abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138716490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:31 schreef Sobieski het volgende:
.

Misschien ben ik te kritisch op hem. Maar de hosanna-sfeer die in Europa heerst t.o.v. Obama vind ik volstrekt flauwekul. Het Bush-tijdperk kunnen we nu toch wel achter ons laten hoop ik zo....
Welke hosannasfeer over Obama? Men beoordeelt hem wat beter dan Bush. Dat lijkt me ook niet onterecht. Maar verder valt het erg mee.
pi_138717640
Dat was toch vooral in het begin; Nederlandse TV enz. Obama = god Bush = Satan

Obama had belooft om het begrotingstekort te halveren; het leger te verkleinen en om de zorgverzekering erdoor te krijgen; dit is hem allemaal gelukt

Hoe zou het gelopen zijn als Bush in 2000 met 100 stemmen verschil ( kiesmannen enz enz ) had verloren?

Zou die andere het beter hebben gedaan? ik zou het niet weten

Obama zou trouwens gitmo sluiten, dat is hem niet gelukt verder is ie eigenlijk geen haar beter als Bush, met de oorlogen enz. Bush was alleen eerlijker wat dat betreft , Obama doet net alsof ie een vredesduif is en vervolgens stuurt ie een drone op een dorp af om een terrorist kapot te schieten en vervolgens sterven er 200 onschuldige mensen
pi_138722669
Hoe vet zou het wel niet zijn als een voormalige first lady de eerste vrouwelijke president van de USA wordt en een voormalige president de eerste first husband? Hillary dolblij dat zij dan de baas is, Bill waarschijnlijk blij dat hij nu eens kan chillen in het Witte Huis. 8-)
En dit zonder nepotisme. Laten we niet vergeten dat Hillary Clinton inhoudelijk gezien de meer getalenteerde van de twee is en dat zij achter het succes van Bill zat.
Als er niets geks gebeurt (zo'n type Obama komt niet vaak langs) dan is zij de kandidaat, hopelijk stemmen voldoende Republikeinse kiezers op haar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-04-2014 13:41:00 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_138722866
Grappig filmpje (grap bij het afscheid) met de nodige zelfspot:
Leuk filmpje voor politieke junkies:

[ Bericht 27% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-04-2014 13:00:27 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_138724600
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gelukkig is die mafkees geen erg serieuze kandidaat.
Inhoudelijke reactie weer. :')

Jij wil dat de VS doorgaan met acties in Irak en Afghanistan, begrijp ik?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138724915
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inhoudelijke reactie weer. :')

Jij wil dat de VS doorgaan met acties in Irak en Afghanistan, begrijp ik?
Dat Rand Paul geen serieuze kandidaat is voor het presidentschap wou je toch niet gaan ontkennen?

Die heeft het gewoon niet in zich om een meerderheid van de kiezers achter zich te krijgen.
En lukt dat wel dan alleen via de republikeinse hardliners. En die gaan niet mee in een isolationalistische koers.
pi_138724942
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat Rand Paul geen serieuze kandidaat is voor het presidentschap wou je toch niet gaan ontkennen?

Die heeft het gewoon niet in zich om een meerderheid van de kiezers achter zich te krijgen.
En lukt dat wel dan alleen via de republikeinse hardliners. En die gaan niet mee in een isolationalistische koers.
En waarom is het dan wel een "mafkees"? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138725222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:20 schreef arjan1112 het volgende:

Obama had belooft om het begrotingstekort te halveren; het leger te verkleinen en om de zorgverzekering erdoor te krijgen; dit is hem allemaal gelukt

Hoe zou het gelopen zijn als Bush in 2000 met 100 stemmen verschil ( kiesmannen enz enz ) had verloren?

Obama zou trouwens gitmo sluiten, dat is hem niet gelukt verder is ie eigenlijk geen haar beter als Bush, met de oorlogen enz. Bush was alleen eerlijker wat dat betreft , Obama doet net alsof ie een vredesduif is en vervolgens stuurt ie een drone op een dorp af om een terrorist kapot te schieten en vervolgens sterven er 200 onschuldige mensen
Heeft Obama het begrotingstekort gehalveerd? Misschien bedoel je dat het op de lopende rekening iets beter gaat. Maar er zijn de afgelopen jaren gewoon heel veel schulden bijgekomen.

Er is inderdaad bezuinigd op het leger, vanuit Europees opzicht is dat niet verkeerd.

De zorgverzekering verdient zeker geen schoonheidsprijs, onwijs bureaucratisch en door de druk die op met name kleine bedrijven wordt gelegd kost het zelfs banen.
pi_138725309
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En waarom is het dan wel een "mafkees"? :')
Gezien zijn standpunten en het hele circus er omheen.

Maar op basis waarvan zie jij hem dan wel als serieuze kanshebber en hoe zie je hem dan zijn standpunten in houdbaar beleid omzetten?
pi_138725681
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gezien zijn standpunten en het hele circus er omheen.

Maar op basis waarvan zie jij hem dan wel als serieuze kanshebber en hoe zie je hem dan zijn standpunten in houdbaar beleid omzetten?
Steeds meer VSAmerikanen beseffen dat de Democrats en Republicans twee loten aan dezelfde onhoudbare en onbetaalbare stam zijn.

Of het realistisch is dat Rand Paul de kar gaat trekken, kan ik niet inschatten en hij zal teveel tegenstand vanuit het establishment krijgen, maar het is imo de enige serieuze stemoptie als je echte (en niet die rockstar-propaganda van Obama) Change wil in de VS.

Waarom zijn zijn standpunten "mafkees"?

pi_138726705
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Steeds meer VSAmerikanen beseffen dat de Democrats en Republicans twee loten aan dezelfde onhoudbare en onbetaalbare stam zijn.

Of het realistisch is dat Rand Paul de kar gaat trekken, kan ik niet inschatten en hij zal teveel tegenstand vanuit het establishment krijgen, maar het is imo de enige serieuze stemoptie als je echte (en niet die rockstar-propaganda van Obama) Change wil in de VS.

Waarom zijn zijn standpunten "mafkees"?
Maar je bent het er dus mee eens dat het geen serieuze kandidaat is?

En over zijn standpunten, kijk bijvoorbeeld naar zijn punten met betrekking tot abortus, hij is van de beweging die vrouwen die abortus laten plegen wil vervolgen voor moord. Hij strijdt vrolijk tegen het homohuwelijk, wil uit de VN stappen, is een wapenwappie etc etc. Bijna de standaardverzameling neo-conservatieve mafklapperij.

En is terug naar 1900 echt change?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 14:27:07 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 18:04:54 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138734289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:20 schreef arjan1112 het volgende:

Wie zegt dat Obama god is? Alleen rancuneuze tegenstanders doen alsof anderen dat zeggen.

Obama is gewoon een degelike President met het hart op de juiste plek. Niks meer en minder.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:15:05 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138734518
Ik denk dat er wel wat te veel van Obama verwacht werd en mensen daarom wat teleurgesteld zijn. Wat niet helemaal terecht is, twee termijnen opboksen tegen een Republikeins Congress is niet makkelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 10 april 2014 @ 18:50:59 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138735523
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat er wel wat te veel van Obama verwacht werd en mensen daarom wat teleurgesteld zijn. Wat niet helemaal terecht is, twee termijnen opboksen tegen een Republikeins Congress is niet makkelijk.
Het zijn vooral tegenstanders van Obama die proberen op te leggen dat mensen teleurgesteld zouden moeten zijn.
pi_138737095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wie zegt dat Obama god is? Alleen rancuneuze tegenstanders doen alsof anderen dat zeggen.

Obama is gewoon een degelike President met het hart op de juiste plek. Niks meer en minder.
Mattijs van Nieuwkerk en zijn vriendjes van de pvda
pi_138737164
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Ook die doen dat niet echt.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:36:05 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138737233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Kom eens met een bron.
pi_138737285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kom eens met een bron.
Nee, gewoon naar DWDD kijken één week voor de amerikaanse presidentsverkiezingen

Het was meer alsof de republikeinse partij gewoon niet bestond ofzo , eigenlijk
  donderdag 10 april 2014 @ 19:40:31 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138737410
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Nee, gewoon naar DWDD kijken één week voor de amerikaanse presidentsverkiezingen

Het was meer alsof de republikeinse partij gewoon niet bestond ofzo , eigenlijk
Welke uitzending precies werd Obama als god gezien?
pi_138737431
allemaal
  donderdag 10 april 2014 @ 19:41:21 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138737437
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook die doen dat niet echt.
Het grappige is dat vooral tegenstanders van Obama teleurgesteld zijn.

Dat betekent dat Obama juist goed bezig is.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:41:48 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138737445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
allemaal
We zullen het eens nakijken.
pi_138737503
Ok
pi_138737921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
Ja, maar dat is de VARA. Dat neem ik ze niet kwalijk. Die omroep is subjectief.
De NTR (staatsomroep) met hun Obama-propaganda toentertijd was echter wél verwerpelijk.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_138738498
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gelukkig is die mafkees geen erg serieuze kandidaat.
En waar baseer je dat op?
Hij scoort enorm goed in alle polls die worden gehouden, is de enige die echt hard werkt om de Republikeinse partij populairder te maken onder minderheden en jongeren, en daar ook nog eens veel succes mee heeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Sobieski het volgende:
Mocht het een Democraat worden, dan is Hillary in ieder geval een verbetering t.o.v. onze huidige geestverwant van Jimmy Carter. De chaos die Obama achter heeft gelaten zal niet makkelijk te herstellen zijn.
Waarom zou Hillary een verbetering zijn? Met het aantal schandalen waar ze tot nu toe al in betrokken is geweest, voordat ze uberhaupt president is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')