was gezellig ja zei hij. Weet niet of ie naar binnen mocht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]wat een baas
was het weer gezellig?
stukadoors nog binnen gekomen ondanks zn sv?
Toch denk ik niet dat we zo ver af takelen hoor. Landen als zwitserland, belgie en tjechie blijven we echt nog wel voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon investeerders moeten vinden.
Oostblok gaat over ons heen, we blijven onder wat we nu zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Ploegen als zwitserland, belgie en tjechie blijven we echt nog wel voor.
Oekraine gaat er dit jaar wel overheen, en Rusland was dat al maar verder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oostblok gaat over ons heen, we blijven onder wat we nu zitten.
Kans dat je wat kwijt raakt is wel groot.
freee stukadoorsquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
Blijkbaar krijg je 2 à 5 jaar SV als je een speler van de tegenpartij slaat.
welterustenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Slapen over paar uur al weer op staan voor de arbeidersleef.
slaap lekkerquote:
Ja half. Beetje moequote:
wattanquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef JanCees het volgende:
Nog niks concreet
Ik heb wel een primeurtje
Ik ga misschien weer foebele. Volgende week bespreken met voorlopig groep jongens om team op te zettenquote:
chill. Maar hoezo team opzetten? Hoezo niet gewoon vereniging?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga misschien weer foebele. Volgende week bespreken met voorlopig groep jongens om team op te zetten
ja een team in een verenigingquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
chill. Maar hoezo team opzetten? Hoezo niet gewoon vereniging?
Oh beterquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja een team in een vereniging
Bij mijn cluppie natuurlijk
welke positie speel je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik niet zo. Maar zal niet zo hoog zijnmaar ben zelf ook niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |