Ken alleen Kurt en Dave. Maar Dave is tof.quote:
Bleachquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken alleen Kurt en Dave. Maar Dave is tof.
Vind Nevermind helemaal niet zo'n superalbum. Hype
Nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vergeet Krist Novoselic maar weer
Die ga ik even luisteren dan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bleach
Dave Grohl is gewoon een baas![]()
![]()
quote:
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker extreem foute 90s muziek luisteren.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.
Ik heb het over Scatman John, Technohead enzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren 6 cd's gekocht met Ierse en Schotse folkmuziek.
Omdat ik dat fijn vind om te luisteren.quote:
Dat is ook tof, mijn jeugd. Op schoolfeestjes hard gaan op die muziek en spastisch bewegenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over Scatman John, Technohead enzo
Platenspelerquote:
Ja, euro per cd en ik had nog 6,50 in mijn portemonnee. Ook nog een boek over vogels gekocht voor 50 cent. Ja toch.quote:
Unfriend + blockquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
zitten een paar wijven op fb te spammen over hun gelnagels![]()
!
Dagoquote:
ja kan ik wel doen iddquote:
Vorig jaar was het puur over die kutbikini's met dat spul er aan. Ben de naam kwijtquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
zitten een paar wijven op fb te spammen over hun gelnagels![]()
!
quote:
wat puur?quote:
Laat maar, goeiemorgenquote:
huhquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar, goeiemorgen
En ja, die
Link?quote:
Awhquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef JanCees het volgende:
Your musical compatibility with Little_Brownie is HIGH
Music you have in common includes Jay-Z, Yellow Claw, Kendrick Lamar, Kanye West and A$AP Rocky.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef JanCees het volgende:
Your musical compatibility with Little_Brownie is HIGH
Music you have in common includes Jay-Z, Yellow Claw, Kendrick Lamar, Kanye West and A$AP Rocky.
LMIquote:
Die is alweer oudquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_klanten_om.html
Je bent zelf oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |