Mailtje naar de NPS Verbal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef Verbal het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan die stamelende stand-up?
V.
Lucky is altijd goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
TT![]()
Niks ten nadele van Lucky, maar Pieter-Jan
Dat ze gewoon aangifte doen. Trieste faalactie van Erik om op die manier indruk proberen te maken op een rockstar. Hij heeft geluk dat niemand die fles op zijn hoofd kreeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef Zaktabak het volgende:
Die fles van Erik en Till krijgt nog een staartje..
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-overweegt-aangifte/
Niveautje stoeptegels van bruggen over snelwegen gooien
twitter:NoudvanRooij twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 14:44:24Zojuist Jakhals Erik gesproken. Hij gaat diep door het stof en vindt zijn actie ongelooflijk stom. Excuus aanvaard. Nu DWDD nog..... reageer retweet
Hij gooit 'bewust' een nog vol bierflesje naar het hoofd van nietsvermoedende omstander van grote hoogte.quote:
Wat een achterlijke idioot is dat. Ik vraag me af of die vent enig verstand in zijn kop heeft zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef jcdragon het volgende:
Erik, die zo nodig indruk wilde maken op die gast
Ik voorspel een item dat over de Stichting de Zonnebloem gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:15 schreef BobW het volgende:
twitter:NoudvanRooij twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 14:44:24Zojuist Jakhals Erik gesproken. Hij gaat diep door het stof en vindt zijn actie ongelooflijk stom. Excuus aanvaard. Nu DWDD nog..... reageer retweet
Misschien ook, maar Erik gaat meelopen met Stichting de Zonnebloem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik voorspel een item dat over de Stichting de Zonnebloem gaat.
quote:Jakhals Erik: domme actie
In de uitzending van De Wereld Draait Door was gisteravond te zien hoe jakhals Erik Dijkstra een bierflesje van grote hoogte op een rondvaartboot van de stichting Zonnebloem gooit. Het flesje mist een vrouw op een haar na.
Na de uitzending stak een storm van verontwaardiging op. Noud van Rooij, directeur van de stichting Zonnebloem noemde de actie volledig gestoord.
Dijkstra zegt alle begrip te hebben voor de commotie die zijn "domme" actie heeft veroorzaakt.
"Ik interviewde de zanger van Rammstein. Die vroeg of hij zijn bierflesje naar beneden mocht gooien. In een poging om grappig te zijn voor een tv-item gooide ik zelf mijn flesje naar beneden. Ik dacht toen dat het grappig was, maar toen ik het gisteren in de uitzending terugzag, dacht ik: dit is helemaal niet grappig."
Stoeptegels
"Ik begrijp de ophef wel, het was een ontzettende stomme en onnadenkende actie en achteraf denk ik: hoe heb ik zo stom kunnen zijn om dat te doen? Het was een lichtgewicht aluminium fles en hij was ook leeg, het was niet een zware glazen bierfles. Ik dacht, ach, het is gewoon een soort veredelde plastic fles die toch al leeg is."
"Er is gelukkig niemand geraakt. Toen we het zaten te monteren, vonden we het nog grappig. Mensen associëren het met stoeptegels die van een viaduct worden gegooid. Die link had ik nog niet gelegd, maar ik snap het wel. Dit had gewoon nooit mogen gebeuren, we hadden het ook niet uit moeten zenden. Ik had het gewoon nooit moeten doen."
Excuses
"De VARA heeft gezegd dat zij het een enorm domme actie vindt en dat ik er zelf op moet reageren en niet de eindredacteur van DWDD, het is mijn fout."
"Ik heb telefonisch contact gehad met de directeur van De Zonnebloem en heb uitgebreid mijn excuses aangeboden. Het is een hele domme actie, maar ik vind het nog extra vervelend dat ik een boot heb geraakt met mensen met een lichamelijke beperking."
"De directeur van stichting Zonnebloem stelde voor dat ik een of twee dagen zou meelopen, om het een beetje goed te maken en te zien wat voor werk ze doen. Ik heb gezegd dat ik dat heel graag zou doen."
dat is het toch wel, die alu flesjes wegen helemaal niksquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik begrijp niet waarom Dieuwke vindt dat ze er niet op moet reageren, zij hebben het toch uitgezonden?
En dat bierflesje zag er niet uit als lichtgewicht aluminium. En er komt ook bier uit dus dat het leeg was is ook onzin.
http://www.volkskrant.nl/(...)nabij-Rijswijk.dhtmlquote:Weer auto's bekogeld vanaf viaduct nabij Rijswijk
Vanaf een viaduct boven de snelweg A4 Rijswijk-Amsterdam hebben onbekenden vrijdag en zaterdag opnieuw stenen naar auto's gegooid. Dit heeft de politie Haaglanden maandag bekendgemaakt....
Een 49-jarige man uit Maassluis kreeg vrijdagavond laat bakstenen tegen zijn voorruit. Zaterdagavond om half acht werd de auto van een 24-jarige inwoonster van Leidschendam-Voorburg geraakt. De politie zoekt nog getuigen.
Vorige maand kwam een 30-jarige automobiliste uit Uden om het leven toen vanaf een viaduct in Rijswijk een stoeptegel door haar voorruit werd gegooid. De politie heeft in die zaak vier verdachten vastzitten. Twee van hen hebben inmiddels bekend betrokken te zijn geweest. Sindsdien surveilleert de politie in de regio Haaglanden vaker bij viaducten.
Ook in Oldenzaal vond een incident plaats toen onbekenden maandagnacht een fiets van een viaduct gooiden. Een 36-jarige taxichauffeur uit Oldenzaal reed op de provinciale rondweg toen het dak van zijn auto werd geraakt . Hij zette zijn taxi aan de kant. Onmiddellijk daarna reed een 20-jarige man uit Oldenzaal over de fiets. Beide automobilisten kwamen met de schrik vrij. De auto's raakten beschadigd. De eigenaar van de fiets had die nacht aangifte gedaan van diefstal. Kort na het incident deed hij aangifte van vernieling.
Met als tafelgast Filemon.quote:Niki Terpstra wint Parijs-Roubaix – 14-4-2014
Gisteren won Niki Terpstra de klassieker Parijs-Roubaix. De 29-jarige wielrenner ging alleen over de finish in het Vélodrome van Roubaix. Terpstra is de eerste Nederlander sinds Servais Knaven in 2001 die de ‘Hel van het Noorden’ wint. Hij is hiermee de zesde Nederlander ooit die deze klassieker op zijn naam schrijft. Aan tafel: Niki Terpstra!
Documentaire: 'Nieuwe Helden – In het hart van de Tour' - 14-4-2014
Argos-Shimano is een jonge, supersuccesvolle Nederlandse wielerploeg. In de afgelopen Tour de France boekte de ploeg maar liefst vier etappeoverwinningen, zonder doping wel te verstaan. Filmmaker Dirk Jan Roeleven volgde hen op de voet met als resultaat de documentaire ‘Nieuwe Helden – In het hart van de Tour’. Alle ups en downs worden van zeer dichtbij geregistreerd: de valpartijen, de concurrentie, de zeges, het uitstappen van Tom Veelers…
Aan tafel Dirk Jan Roeleven en Tom Veelers. Daar omheen ploegleider Rudi Kemna en renners Roy Curvers, Koen de Kort, Tom Dumoulin, Albert Timmer, John Degenkolb en Marcel Kittel.
Taalrubriek: Paulien Cornelisse en Arjen Lubach - 14-4-2014
Taal is veranderlijk én verraderlijk. Dagelijks duiken nieuwe termen en uitdrukkingen op, waarvan sommige het tot ware hype schoppen. Soms bewust, vaker onbewust, wordt ons immer uitdijende taaluniversum verrijkt.
Arjen Lubach en Paulien Cornelisse houden voor ons de ontwikkelingen in de Nederlandse taal bij. Welke nieuwe woorden zijn er bij gekomen, waren er mooie verhaspelingen, of flinke uitglijders te vinden?
Ik ben benieuwd of mijn foto langs zal komenquote:Op maandag 14 april 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Paulien en Arjan zijn altijd leuk
Wielrennen..hopelijk leest mijn vriend dit niet
twitter:Pandaplint twitterde op maandag 24-03-2014 om 11:10:16@schemer Misschien wat voor #dwdd #taal? Ok... Dan parkeer ik liever buiten de vakken #appelscha
reageer retweet
twitter:schemer twitterde op maandag 24-03-2014 om 11:11:20@Pandaplint haha! Ik neem m mee! reageer retweet
Ben jij wielrenner?quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of een foto van mij langskomt
Dat geldt voor bijna alle sporten.quote:Op maandag 14 april 2014 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
In hoeverre kunnen we 'zonder doping, wel te verstaan' nog serieus nemen?
I know, ik had het nu ook niet enkel over wielrennen.quote:
Dat ventje in die Humberto reclame ook.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een eng kind waar Humberto tegen moet praten in die reclame.
Wel een lekker hapje voor Benno hi ha hoquote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat ventje in die Humberto reclame ook.
Ieder ander user zou hiervoor een note+ban krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef Specularium het volgende:
Dat blondje jochie uit die Tan reclame moeten ze deporteren.
Trek het je niet aanquote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ieder ander user zou hiervoor een note+ban krijgen
Niet waar, superneger.quote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ieder ander user zou hiervoor een note+ban krijgen
AGRquote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Niki is ook maar een arrogant ventje. Beetje zo'n nietszeggende koers winnen maar niet starten in de AGR.
xdquote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Niki is ook maar een arrogant ventje. Beetje zo'n nietszeggende koers winnen maar niet starten in de AGR.
Presentator Holland Sportquote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Matthijs opeens met 'we' kunnen weer wielrennen. Alsof hij er ooit naar heeft gekeken.
Heb jij nu de hete pener van De Mike in je nek?quote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even testen.
Dat blondje jochie uit die Tan reclame moeten ze deporteren.
Had je dat verwacht dan?quote:Op maandag 14 april 2014 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Natuurlijk met geen woord reppen over de jakhalzenkwestie
Doodzwijgen want het was hilarisch op de redactie toen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Hebben ze eigenlijk al iets gezegd over dijkstra en het flesjesgooien *kuch*
Ik was niet de enige die het opvielquote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel een jasje uit de Derksencollectie.
Hij kreeg hem bijna niet omhoog?
op de massagetafel met een klein gastendoekje om zijn middelquote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfried de Jong had ook wel mogen komen.
En Filemon heeft nog wat andere opmerkingen wat dat betreft dus ik denk dat het hem ook opvielquote:
Dat heb je ook wel eens gei... Nee laat maar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel een jasje uit de Derksencollectie.
Hij kreeg hem bijna niet omhoog?
Morenogod.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef superniger het volgende:
Niki moet sportman van het jaar worden
Mooi was die tijd ja.quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op de massagetafel met een klein gastendoekje om zijn middel
De Tank en de Hum wel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef marcodej het volgende:
Niki is nooit zo boeiend in interviews.
Lieuwe Westra in het Engels is ook genot.quote:Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoogie is ook wel een spraakwaterval
Oe dat heb ik gemist.quote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfried had toen toch ook een items gemaakt bij de douches in het stadion?
Had ik ook niet verwacht van hem.quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef tong80 het volgende:
Mooi dit. Toen ik het eerst merkte dat Filemon een kenner was was ik verbaasd. Dat verwachtte ik niet.
Ach ja, was te verwachten he.quote:
jup met Roger in zijn blote kontquote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfried had toen toch ook een items gemaakt bij de douches in het stadion?
Matthijs over sport is niet veel beter dan PenW over sport.quote:
Maakt niet uit welk jaar. Sportmannen onder de douche is altijd goedquote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet dat jaar he, maar ooit.
Wel beter dan Pauw en Witteman.quote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Matthijs moet wegblijven bij sportinterviews, kan hij gewoon niet.
Wilfried de Jongquote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden beter deMart vanavond DWDD kunnen laten presenteren
Of morgen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden beter deMart vanavond DWDD kunnen laten presenteren
Daar gaat het al mis als het niet een journalist of politicus is.quote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel beter dan Pauw en Witteman.
Gelukkig hebben we Knevel en Tijsie nog. (en Renske)quote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis als het niet een journalist of politicus is.
Ongeacht het onderwerp.
Bal is rond.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Hij praat tegen Terpstra alsof het een kind is
Er is een verschil tussen oprechte interesse en serieuze interesse.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet dit toch niet zo slecht, hij lijkt wel oprecht geinteresseerd, wat weleens anders is.
Ik denk dat het toontje is.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet dit toch niet zo slecht, hij lijkt wel oprecht geinteresseerd, wat weleens anders is.
Ik vind hem ook wel een beetje een kindje eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Hij praat tegen Terpstra alsof het een kind is
Nou ik vind dat hij het wel leuk doet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen oprechte interesse en serieuze interesse.
Matthijs zou zijn vader kunnen zijn, dat wel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een beetje een kindje eigenlijk
Wat een bullshit.quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef tong80 het volgende:
Mathijs is geweldig met sporters. Stelt als kenner de vragen van een leek.
Die was echt topquote:
Hansie is daarom ook een geweldige interviewerquote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef tong80 het volgende:
Mathijs is geweldig met sporters. Stelt als kenner de vragen van een leek. In Holland Sport was ie ook geweldig. Er bestaan geen domme vragen.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:17 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik over van Nieuwkerk. Het is ook nooit goed hè ? Dit is gewoon leuk.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd maar negatievelingen op Fok
Dat weet Matthijs niet.quote:
straks ook nog Paulien en Arjen!quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Gaat deze aflevering alleen maar over fietsen?
Nee straks zijn Paulien en Arjan er nog.quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Als je het nog een paar keer zegt beginnen ze er wel over.quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Hebben ze eigenlijk al iets gezegd over dijkstra en het flesjesgooien? *kuch*
Nee daar blijf ik ook niet voor wakkerquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee straks zijn Paulien en Arjan er nog.
fietsen gaat over het leven dus eigenlijk gaat het altijd over fietsenquote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Oja, Arjen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
straks ook nog Paulien en Arjen!
Straks VI met het laatste nieuws over Escha in de playboy.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee daar blijf ik ook niet voor wakker
en met Kieftgodquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks VI met het laatste nieuws over Escha in de playboy.
Heerlijk man, niks mis meequote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks VI met het laatste nieuws over Escha in de playboy.
NOS is sowieso geweldig met wielerwedstrijden. Wonnen ooit een gouden Roos. Ook met de Elfstedentocht.quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
De waaier etappe documentaire van de NOS was natuurlijk de beste.
Haha goede foto.quote:
quote:
gevormd naar Louis Godquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn allen Gods schepselen.
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Het is weer een totaal oninteressante maandagochtend-uitzending.
Een man die zich doucht?quote:
Dit is eindelijk eens een uitzending die ergens over gaat.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Eddy Plankaarsquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heette die Belg van TdJ ook alweer?
Eddyquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben al 25 minuten aan het genieten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Planckaertquote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef tong80 het volgende:
Plankaert. De broer van Willy en nog een zooi rijdende familieleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |