Raar ja, ik vraag het even naquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
APK ik had hem toch niet direct als img geplaatst maar in een link met "NSFW x 1000 !! "
Net als op jullie eigen FP
Staat zelfs 3 keer gelinkt op jullie FPquote:
Of zuig al het water met een grote zuiger uit de oceaan, vind je hem zo lijkt me.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:26 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom laten ze geen heel grote magneet aan een touw naar de bodem zinken? Vervolgens die achter een speedboot vastmaken en de oppervlakte af varen.
Ja precies. Of anders gewoon een paar spleetogen een soeplepel in de hand duwen om de Indische oceaan leeg te scheppen. Zo gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Of zuig al het water met een grote zuiger uit de oceaan, vind je hem zo lijkt me.
Maar ik begrijp de vraag wel...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het zal een test run geweest zijn, of ze moesten dieper om goede details van de bodem te krijgen.
Het afleggen van een verklaring op Fok zal niet de eerste prioriteit hebben.
In principe onbeperkt zolang er niets kapotgaat. Data, besturing en energie loopt via de umbilical (navelstreng).quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
16u geloof ik. En dan 2u weer omhoog, paar uur data uitlezen, opladen(?) etc. Volgens mij kan die best ff onder blijven, maar daarna heeftie ook wel even tijd nodig om weer gereed te worden.
Heeft Australië geen researchROVs dan? Onderzoek in de diepzee doen ze toch gewoon? Die dingen kunnen toch wel langer dan 5 minuutjes onder water blijven...?quote:Op woensdag 16 april 2014 04:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
In principe onbeperkt zolang er niets kapotgaat. Data, besturing en energie loopt via de umbilical (navelstreng).
Geen idee of er australische bedrijven zijn die ze hebben, meestal worden ze geleased samen met technische staf. Maar ze kunnen in principe onbeperkt onder water blijven zolang ze niet kapot gaan, en ze gaan vaak kapot.quote:Op woensdag 16 april 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft Australië geen researchROVs dan? Onderzoek in de diepzee doen ze toch gewoon? Die dingen kunnen toch wel langer dan 5 minuutjes onder water blijven...?
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:07 schreef Pandaplint het volgende:
Gewoon een paar damwandprofielen slaan om het zoekgebied en vervolgens dat leegpompen. How hard can it be?
Trust me. I'm an engineer.quote:
Met z'n scheve gezicht?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef Loekie1 het volgende:
Toch, zoals Churchill zei tegen zijn adviseurs, zou ik zeggen: zeg me wat wel mogelijk is ipv wat niet mogelijk is.
Dat is inmiddels al achterhaald. Ze weten niet wanneer dit precies is uitgezet. Is ergens binnen een tijdbestek van een half uur geweest, van het moment van laatste contact tot het moment dat het volgende bericht verwacht werd maar nooit is aangekomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Een deel van de communicatie-apparatuur aan boord van de vermiste Boeing 777 was al vóór het laatste gesprek met de luchtverkeersleiding uitgeschakeld. Later werd ook de transponder uitgezet.
Dat laatste kan niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat ze eerst in het meest waarschijnlijke gedeelte gaan zoeken en dat duurt een week. Als daar niets gevonden wordt gaan ze verder met het hele gebied en dat zal twee maanden duren.
Als het niet gevonden wordt, is het vliegtuig misschien geklommen tot in de dampkring en daar tot stof geworden.
Op een bepaald punt zal er niet genoeg lift meer zijn en zal het vliegtuig gewoon weer gaan dalen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als een vliegtuig blijft klimmen?
Op een gegeven moment kan het niet verder klimmen en valt het terug.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als een vliegtuig blijft klimmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |