Waarom is dat meer emogif-waardig dan ander gebruik van de term?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeiden ze op tv een keer over Laura Jansens cover van Use Somebody
Dat klinkt viessss, Patrick.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bespeel onontkoombaar je vuige registers.
Die gast kijkt alsof ie al dagen probeert te poepenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier beetje skills met Photoshop? Zo ja, ik zou heel dankbaar zijn als er een emoticon wordt gemaakt van die kop van Edgar Kruize.
Die vond ik erg intrigerend, zeer interessant. Niet een van de beste films die ik gezien heb maar zeker stof tot denken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Martyrs (2008) - IMDb
Eerste deel van de film is lichtelijk horror wel
Ja ik weet niet, maar die beviel me niet zo. Weet niet meer precies waarom, maar kan een poging doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was het concept zeker goed, maar het was niet een van mijn favoriete films.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Doet het ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kerftminister op 10-04-2014 20:35:08 ]Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Hoef ik die film ook niet meer te zienquote:Op donderdag 10 april 2014 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien omdat het achteruit afgespeeld wordt,
Dat is geen spoiler. Heb je direct door, of je begrijpt de film niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef ik die film ook niet meer te zien
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Heb je direct door, of je begrijpt de film niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Verwacht niet dat er veel aan het 'gedoogbeleid' veranderd. Er is al aangegeven dat men vooral de handelaren wil blijven aanpakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat downloadverbod?
Het is vanaf nu dus illegaal om illegale muziek te downloaden.
Ben benieuwd wat de gevolgen voor de huis-tuin-en-keuken downloader zijn, maar ik verwacht dat deze minimaal zullen zijn..
Gewoon dit soort pop ups:quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat downloadverbod?
Het is vanaf nu dus illegaal om illegale muziek te downloaden.
Ben benieuwd wat de gevolgen voor de huis-tuin-en-keuken downloader zijn, maar ik verwacht dat deze minimaal zullen zijn..
Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Screenshot? Bij mij vraag hij of ik Spotify opnieuw wil opstarten zodat hij de nieuwe kan installeren.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hele layout is weer een vercracktEn nu nog meer scrollen
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Screenshot? Bij mij vraag hij of ik Spotify opnieuw wil opstarten zodat hij de nieuwe kan installeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inception heb ik dan niet gezien, maar spreekt me ook niet echt aan. Lijkt me nooit dat ik daadwerkelijk door zo'n film geïntrigeerd kan worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Felagund het volgende:
Memento vond ik goed, omdat het concept van de film goed bij de inhoud past. Inception vond ik dan weer een stuk minder (vooral het eerste uur saai), snap niet dat die film als briljant/intelligent wordt gezien.
Ok. Excuus.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef Z het volgende:
[..]
Tss. Heb ik al tien keer geplugged. Ouwe Elephant 6 shit.
En iets wat op Oldboy of Kokuhaku lijkt? Als je die kent.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef DO2 het volgende:
Mensen die mindfucks als Memento goed vinden kan ik Primer aanraden.
Low-budget film die ongelooflijk sterk is. Zelden een film gezien die op zo'n ingenieuze wijze met je mind fuckt.
Hij is vrij complex. Ik heb 'm geloof ik 3 keer gezien voor ik 'm echt begreep. Vraagt dus wel alle aandacht van de kijker.
En als ik 'm nu zou moeten uitleggen dan zou ik niet weten waar te beginnen.
Kan ik bij Kokuhaku nog wel begrijpen, maar Oldboy is wel een essentieel stukje cinema hoor.quote:
Deze? Oldboy (2013) - IMDbquote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef Kerftminister het volgende:
...maar Oldboy is wel een essentieel stukje cinema hoor.
Misschien moet je er gewoon één gaan kijken? Als je van mooie actiefilm zoekt is http://www.moviemeter.nl/film/69054 wel een aardige, maar die is qua drama wel vrij melancholisch. Ik vermoed dat je hem trouwens al kent.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Inception heb ik dan niet gezien, maar spreekt me ook niet echt aan. Lijkt me nooit dat ik daadwerkelijk door zo'n film geïntrigeerd kan worden.
Ben overigens al uren bezig op imdb naar een evt. interessante film te zoeken, maar dit is vooralsnog zonder succes.
Als ik even een uurtje ga zoeken naar interessante albums vind ik er minimaal 10 per keer, maar met films is dit veel moeilijker zeg.
Overigens Ten van Pearl Jam een kans gegeven, al veel nummers van ze geluisterd die ik allemaal niks vond en kan nu oprecht zeggen dat dit helemaal niks voor mij is. Erger me enorm aan dat WHOOOWHWOOOOOO-gezang van Eddie Vedder de hele tijd, doe mij maar Soundgarden hoor, is ook lekker wat ruiger. Dit is niet ruig, maar zo wil het wel overkomen ofzo?
Volgens mij is dat een slechte remake, ik heb hem ook nog op een te-kijken-lijstje staan.quote:
Nee dat is de remake, heb hem niet gezien, maar remakes.quote:
Ja je wordt lang in onzekerheid gehouden, maar alles wordt op een gegeven moment duidelijk hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef DO2 het volgende:
Kan me er niet zoveel meer van herinneren. Dus blijkbaar was de impact bij mij wat minder.
't Was wel 'n extreem vage film, geloof ik.
IMDb: Highest Rated Mystery Feature Films With At Least 1,000 Votesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja je wordt lang in onzekerheid gehouden, maar alles wordt op een gegeven moment duidelijk hoor.
Mja staat wel imdb top 250, ook in mijn top 5 zou ik hem zetten. Heb hem de eerste view op een moment gewoon 5 minuten stilgezet, zo'n impact had ie.
Oeh zit zeker wel wat tussen. Deze er even uitgepikt:quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
IMDb: Highest Rated Mystery Feature Films With At Least 1,000 Votes
Misschien zit hier wat voor je bij?
Er is pas één helft voorbij toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik heb inmiddels ook al zoveel films gezien dat het sowieso niet vaak meer voorkomt dat ik echt onder de indruk ben. Als ik nu een lijst van beste 20 films zou moeten opnoemen dan zijn ze waarschijnlijk allemaal minimaal 10 jaar oud.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja je wordt lang in onzekerheid gehouden, maar alles wordt op een gegeven moment duidelijk hoor.
Mja staat wel imdb top 250, ook in mijn top 5 zou ik hem zetten. Heb hem de eerste view op een moment gewoon 5 minuten stilgezet, zo'n impact had ie.
Ja ik ben nog wel een rookie hoor wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al zoveel films gezien dat het sowieso niet vaak meer voorkomt dat ik echt onder de indruk ben. Als ik nu een lijst van beste 20 films zou moeten opnoemen dan zijn ze waarschijnlijk allemaal minimaal 10 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |