Waarom is dat meer emogif-waardig dan ander gebruik van de term?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeiden ze op tv een keer over Laura Jansens cover van Use Somebody
Dat klinkt viessss, Patrick.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bespeel onontkoombaar je vuige registers.
Die gast kijkt alsof ie al dagen probeert te poepenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier beetje skills met Photoshop? Zo ja, ik zou heel dankbaar zijn als er een emoticon wordt gemaakt van die kop van Edgar Kruize.
Die vond ik erg intrigerend, zeer interessant. Niet een van de beste films die ik gezien heb maar zeker stof tot denken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Martyrs (2008) - IMDb
Eerste deel van de film is lichtelijk horror wel
Ja ik weet niet, maar die beviel me niet zo. Weet niet meer precies waarom, maar kan een poging doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was het concept zeker goed, maar het was niet een van mijn favoriete films.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Doet het ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kerftminister op 10-04-2014 20:35:08 ]Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Hoef ik die film ook niet meer te zienquote:Op donderdag 10 april 2014 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien omdat het achteruit afgespeeld wordt,
Dat is geen spoiler. Heb je direct door, of je begrijpt de film niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef ik die film ook niet meer te zien
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Heb je direct door, of je begrijpt de film niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Verwacht niet dat er veel aan het 'gedoogbeleid' veranderd. Er is al aangegeven dat men vooral de handelaren wil blijven aanpakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat downloadverbod?
Het is vanaf nu dus illegaal om illegale muziek te downloaden.
Ben benieuwd wat de gevolgen voor de huis-tuin-en-keuken downloader zijn, maar ik verwacht dat deze minimaal zullen zijn..
Gewoon dit soort pop ups:quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat downloadverbod?
Het is vanaf nu dus illegaal om illegale muziek te downloaden.
Ben benieuwd wat de gevolgen voor de huis-tuin-en-keuken downloader zijn, maar ik verwacht dat deze minimaal zullen zijn..
Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |