. Sowieso interlandvoetbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |