abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138701928

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 2% gewijzigd door Nanook24 op 09-04-2014 20:32:43 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138702016
En mijn laatste post nog even in de herhaling.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef Voccar het volgende:

[..]

Beterschap. Heb je daar deze week voor het eerst last van, aangezien je deze week meer hebt gelopen.
Ik heb zaterdag overdag gelopen...toen had ik geen last. Toen ben ik zaterdagavond een avondje wezen dansen met een vriendin (op hakken, iets wat ik in het dagelijks leven eigenlijk niet zo vaak draag) en daarna had ik er last van.

Vanmorgen nog wel gelopen, maar toen voelde ik het op een gegeven moment niet meer. Het is ook niet echt pijn, wel zeurend en vooral vervelend met trap op/af lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 9 april 2014 @ 20:28:26 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138702156
... en London en Wenen!

Nanook, zou je de WLWW willen updaten? Er staat nu een loopje van een week oud bovenaan :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138702376
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef Yuki het volgende:
Nanook, zou je de WLWW willen updaten? Er staat nu een loopje van een week oud bovenaan
Check :)
  woensdag 9 april 2014 @ 20:46:37 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138703051
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Check :)
^O^
Mijn autisme is weer gerustgesteld O+
pi_138703120
quote:
12s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

^O^
Mijn autisme is weer gerustgesteld O+
Het was mij in het vorige topic ook al opgevallen maar ik had er nu nog even niet aan gedacht dus prima dat je het me hielp herinneren. ;)
pi_138703177
Morgenavond met pijll naar De Haag voor een langzaam rondje door Ockenburg, Madestein en De UIthof. Zin in. Hopelijk houdt de heup het. En zijn knie.

Dan zaterdag 4x2000 en zondag de hele dag op de bank liggen om marathons te kijken.

Maar het ergst afzien wordt het vrijdagavond bij Sparta v Telstar, want ik verwacht geen hoogstaand voetbal. Dat terzijde.
pi_138703220
Ik tel ook af voor Rotterdam: nog 368 nachtjes slapen :P
pi_138703402
Voor de Ink 'n burn liefhebbers.

Nu ook in NL verkrijgbaar:
http://www.hardloopaanbiedingen.nl/INKnBURN/
pi_138703505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef GlenHighland het volgende:
Ik tel ook af voor Rotterdam: nog 368 nachtjes slapen :P
Ik nog 178 dagen voor de HVT. Minder dan een half jaar te gaan :o En er is serieus werk aan de winkel. De laatste drie weken heb ik volgens mij in totaal vier keer gelopen, ik ben in tijden niet zo zwaar geweest en mijn conditie is achteruit gehold.
pi_138704616
Yes yes yes!!
Mijn eerste volle 10k run :D
In precies 1 uur *O*

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138704735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik nog 178 dagen voor de HVT. Minder dan een half jaar te gaan :o En er is serieus werk aan de winkel. De laatste drie weken heb ik volgens mij in totaal vier keer gelopen, ik ben in tijden niet zo zwaar geweest en mijn conditie is achteruit gehold.
Maar hoe is het nu met je schouder? Die alweer beter?
En voor mij ook de HVT, zin in. Al is die nu al geen marathon meer, maar 43km, een ultra dus :P en er zullen vlak voor de start wel weer wat kms bijkomen.
pi_138704745
Well done! Je eerste 10 km in een uur vergeet je nooit meer is mijn ervaring!
pi_138704779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Netjes ^O^

Ik ga als alternatieve training maar "De marathon" kijken vanavond.
pi_138704807
quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Hoppa! Mooie mijlpaal *O* Gratz!
pi_138705085
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Maar hoe is het nu met je schouder? Die alweer beter?
Schouder is een van de redenen dat ik even wat minder loop. Zolang ik 'm niet belast heb ik er niet heel veel last van, maar als ik een uur gelopen heb heb ik de dag er na een enorm stijve en gevoelige schouder. Ik heb wel het idee dat rust helpt.

quote:
En voor mij ook de HVT, zin in. Al is die nu al geen marathon meer, maar 43km, een ultra dus :P en er zullen vlak voor de start wel weer wat kms bijkomen.
Wat wat ? Hoe lang gaat ie worden? Ik heb gerekend op een marathon, maar als het wat meer wordt moet het maar :P
pi_138705180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Well done! Je eerste 10 km in een uur vergeet je nooit meer is mijn ervaring!
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Netjes ^O^

Ik ga als alternatieve training maar "De marathon" kijken vanavond.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoppa! Mooie mijlpaal *O* Gratz!
Dankjullie :D ben echt trots op mezelf. Van amper 2km in augustus, naar een redelijk goed uit te houden run van 10km *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138705256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dankjullie :D ben echt trots op mezelf. Van amper 2km in juli, naar een redelijk goed uit te houden run van 10km *O*
Volgend jaar marathon? :P

Ik heb zelf net weer een strava segmentje gescoord *O* http://www.strava.com/segments/6113598?filter=overall
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 april 2014 @ 21:26:16 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138705295
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

that's the spirit..... denk je nu echt dat je, badend in de eeuwige roem met een brede grijns op je gezicht ,dat beetje spierpijn voelt?
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn. Ik heb zelfs niet eens rekening gehouden met de mogelijkheid :D
  woensdag 9 april 2014 @ 21:29:33 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138705518
Ff een miniverslagje van de Rotterdam running crew:
Heeeeel druk, leuke begeleiding, lekker enthousiast. Eerst wat opwarmen, toen gimg de 3 km lopen en wij nog wat opwarmen (ik liep 6)
Kwam godzijdank nog een bekende tegen em heb me aangesloten bij daat weer een bekende van ;)
Wel veel wandelstukjes tussendoor vanwege drukte en verkeer. Een aantal leuke sprintjes getrokken, oa op de plek van de finish van zondag.
Als we doorliepen was het tempo wel lekker, iets hoger dan mijn 10 km snelheid gok ik.
Voor een klein tussendoortraininkje prima te doen zo.
Ga nog wel een keer mee denk ik en eens kijken hoe het dan is qua drukte. Als het altijd zo druk blijft dan denk ik niet dat ik het heel vaak ga doen. Ben te ongeduldig als er volk voor mijn voeten loopt ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138705549
quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
*O* *O*
Mooie mijlpaal!

quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik heb eigenlijk nooit spierpijn. Ik heb zelfs niet eens rekening gehouden met de mogelijkheid :D
:D
  woensdag 9 april 2014 @ 21:30:39 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138705580
quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Super gedaan *O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 april 2014 @ 21:32:11 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138705679
Je eerste 10 O+
  woensdag 9 april 2014 @ 21:33:20 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138705745
Hoi allen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_138705880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen!
Welkom! Waar was je? :P
pi_138705918
Mijn fanclub voor de marathon is door verschillende omstandigheden gereduceerd van 6 naar 1 :{
  woensdag 9 april 2014 @ 21:36:47 #27
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138705946
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Welkom! Waar was je? :P
Druk druk. Het lopen schiet er soms ook wat in.. Afgelopen zondag trouwens een heerlijke 23,2k gelopen O+ Eerste 12km door de regen, en daarna nog 11 drooggelopen O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_138706036
Hallo iedereen :W Zijn hier alleen mensen die trainen voor de marathon welkom of zijn de mensen die trainen voor 5km ook welkom? :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_138706040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn fanclub voor de marathon is door verschillende omstandigheden gereduceerd van 6 naar 1 :{
Samen met alle andere 100.000 fans!! *O*
pi_138706073
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hallo iedereen :W Zijn hier alleen mensen die trainen voor de marathon welkom of zijn de mensen die trainen voor 5km ook welkom? :P
Iedereen is welkom uiteraard ^O^ . Ook al heb je het idee om volgende week met lopen te beginnen ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 21:39:47 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138706116
quote:
Iemand met zo'n nickname is overal welkom _O_
pi_138706137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Samen met alle andere 100.000 fans!! *O*
Klopt, maar morele support voor mn woning was toch leuk geweest. Ach, het zal uiteindelijk toch geen invloed gaan hebben op mn strijdplan :P
pi_138706167
quote:
Iedereen die hier voor de marathon traint is ook ooit begonnen met 5k.

Van harte welkom. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 21:40:53 ]
pi_138706292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef Murmeli het volgende:
Ff een miniverslagje van de Rotterdam running crew:
Heeeeel druk, leuke begeleiding, lekker enthousiast. Eerst wat opwarmen, toen gimg de 3 km lopen en wij nog wat opwarmen (ik liep 6)
Kwam godzijdank nog een bekende tegen em heb me aangesloten bij daat weer een bekende van ;)
Wel veel wandelstukjes tussendoor vanwege drukte en verkeer. Een aantal leuke sprintjes getrokken, oa op de plek van de finish van zondag.
Als we doorliepen was het tempo wel lekker, iets hoger dan mijn 10 km snelheid gok ik.
Voor een klein tussendoortraininkje prima te doen zo.
Ga nog wel een keer mee denk ik en eens kijken hoe het dan is qua drukte. Als het altijd zo druk blijft dan denk ik niet dat ik het heel vaak ga doen. Ben te ongeduldig als er volk voor mijn voeten loopt ;)
Hmmz, klinkt ook niet echt als mijn 'cup of tea' zo die drukte. Laat me dan maar lekker mijn rondjes alleen lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 april 2014 @ 21:44:22 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138706357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Druk druk. Het lopen schiet er soms ook wat in.. Afgelopen zondag trouwens een heerlijke 23,2k gelopen O+ Eerste 12km door de regen, en daarna nog 11 drooggelopen O+
Das net zoiets als je auto droogrijden na de wasstraat?
pi_138706435
Ik heb me vanavond weer lopen uitsloven. Er stond "inlopen - 10k in 4'10 - uitlopen" op het programma. Maar door mijn achilles wist ik niet of het wel ging lukken en of ik het uberhaupt wel ging doen. Maar toch vol goede moed begonnen en het ging eigenlijk perfect. Kon lekker op tempo komen en ik hoefde niet eens echt op te letten, al liep ik daardoor wel iets te snel. Achilles niet echt gevoeld, dus dat is helemaal positief.
Het was echt heerlijk weer om te rennen, lekker briesje erbij die je een beetje koel hield en gelukkig nog licht. :) Toen ik na 9km zag dat ik zelfs nog onder de 40 kon lopen moest dat natuurlijk gebeuren ook :') Daar kan je dan gewoon niets aan doen. Maar dus wel te hard gelopen, maar soepel en zonder last. Positief! ^O^
http://www.endomondo.com/workouts/321051029/2368823
pi_138706493
Ahhh mooi :P

Afgelopen jaren al redelijk wat hardgelopen. Eigenlijk altijd alleen maar gelopen als hobby. Nooit mee gedaan aan wedstrijden en liep meer om een tijd vol te lopen i.p.v. een afstand. Aantal jaar geleden liep rond een uur vol, maar na enkele terugval periodes nu weer helemaal opnieuw begonnen. Conditie is/was ook bijna niks meer.

Nu toch wel van plan om mee te gaan doen aan hardloop evenementen. 5KM toch wel meest gecharmeerd van. Nu nog bezig met interval training. Hoop over 1 a 2 weken 5km weer aan 1 stuk te kunnen lopen. Wil uiteindelijk gaan proberen om in juni binnen 23 minuten de 5km te kunnen lopen. Uiteindelijk doel is om onder de 20 minuten te duiken. Maar dat is allemaal speculatie.

Loop nu op normaal tempo rond de 12km per uur.

edit: Ben nu trouwens 5 weken bezig met hardlopen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:50:30 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138706698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Das net zoiets als je auto droogrijden na de wasstraat?
Nouja, dan doe je het bewust. Nu had ik geen keuze want ik ging weg met regen en op de helft hield het gelukkig op dus had ik nog een mooi stuk om droog te worden.
pi_138707106
quote:
Ook welkom :Y Nog niet zo heel lang geleden heette deze reeks "hardlopen voor beginners". Laat je vooral niet afschrikken door het feit dat een aantal van die beginners intussen volledig zijn doorgeslagen :P
  ESF Reporter woensdag 9 april 2014 @ 22:06:15 #40
87554 Cee
Welluk?
pi_138707712
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef
Dankjullie :D ben echt trots op mezelf. Van amper 2km in augustus, naar een redelijk goed uit te houden run van 10km *O*
Goed bezig! *O* En precies op 't uur, netjes!

Ik heb vandaag na het werk weer gelopen, waar ik een paar maanden geleden nog gemiddeld zo'n 6.30m/km liep, lukt het me de laatste tijd om zonder veel moeite onder de 6.00m/km te blijven. O+

Swetsenegger, en alle andere Rotterdam-loperts, veel succes alvast zondag! Ik ga 't safaripark in dus tenzij de leeuwen uitbreken zal ik het weinig op een rennen zetten die dag. Ik zal aan jullie denken.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:10:06 #41
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138707968
quote:
Welkom hier! Alles zit hier bij elkaar.
Er is nog een ander hardlooptopic waar een paar van hier ook zitten, maar daar durf ik niet te komen ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 22:11:36 #42
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138708064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Hmmz, klinkt ook niet echt als mijn 'cup of tea' zo die drukte. Laat me dan maar lekker mijn rondjes alleen lopen.
Is wel gezellig hoor. Maar gewoon voor afentoe :)
  woensdag 9 april 2014 @ 22:12:58 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138708166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ook welkom :Y Nog niet zo heel lang geleden heette deze reeks "hardlopen voor beginners". Laat je vooral niet afschrikken door het feit dat een aantal van die beginners intussen volledig zijn doorgeslagen :P
:D

quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wat een kick he!

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 09-04-2014 22:19:17 ]
pi_138708293
quote:
De 5 km us bij mij nog toekomstmuziek. Luister nog een paar keer per week naar Evy :p

Volgens mij zit hier vanalles wat :) maar goed dat je weer begonnen bent :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 april 2014 @ 22:21:29 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138708779
De laatste kilometers voor M-day zitten er in. Vanavond 7km rondgehobbeld met daarin 2km op beoogd marathontempo. Ging prima :Y

Mijn jaartotaal staat nu op 658. En zondag komen er 42 bij :s)
F means you're fucked
pi_138708929
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef YUR het volgende:
De laatste kilometers voor M-day zitten er in. Vanavond 7km rondgehobbeld met daarin 2km op beoogd marathontempo. Ging prima :Y

Mijn jaartotaal staat nu op 658. En zondag komen er 42 bij :s)
Toevallig of zo uitgerekend? ^O^
Maar sowieso _O_
  woensdag 9 april 2014 @ 22:24:02 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138708985
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Toevallig of zo uitgerekend? ^O^
Maar sowieso _O_
Puur toeval :D
F means you're fucked
  woensdag 9 april 2014 @ 22:24:55 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138709050
quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met deze supertoffe mijlpaal ^O^ *O*

Het is er eentje die ik van mezelf ook nooit meer vergeet. Ik liep juichend door de straat :D
F means you're fucked
pi_138709136
Ik heb zin in zondag! Echt benieuwd naar alle verhalen! :D
pi_138709198
Leuk die reacties te zien op mijn 10k run :D voel me echt opgewekt nu. Heb het hardloopvirus wel goed te pakken moet ik zeggen. Kijk er altijd naar uit om weer te mogen :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  ESF Reporter woensdag 9 april 2014 @ 22:28:15 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_138709289
Ik kom er net achter dat ik deze week een jaar geleden m'n eerste les van Evy liep. O+
  woensdag 9 april 2014 @ 22:29:51 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138709383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leuk die reacties te zien op mijn 10k run :D voel me echt opgewekt nu. Heb het hardloopvirus wel goed te pakken moet ik zeggen. Kijk er altijd naar uit om weer te mogen :P
Het is alleen zo jammer van je UI... ;)
F means you're fucked
  woensdag 9 april 2014 @ 22:31:12 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138709490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met deze supertoffe mijlpaal ^O^ *O*

Het is er eentje die ik van mezelf ook nooit meer vergeet. Ik liep juichend door de straat :D
Oh echt? Ik liep over mijn voeten te struikelen en dood te gaan.
Zondag poging tot 2e keer onder het uur *O*
pi_138709497
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer van je UI... ;)
}:|
Is mooi! :)

Dit is ook mooi trouwens;
  woensdag 9 april 2014 @ 22:31:33 #55
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138709524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik kom er net achter dat ik deze week een jaar geleden m'n eerste les van Evy liep. O+
Gefeliciteerd!!!
pi_138709928
Ik heb me heus wel keurig gedragen vandaag :D

SPOILER
pi_138710297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb me heus wel keurig gedragen vandaag :D

SPOILER
Carbloading, altijd goed. ^O^
pi_138710642
6 bekertjes.
Ja doei.
pi_138710654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Carbloading, altijd goed. ^O^
Weer genoeg carbs geload tot augustus ^O^
pi_138711148
quote:
6s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
6 bekertjes.
Wut? :D Wat heb je gedaan? *O*

Hats had wel meer bekertjes denk ik :P
pi_138711212
quote:
6s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
6 bekertjes.
Jij weet hoeveel hats heeft ingenomen?
pi_138711289
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wut? :D Wat heb je gedaan? *O*
Géén idee! :') :D Nou ja, gerend.

Ging echt met een 'meh, rondje rennen voor de gezelligheid' daarheen, voelde niet echt enige vorm van fitheid, maar ging rennen, en rennen, en het ging goed, en rennen. En toen nog meer rennen.

En toen rende ik 5 mijl (8.04km) in 42.20 (5.17min/km gemiddeld). Eerste helft was omhoog, tweede helft overwegend omlaag.
Ging echt super lekker, heb me flink aan wat clubgenoten (en andere random mensen) op kunnen trekken en heb er even flink wat frustratie uitgelopen denk ik :') :D

Ja doei.
pi_138711383
quote:
6s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ging echt met een 'meh, rondje rennen voor de gezelligheid' daarheen, voelde niet echt enige vorm van fitheid, maar ging rennen, en rennen, en het ging goed, en rennen. En toen nog meer rennen.

En toen rende ik 5 mijl (8.04km) in 42.20 (5.17min/km gemiddeld). Eerste helft was omhoog, tweede helft overwegend omlaag.
Ging echt super lekker, heb me flink aan wat clubgenoten (en andere random mensen) op kunnen trekken en heb er even flink wat frustratie uitgelopen denk ik :') :D

[ afbeelding ]
Die eindsprint ook in 3'20 ^O^
Hoppa! Erg goed bezig! Gefeliciteerd! *O*

Volgende keer de 5 onder de 25 minuten! :D
pi_138711457
Ha, ik had een bekertje of 12 en ik heb er niet eens voor hoeven rennen :D

En nu slapen en kijken of m'n lijf zich morgen nog zo stoer voelt :P

Goed gedaan MoBlo!
  woensdag 9 april 2014 @ 23:05:57 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138711501
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wowwie wat gaafff!!!
pi_138711640
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^ Is al die frustratie toch nog ergens goed voor geweest.
pi_138712014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Onze uitslover post weer jaloersmakende beelden. Nouja, eigenlijk gewoon geweldige beelden :) Het lijkt me zoooo gaaf om ooit aan dergelijke evenementen deel te kunnen nemen O+

Buiten dat: welkom aan de nieuwe hardlopers! 10 k in een uur is knap, vooral als het je eerste is. En ook als je traint voor 5k ben je knap bezig :)

En moblo, Jezus wat moet jij gefrustreerd zijn geweest.. Top gelopen!
pi_138712611
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef Nirak het volgende:
En moblo, Jezus wat moet jij gefrustreerd zijn geweest..
Je moest eens weten :') ( ;( )

Thanks!

Echt leuk dit, zulke verrassingen!
Ja doei.
pi_138713202
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef Nirak het volgende:

[..]

Onze uitslover post weer jaloersmakende beelden. Nouja, eigenlijk gewoon geweldige beelden :) Het lijkt me zoooo gaaf om ooit aan dergelijke evenementen deel te kunnen nemen O+

Buiten dat: welkom aan de nieuwe hardlopers! 10 k in een uur is knap, vooral als het je eerste is. En ook als je traint voor 5k ben je knap bezig :)

En moblo, Jezus wat moet jij gefrustreerd zijn geweest.. Top gelopen!
Volgend jaar doe je gewoon mee op de 10kilometer van de Koning van spanjetrail ;) Kan je dan best! ^O^
  woensdag 9 april 2014 @ 23:42:26 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_138713293
quote:

[..]

Zie ik daar op het einde de startschot? Yur?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_138713458
quote:

[..]

Volgend jaar dan maar.

Al ben ik ook zo stom geweest om te roepen dat ik in 2015 misschien wel meedoe met de Jungfrau M :')

Dat muziekje, die beelden van die trails :') , daar kan ik nou emo van worden :') :@
Ja doei.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:49:02 #72
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138713606
Goh, ja, ging best lekker eigenlijk... 8)7

Wat een rustig loopje moest zijn, werden toch zomaar twee bekertjes op Endomondo dankzij een heeeele lange afdaling. :9

Er was een pittige route beloofd, en dat was het eigenlijk ook wel. Eerst 2,5km omhoog, dan 3km op en neer, om vervolgens 2,5km lang weer terug naar beneden te gaan.

Sterk, maar zonder te forceren, van start gegaan. En zo het stuk omhoog heerlijk gelopen eigenlijk. Achteraf bleken we 100 meter gestegen te zijn in dat eerste stuk, maar als je me had gezegd dat het minder was, had ik het ook geloofd. En zo liep het dus eigenlijk wel lekker. Ook geen enkele pijn in m'n knie, dus dat was ook fijn.

Daarna wat stukjes omlaag, soms wat steil, en wat stukje omhoog, ook af en toe steil. De steile stukken omlaag bevielen me niet zo. Maar ik merkte dat als ik maar goed netjes rechtop bleef lopen, ik lekker soepel en pijnvrij liep.

En toen het laatste stuk. Wat een heerlijke afdaling was dat zeg! Niet steil, maar genoeg afdaling om er zonder te forceren een goede vaart in te gooien. Dat stuk vloog dan ook voorbij!

Resultaat: volgens m'n horloge minder dan een seconde achter m'n PR op de 5 mijl. Ik ben zeer benieuwd wat de officiele uitslag zal zijn. Wie weet heb ik mn PR wel met een seconde verbroken!
:7

Lekker gelopen, heerlijk weer, en ondertussen ook nog genoten van een prachtig uitzicht! Dat was puur genieten!

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 9 april 2014 @ 23:52:25 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138713735
MoBlo en Wolve _O_
  woensdag 9 april 2014 @ 23:54:47 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138713817
quote:

[..]

Ziet er uit als een leuk loopje! :9

Die vlaaien en bier op het eind zijn ook geen straf. O-)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:57:14 #75
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138713918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Mooie mijlpaal!
pi_138714006
quote:
Yes yes yes!!
In precies 1 uur *O*

[ afbeelding ]
Super man! :) ^O^
Ja doei.
pi_138714664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Volgend jaar doe je gewoon mee op de 10kilometer van de Koning van spanjetrail ;) Kan je dan best! ^O^
Eerst maar eens die 10 km halen.

Als het morgen een beetje meezit lukt het me om in de omgeving Herkenbos te lopen. Heb een training daar incl overnachting. Dus wil proberen of ik einde middag of vroeg avond in de meinweg kan gaan lopen :)
pi_138715399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgenavond met pijll naar De Haag voor een langzaam rondje door Ockenburg, Madestein en De UIthof. Zin in. Hopelijk houdt de heup het. En zijn knie.
Er is niets mis met mijn knie, die heb ik al twee weken niet gevoeld.
Ik kan nu bijna niet lopen door mijn enkel.

Tot morgen, ik heb er ook zin in. Leuk rondje uitgezet van 12 km. Tenminste, ik hoop dat het leuk is, want ik ken het hele gebied nauwelijks...
pi_138716537
Ik merk wel dat ik ontzettend hypochonder word van die marathon :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 07:48:51 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138716540
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:47 schreef spiritusbus het volgende:
_O-

Ik zeg net nog tegen E.T. "Volgens mij krijg ik koorts. Ik héb al een lichte keelontsteking! *Kijkt dramatisch*"
  donderdag 10 april 2014 @ 08:01:51 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138716624
Spiritusbus, ik ga idd naar Slinge :) en dan terug naar Beurs om te kijken en dan wil ik nog ergens de andere kant op voor ik terugga naar de finish, ff kijken hoe ik met trams daar kom :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:09:13 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138716694

O+

Vanmiddag nog ff naar de masseur, en daarna vegeteren in een stapel pannenkoeken, couscous en spaghetti :9
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 08:13:55 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138716742
prachtige weersomstandigheden!
had net mijn NL'se collega aan de telefoon en die hoopte op een goede dag.... hij probeert 5minuten van zijn tijd af te lopen voor een sub 3
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 10 april 2014 @ 08:17:06 #84
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138716769
Gisteren laatste 'training' gehad, ook naar de sportmasseur geweest en lekker veel eten :D

Weer wordt fantastisch *O* en iedereen heeft er zin in zo te lezen! :D
The line is a dot to you!
pi_138716782
Een collega gaat de 10 km wedstrijd lopen en ambitieus als hij is heeft hij als doel gesteld dat ie eerder binnen wilt zijn dan ik :')

Volgens mij heb ik een klein beetje overdreven met eten inslaan, maar die 3000-3200 kcal extra moeten ergens vandaan komen.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:25:02 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138716841
Iets gedetailleerder:

quote:
De weersverwachting van Ed Aldus - 9 april
Weersituatie

Het weer in Rotterdam wordt in het weekend gunstig beïnvloed door een uitloper van een hogedrukgebied dat zich bevindt ten zuiden van Ierland. Het zorgt boven onze omgeving voor een westelijke stroming waarmee zondag in de loop van de dag een oplossend frontje over Rotterdam zal trekken. Deze is alleen herkenbaar aan een paar wolkenvelden. Omdat de wind vanaf zee blijft waaien worden zeker geen hoge temperaturen verwacht, de temperatuur ligt in de buurt van het langjarig gemiddelde van 13°C.
Weersverwachting

Zaterdag 12 april is het tijdens de Kids Runs lekker weer met een afwisseling van zon en bewolking en blijft het lekker droog in Rotterdam. De temperatuur loopt in de middag op naar 13°C en er waait een matige zuidwestenwind, windkracht 3, maximaal 17 km/u. Het aantal zonne-uren komt uit op 5.

Zondag 13 april zijn er tijdens de 34ste marathon in Rotterdam geregeld zon en blijft het droog. De neerslagkans bedraagt minder dan 20% en de zonkans 55%. Tijdens de start om 10.30 uur bedraagt de temperatuur in Rotterdam 11°C. In de middag klimt het kwik verder naar ongeveer 13°C. De wind waait matig en komt uit het westen tot noordwesten, windkracht 3 of 4, rond 19 km/u. Het aantal zonne-uren komt uit op 7.
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 08:27:32 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138716872
ik zou haast zeggen, qua weer kan het haast niet beter!!
pi_138716884
Ik heb door dit weer een mooi rondje uitgezet voor zaterdag. 21km wat ik kan afsnijden tot 12 of 16 of 18 km. Eens zien hoe dat gaat.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 10 april 2014 @ 08:30:31 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138716906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:28 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb door dit weer een mooi rondje uitgezet voor zaterdag. 21km wat ik kan afsnijden tot 12 of 16 of 18 km. Eens zien hoe dat gaat.
dit klinkt zo negatief.... je kunt beter een rondje van 12km uitzetten wat je kunt uitbreiden naar 16,18 of 21km
  donderdag 10 april 2014 @ 08:31:47 #90
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_138716920
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit klinkt zo negatief.... je kunt beter een rondje van 12km uitzetten wat je kunt uitbreiden naar 16,18 of 21km
Gewoon een rondje van 21km uitzetten en verder niet miepen. En als je dan moet stoppen heet dat Refused To Continue (RTC). En dat wil je niet.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 10 april 2014 @ 08:36:07 #91
387431 Frsh
pi_138716969
Of je moet zorgen dat je de keuze voor afsnijden al moet maken bij km 1, 2 en 4. Daarna, geen afslagen meer mogelijk!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_138717020
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:36 schreef Frsh het volgende:
Of je moet zorgen dat je de keuze voor afsnijden al moet maken bij km 1, 2 en 4. Daarna, geen afslagen meer mogelijk!
omkeren!
Ja doei.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:42:37 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138717048
quote:
Hahaha! Ik loop ook te stressen...
Oh mijn neus loopt nu wel erg... en wat zit dat spiertje in mijn kuit te klooien? :')

Cool dat weerbericht.
Nog maar 3 nachtjes slapen *O*
pi_138717071
Wie heeft er hier trouwens ervaring met runnings belts met flesjes erop ?
Ik zweet nogal veel en ik heb het idee dat ik op warme dagen bij kortere afstanden toch ook wel extra vocht nodig heb :) Maar dan wil ik er wel een die een beetje lekker zit :)
  donderdag 10 april 2014 @ 08:49:10 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138717152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:44 schreef dapluiz het volgende:
Ik zweet nogal veel en ik heb het idee dat ik op warme dagen bij kortere afstanden toch ook wel extra vocht nodig heb :) Maar dan wil ik er wel een die een beetje lekker zit :)
Ik heb er altijd eentje van Nathan gebruikt. Maar dat lekker zitten is wel vrij persoonlijk natuurlijk :)
F means you're fucked
pi_138717159
quote:
Ik vind het niks. Als ik niet te ver ga en wel wil drinken neem ik een flesje in de hand. Er zijn ook speciale handheld bottles die een wat prettiger grip hebben. Voor lange afstanden gaat de camelbak mee.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:49:44 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138717161
quote:
Ik heb er gisteren een gekocht van asics. En meteen gebruikt natuurlijk. Hij kost 25 euro. 4 flesjes en je kunt er ook flesjes af halen.
Ik vind het groot en lomp en de flesjes klapperen een beetje als je lomp loopt.
Maar: kunnen drinken is fijn en het is 10 miljoen keer fijner dan een gewoon flesje drinken in je hand houden.
Het water komt er wel langzaam uit trouwens bij de mijne.
Als je dus weinig uit wil geven en niet voor perfectie gaat is dit een goede optie maar als je een fijnere wilt zijn er ook wel andere merken. Bij perry lag er ook een van 40 euro. Die had alleen maar 2 flesjes
  donderdag 10 april 2014 @ 08:50:38 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138717172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er altijd eentje van Nathan gebruikt. Maar dat lekker zitten is wel vrij persoonlijk natuurlijk :)
Oja dat is het merk van de duurdere van perry
  donderdag 10 april 2014 @ 08:51:23 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138717195
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oja dat is het merk van de duurdere van perry
Die heeft over het algemeen grotere flesjes :Y
F means you're fucked
pi_138717222
quote:
Buikloop en een loopneus kun je gewoon negeren, dat hoort bij de sport.
pi_138717232
Mooi dat het goed weer is zondag! Stortbuien of hagel tijdens je marathon lijkt me wel een nachtmerrie.

Ik ga vanmiddag/avond maar weer eens 6x1000 doen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 april 2014 @ 08:53:48 #102
387431 Frsh
pi_138717245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga vanmiddag/avond maar weer eens 6x1000 doen
Push-ups?
pi_138717253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ow. Maar dat heb ik dus ook gedaan! Ik denk ook dat ik die ga doen :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 08:54:16 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138717255
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:25 schreef YUR het volgende:
Iets gedetailleerder:

[..]

meh... koud :(
pi_138717274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef Frsh het volgende:

[..]

Push-ups?
Haha dat zou wel grof zijn :P Nee, meters.

Ik zie net dat er nog 10 weken zijn tot mijn HM. Binnenkort dus maar eens met een schema beginnen. Ik vind het lastig, want in de beginnersschema's zijn de duurlopen heel kort terwijl ik die al makkelijk rond de 2 uur doe. Maar ik wil ook weer niet een te zwaar schema, want daar word ik niet fitter van.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 april 2014 @ 08:55:31 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138717276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

toughen up!!
  donderdag 10 april 2014 @ 08:55:39 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138717279
quote:

[..]

Dan loop je maar wat harder
F means you're fucked
pi_138717286
quote:

[..]

Harder lopen dan. Mietje!
pi_138717290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooi dat het goed weer is zondag! Stortbuien ... tijdens je marathon lijkt me wel een nachtmerrie.
Ehv 2013, niet ideaal voor een M debuut. Maar liever dat dan te hoge temperaturen.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:56:36 #110
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138717299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zie net dat er nog 10 weken zijn tot mijn HM. Binnenkort dus maar eens met een schema beginnen. Ik vind het lastig, want in de beginnersschema's zijn de duurlopen heel kort terwijl ik die al makkelijk rond de 2 uur doe. Maar ik wil ook weer niet een te zwaar schema, want daar word ik niet fitter van.
Als je je duurlopen al makkelijk rond de 2 uur doet, ben je er al klaar voor. Over het algemeen is dat namelijk de langste duurloop in aanloop naar een HM, en die doe je dan 1 keer ofzo
F means you're fucked
pi_138717307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je je duurlopen al makkelijk rond de 2 uur doet, ben je er al klaar voor. Over het algemeen is dat namelijk de langste duurloop in aanloop naar een HM, en die doe je dan 1 keer ofzo
Klopt, ik ben er qua afstand ook wel klaar voor, maar ik wil voor een PR gaan :o
pi_138717373
quote:

[..]

Mooi ^O^
Nu nog meer zin in zaterdag *O* (al hoeft er dan geen miezer te zijn voor mij)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138717378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Met de club (de HM/M-groep, zeg maar) lopen we op maandag korte en donderdag lange intervallen en dan is er in het weekend een duurloop. In principe is dat gericht op het beter en sneller worden op de HM.
pi_138717390
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, lekker zeg! ^O^
  donderdag 10 april 2014 @ 09:04:39 #115
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138717406
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Met de club (de HM/M-groep, zeg maar) lopen we op maandag korte en donderdag lange intervallen en dan is er in het weekend een duurloop. In principe is dat gericht op het beter en sneller worden op de HM.
Dat klinkt als een bekend schema :Y Al wordt de duurloop bij ons nog wel eens vervangen door een fartlek :9
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 09:04:42 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138717407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

toughen up!!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan loop je maar wat harder
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Harder lopen dan. Mietje!
_O-

Ik heb toch al koorts :P
  donderdag 10 april 2014 @ 09:05:26 #117
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138717415
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[..]

_O-

Ik heb toch al koorts :P
plankenkoorts misschien
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 09:17:32 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138717588
Nou voel me vandaag echt niet helemaal top. Vanavond vroeg naar bed :)
pi_138717617
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij ons ook, en naar behoefte kan het nog aangevuld worden met nog meer duurloop en fartlek.

Mijn ochtend staat in het teken van de vochtbalans weer op peil brengen, zodat ik vanmiddag een duurloopje kan lopen. Vrije dag O+
pi_138717622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou voel me vandaag echt niet helemaal top. Vanavond vroeg naar bed :)
Dat heeft toch iedereen bij een marathon? Dat je in de dagen ervoor alles voelt wat je kan voelen? Bekend fenomeen. Komt door de spanning.
pi_138717652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bij ons ook, en naar behoefte kan het nog aangevuld worden met nog meer duurloop en fartlek.

Mijn ochtend staat in het teken van de vochtbalans weer op peil brengen, zodat ik vanmiddag een duurloopje kan lopen. Vrije dag O+
Klopt. Dat is bij ons ook. De trainer heeft een compleet schema waarin ook de optionele trainingen nog staan die je zou kunnen doen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 09:22:09 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138717670
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat heeft toch iedereen bij een marathon? Dat je in de dagen ervoor alles voelt wat je kan voelen? Bekend fenomeen. Komt door de spanning.
Geen idee, maar ik heb ieder jaar minimaal 3 keer keelontsteking en dit voelt als een beginnende. No biggie, daar kan ik gewoon mee functioneren. Voelt alleen minder prettig.
pi_138717687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt, ik ben er qua afstand ook wel klaar voor, maar ik wil voor een PR gaan :o
Gewoon je duurlopen erin houden en regelmatig 6x1000 (iets van 20 sec / km boven je beoogde HM tempo), met 800m rust ertussen (rond / iets trager dan duurtempo). Of 10x400 (10km wedstrijdpace) met 400 meter rust ertussen. Dan nog 2/3x een 10 of 15 km trimloop doen in de voorbereiding om aan wat wedstrijdsnelheid te wennen en je PR komt helemaal goed. :P
Jack does it in real time...
pi_138717726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Wow, lekker zeg! ^O^
Vond ik ook! En 't zorgt voor een goede nachtrust, blijkbaar. Beste nachtrust in tijden. O+ :z :O :Z
Ja doei.
pi_138717741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kijk eens via my asics wat er uit rolt als je daar de gegevens invoert. Ik heb daar ook een schema voor de 10 gemaakt om sneller (minder traag :P ) te worden.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:27:23 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138717770
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Precies. Ben benieuwd over welk pijntje, snottertje of krampje m'n vader straks begint. Ik gok op de bijholten :+

Overigens niet voorbehouden aan marathons. Ik had 't ook bij de CPC, en dat was maar 5km :')
Om vervolgens een dik PR te lopen 8)7
  donderdag 10 april 2014 @ 09:28:18 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138717782
morgen paar uurtjes spijbelen mijn LDL in de week te frommelen
pi_138717788
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:23 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Gewoon je duurlopen erin houden en regelmatig 6x1000 (iets van 20 sec / km boven je beoogde HM tempo), met 800m rust ertussen (rond / iets trager dan duurtempo). Of 10x400 (10km wedstrijdpace) met 400 meter rust ertussen. Dan nog 2/3x een 10 of 15 km trimloop doen in de voorbereiding om aan wat wedstrijdsnelheid te wennen en je PR komt helemaal goed. :P
Ik heb nu dit schema gemaakt, grotendeels afgeleid van het beginnersschema 2 van Runnersweb (wat 17 weken duurt :| ) en zelf wat aangepast.. Zou heel blij zijn met jullie feedback!

De KMs heb ik geschat, ik schrik wel van sommige weektotalen, maar aan de andere kant zitten er ook hele rustige weken bij en ik zal ook vast wel eens een training moeten laten schieten vanwege tijdgebrek..
  donderdag 10 april 2014 @ 09:31:39 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138717833
Gaat iemand dit weekend nog in Londen lopen? daar is ook een loopje volgens mij ;)
pi_138717911
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:21 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Klopt. Dat is bij ons ook. De trainer heeft een compleet schema waarin ook de optionele trainingen nog staan die je zou kunnen doen.
:Y We krijgen elke maand een schema opgestuurd. Als je zou willen kun je 6x per week trainen, maar als je 3x traint is dat ook prima. Sinds kort krijgen we ook individueel bepaalde tempo's waarin we intervallen moeten lopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb nu dit schema gemaakt, grotendeels afgeleid van het beginnersschema 2 van Runnersweb (wat 17 weken duurt :| ) en zelf wat aangepast.. Zou heel blij zijn met jullie feedback!

[ link | afbeelding ]

De KMs heb ik geschat, ik schrik wel van sommige weektotalen, maar aan de andere kant zitten er ook hele rustige weken bij en ik zal ook vast wel eens een training moeten laten schieten vanwege tijdgebrek..
Ik zou de D1 van week 8 en de D2 van week 9 omruilen. Dan herstel je misschien wat makkelijker van de fartlek van de dag ervoor. Al zit je week 8 ook al wel erg hoog in je kilometers.
pi_138717972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:Y We krijgen elke maand een schema opgestuurd. Als je zou willen kun je 6x per week trainen, maar als je 3x traint is dat ook prima. Sinds kort krijgen we ook individueel bepaalde tempo's waarin we intervallen moeten lopen.

[..]

Ik zou de D1 van week 8 en de D2 van week 9 omruilen. Dan herstel je misschien wat makkelijker van de fartlek van de dag ervoor. Al zit je week 8 ook al wel erg hoog in je kilometers.
Oh ja, dat is wel een goede inderdaad. Fartlek vind ik altijd moeilijk in te schatten hoe zwaar het nou precies moet zijn :o
pi_138717976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gaat iemand dit weekend nog in Londen lopen? daar is ook een loopje volgens mij ;)
In gedachten met een shedload aan clubgenoten! Lekker voor de tv zitten 8-)
Ja doei.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:41:58 #133
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138718039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[..]

dit dus.
Ik zie ook weinig opbouw qua lange afstanden.... ik zou zelf een loop van 16km inlasen voor de zondag van week 9.
Maar ja, als jij denkt dat het voor jou werkt dan gewoon doen, je weet tenslotte zelf ondertussen wat je aankan
pi_138718091
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus.
Ik zie ook weinig opbouw qua lange afstanden.... ik zou zelf een loop van 16km inlasen voor de zondag van week 9.
Maar ja, als jij denkt dat het voor jou werkt dan gewoon doen, je weet tenslotte zelf ondertussen wat je aankan
Ja heb je ook gelijk in, misschien af en toe 3x trainen maar dan wel een lange loop.
Bedankt voor de goede tips allemaal! Terug naar de tekentafel. :P
pi_138718104
En welke snelheden zou je ongeveer in de verschillende zones moeten kunnen halen, om rond de 1.50 uit te komen?
pi_138718128
quote:
Ik vind ze ideaal, maar zoals eerder gezegd is dat persoonlijk. Ik heb nu deze van Asics:

Op zich een fijn ding, goed verstelbaar en een ruim vak voor sleutels en dergelijke. Enige nadeel in mijn ogen is dat de "flessenhouder" niet vast zit aan de riem, waardoor deze kan gaan schuiven. Maar dat is met een draadje vastnaaien of paperclips zo verholpen.

Daarvoor heb ik iets simpeler exemplaar met kleinere flesjes. Was wat mij betreft ook prima, alleen ging de rits van het opbergvakje heel snel stuk.
pi_138718167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
En welke snelheden zou je ongeveer in de verschillende zones moeten kunnen halen, om rond de 1.50 uit te komen?
Langere duurlopen zijn idd ook helemaal niet gek, was me niet ens opgevallen :D

Volgens het schema van de trainer:
D1: 6.52 - 6.26
D2: 6.03 - 5.43
D3: 5.32 - 5.25

Maar zeker D1 maakt eigenlijk niet ontzettend veel uit, als het vooral maar niet te snel is.
pi_138718187
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Langere duurlopen zijn idd ook helemaal niet gek, was me niet ens opgevallen :D

Volgens het schema van de trainer:
D1: 6.52 - 6.26
D2: 6.03 - 5.43
D3: 5.32 - 5.25

Maar zeker D1 maakt eigenlijk niet ontzettend veel uit, als het vooral maar niet te snel is.
Echt? Maar dan moet je de hele 21,1 km harder dan je D3 tempo lopen, dat lijkt me toch niet realistisch?
  donderdag 10 april 2014 @ 09:51:14 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138718202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
dat laat ik aan de experts over....ik train nooit bewust in zones
pi_138718222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat laat ik aan de experts over....ik train nooit bewust in zones
Jij bent nooit 'in the zone'? ;(
Ja doei.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:52:58 #141
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138718245
quote:
Ik parkeer mijzelf op de bank en ga lekker lopen kijken. Hopelijk spot ik nog wat clubgenoten. En ben heel benieuwd naar het debuut van Mo Farah!
pi_138718257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Echt? Maar dan moet je de hele 21,1 km harder dan je D3 tempo lopen, dat lijkt me toch niet realistisch?
Dit zijn duurlooptempo's, intervaltempo's verschillen per training, maar liggen grofweg tussen de 4 en 5 min/km.

En ik zie dat er iig in april geen loopje in D3 op de planning staat.
pi_138718264
quote:
ik heb geen verkleedspullen, dus ik ben geweigerd...
pi_138718288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:53 schreef Guard het volgende:

[..]

ik heb geen verkleedspullen, dus ik ben geweigerd...
:') _O-
Ja doei.
pi_138718289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik vind ze ideaal, maar zoals eerder gezegd is dat persoonlijk. Ik heb nu deze van Asics:

[ afbeelding ]

Op zich een fijn ding, goed verstelbaar en een ruim vak voor sleutels en dergelijke. Enige nadeel in mijn ogen is dat de "flessenhouder" niet vast zit aan de riem, waardoor deze kan gaan schuiven. Maar dat is met een draadje vastnaaien of paperclips zo verholpen.

Daarvoor heb ik iets simpeler exemplaar met kleinere flesjes. Was wat mij betreft ook prima, alleen ging de rits van het opbergvakje heel snel stuk.
sjeezus, das wel een heul grote foto, met vooral veel wit...
  donderdag 10 april 2014 @ 09:55:05 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138718290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik heb ze nooit gebruikt maar ik heb altijd het idee dat die flesjes zo klein zijn
pi_138718326
Ik kwam deze belt tegen. http://www.bol.com/nl/p/i(...)ze/9200000021822845/

Heeft iemand toevallig ervaring met het merk ifitness op het gebied van belts?
pi_138718334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb ze nooit gebruikt maar ik heb altijd het idee dat die flesjes zo klein zijn
Dat zijn ze ook. Ik had gisteren met 3x 2 flinke slokken een flesje leeg.
pi_138718408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik vind hem wel duur...
Maar ja aan de andere kant, mijn waterzak was ook niet bepaald goedkoop
pi_138718438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ziet er wel prima uit, alleen ik denk dat dat kliksysteem het zwakke punt is. Ik heb zelf met klittenband, kun je hem elke keer weer strak vastmaken.
pi_138718559
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef Guard het volgende:

[..]

sjeezus, das wel een heul grote foto, met vooral veel wit...
Ik wist niet hoe ik het formaat aan moest passen.
En er was misschien een betere foto te vinden inderdaad. :@
pi_138718673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ziet er wel prima uit, alleen ik denk dat dat kliksysteem het zwakke punt is. Ik heb zelf met klittenband, kun je hem elke keer weer strak vastmaken.
Hm eens kijken of ik iets soortgelijks kan vinden met klittenband. Bedoel je dat hij dan snel te los kan gaan zitten of? Klittenband is wel makkelijker ja :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind hem wel duur...
Maar ja aan de andere kant, mijn waterzak was ook niet bepaald goedkoop
Goedkoop is hij idd niet. Maar als hij goed is vind ik dat ook weer wel wat waard.
pi_138718730
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm eens kijken of ik iets soortgelijks kan vinden met klittenband. Bedoel je dat hij dan snel te los kan gaan zitten of? Klittenband is wel makkelijker ja :Y

[..]

Goedkoop is hij idd niet. Maar als hij goed is vind ik dat ook weer wel wat waard.
Ja of dat er teveel gewicht op komt en dat kliksysteem losschiet? Maar goed, geen ervaring met zo'n systeem.
pi_138718792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja of dat er teveel gewicht op komt en dat kliksysteem losschiet? Maar goed, geen ervaring met zo'n systeem.
Zal dat zomaar los schieten? Heupband van mijn bagpack is ook nog nooit losgeschoten en daar hangt ook al het gewicht op.
pi_138718809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

Mijn vorige bottle belt had klittenband, deze een kliksluiting. Maar de banden zijn goed verstelbaar, dus ik vind dat het helemaal geen verschil maakt.
Ik vind de bottle belt uit de link ook erg duur, ik heb het idee dat je voor minder geld een net zo goede bottle belt kunt krijgen. Ik zie in ieder geval geen zaken aan deze die een meerwaarde hebben ten opzichte van goedkopere qua functies of zo.

En over het formaat van de flesjes, ik denk dat ze rond de 150 ml per stuk zijn. Die van mijn vorige belt waren aanzienlijk kleiner.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:20:34 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138718875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

mijn camelbak heupgordel heeft klikdingen en nooit geen problemen mee
pi_138718884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:17 schreef McTwente het volgende:

[..]

Mijn vorige bottle belt had klittenband, deze een kliksluiting. Maar de banden zijn goed verstelbaar, dus ik vind dat het helemaal geen verschil maakt.
Ik vind de bottle belt uit de link ook erg duur, ik heb het idee dat je voor minder geld een net zo goede bottle belt kunt krijgen. Ik zie in ieder geval geen zaken aan deze die een meerwaarde hebben ten opzichte van goedkopere qua functies of zo.

En over het formaat van de flesjes, ik denk dat ze rond de 150 ml per stuk zijn. Die van mijn vorige belt waren aanzienlijk kleiner.
Ik vond hem nog wel zo subtiel ogen hihi :@

Is weer typisch ik hoor trouwens heb een neus voor alles wat duurder is dan normaal :') ;)
  donderdag 10 april 2014 @ 10:21:52 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138718900
Die bottlebelts zijn echt heel persoonlijk. Ik zie mensen met belts die constant op en neer bengelen, met flesjes die over de hele belt verschuiven, met flesjes die makkelijk uit hun houdertjes vallen of met flesjes die juist lastig uit hun houdertjes te krijgen zijn.

En er zijn mensen die dat allemaal prima vinden. En aan de andere kant zijn er mensen zoals ik die zich daar kapot aan ergeren en kiezen voor een (meestal wat duurdere) oplossing om er voor te zorgen dat al die ongemakken voorkomen worden :)
F means you're fucked
pi_138718921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
Die bottlebelts zijn echt heel persoonlijk. Ik zie mensen met belts die constant op en neer bengelen, met flesjes die over de hele belt verschuiven, met flesjes die makkelijk uit hun houdertjes vallen of met flesjes die juist lastig uit hun houdertjes te krijgen zijn.

En er zijn mensen die dat allemaal prima vinden. En aan de andere kant zijn er mensen zoals ik die zich daar kapot aan ergeren en kiezen voor een (meestal wat duurdere) oplossing om er voor te zorgen dat al die ongemakken voorkomen worden :)
Er zijn ook mensen zoals ik die gewoon een lekkere dikke kont hebben waar dat ding stevig boven blijft zitten :P
pi_138718937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:21 schreef YUR het volgende:

Ik wil geen schuivende, los zittende dingetjes want dan loop ik daar 1 keer, misschien twee keer mee en dan irriteer ik me er zo aan dat het daarna ligt stof te happen ergens achter in een kast :Y
  donderdag 10 april 2014 @ 10:24:39 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138718970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil geen schuivende, los zittende dingetjes want dan loop ik daar 1 keer, misschien twee keer mee en dan irriteer ik me er zo aan dat het daarna ligt stof te happen ergens achter in een kast :Y
Precies! Daarom zal ik zoiets dergelijks ook niet zomaar blind online kopen zonder hem eerst geprobeerd te hebben :)
F means you're fucked
pi_138719022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Precies! Daarom zal ik zoiets dergelijks ook niet zomaar blind online kopen zonder hem eerst geprobeerd te hebben :)
Ja dat is ook wel weer zo. Toch maar eens tijd maken om eens langs een winkel te gaan ^O^
  donderdag 10 april 2014 @ 10:28:07 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138719046
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Is weer typisch ik hoor trouwens heb een neus voor alles wat duurder is dan normaal :') ;)
daarvoor ben je vrouw.....
RD heeft wat dat betreft te veel vrouwelijke hormonen....
pi_138719076
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vond hem nog wel zo subtiel ogen hihi :@

Het is natuurlijk jouw keuze. En er is genoeg keuze, zowel in aantal flesjes, soort fles (bidon of deze kleinere flesjes), of alternatieve oplossingen zoals een camelback. Nu moet ik zeggen dat ik persoonlijk niet voor dat laatste zou kiezen, combinatie van afstanden die ik loop (tot nu toe niet verder dan hm) en het vermoeden dat ik dat niet prettig vind aangezien ik nogal zweet.

Maar zoals YUR al zegt, ga eens naar een winkel en vergelijk en test indien mogelijk.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:29:09 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138719081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Lotgenoot :)
F means you're fucked
pi_138719116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Haha zal het dat zijn :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 10:30:59 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138719134
Voor kwaliteit willen gaan zou ik nietper definitie vrouwlijk willen noemen. Bij mij uit dat zich vooral in electronica.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:31:57 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138719155
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor kwaliteit willen gaan zou ik nietper definitie vrouwlijk willen noemen. Bij mij uit dat zich vooral in electronica.
En dan nog Apple-meuk kopen ;)
F means you're fucked
pi_138719200
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef McTwente het volgende:

[..]

Het is natuurlijk jouw keuze. En er is genoeg keuze, zowel in aantal flesjes, soort fles (bidon of deze kleinere flesjes), of alternatieve oplossingen zoals een camelback. Nu moet ik zeggen dat ik persoonlijk niet voor dat laatste zou kiezen, combinatie van afstanden die ik loop (tot nu toe niet verder dan hm) en het vermoeden dat ik dat niet prettig vind aangezien ik nogal zweet.

Maar zoals YUR al zegt, ga eens naar een winkel en vergelijk en test indien mogelijk.
Rugzak lijkt me niks. 1 a 2 kleine flesjes is echt voldoende. Maar er moet wel een zakje aanzitten want heb maar in 1 van mijn sportbroeken een zakje zitten waar ik bijv. Mijn telefoon in kan doen enzo :) Zal eens kijken wanneer ik naar de stad kan :)

Alweer bedankt allemaal ^O^

Maar eens bedenken waar ik zo ga lopen en me dan omkleden *O*
pi_138719237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Rugzak lijkt me niks. 1 a 2 kleine flesjes is echt voldoende. Maar er moet wel een zakje aanzitten want heb maar in 1 van mijn sportbroeken een zakje zitten waar ik bijv. Mijn telefoon in kan doen enzo :) Zal eens kijken wanneer ik naar de stad kan :)

Alweer bedankt allemaal ^O^

Maar eens bedenken waar ik zo ga lopen en me dan omkleden *O*
Loop ze! En succes met het maken van een keuze.
pi_138719313
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:35 schreef McTwente het volgende:

[..]

Loop ze! En succes met het maken van een keuze.
Komt vast wel goed hoeft niet over een dag ijs te gaan.

Heb voor van het weekend echt wel een tof stukje uitgezet denk ik trouwens. Ben dan bij mijn ouders die wonen bij een vliegveld waar je omheen kan lopen met een bos er tegenaan. Als ik dat rondje loop kom ik ongeveer op de afstand uit die ik nu ook steeds loop. Stukje in het bos zal misschien wel iets vertragen maar dan wandel ik daarna maar gewoon wat verder :P Heb daar echt zin in.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 10:45:42 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138719486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is juist het bewijs ervan (en dan doel ik op de computers, want tussen de flag-ship android telefoons en iphones zit niet zo gat als tussen 'high-end' windows laptops en apple laptops).
pi_138719898
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is juist het bewijs ervan (en dan doel ik op de computers, want tussen de flag-ship android telefoons en iphones zit niet zo gat als tussen 'high-end' windows laptops en apple laptops).
Daarom high-end Windows desktop O+
pi_138720102
Hier is een mooi artikel over wat er gebeurt als de organisatie van een wedstrijd zijn waterrekeningen niet betaalt:

http://www.theguardian.co(...)farce-water-shortage

Hopelijk heeft Rotterdam zondag zijn zaakjes beter voor elkaar :)
pi_138720107
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een prestatie. Sowieso lekker bezig laatste tijd.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 11:20:45 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138720399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:01 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daarom high-end Windows desktop O+
Ook bagger. Maar laat je vooral niet door mij overtuigen waarom apple zo veel beter is :)
pi_138720565
Ook een bottle-belt met klittenband hier. Kan lekker strak, stuitert niet, super tevreden mee. En ook nog een extra zakje, waardoor ik komend weekend ook nog een bosvruchten-reep kan meenemen als test.
pi_138720614
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook bagger. Maar laat je vooral niet door mij overtuigen waarom apple zo veel beter is :)
Waar heb je het nu over? over hardware of het OS?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 11:27:33 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138720630
Zeg Yur, ik moet je nog een spibelt terug geven OF 'm betalen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 11:28:02 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138720645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Waar heb je het nu over? over hardware of het OS?
Beide. En hardware is voor mij meer dan een intelchip en harddisk
pi_138720721
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Beide. En hardware is voor mij meer dan een intelchip en harddisk
oh met een aluminium randje dus :P

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 11:32:22 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138720772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:30 schreef Guard het volgende:

[..]

oh met een aluminium randje dus :P

SPOILER
Alleen voor het trackpad in een macbook zou ik al bereid zijn 150 euro meer te betalen.
SPOILER
pi_138720921
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alleen voor het trackpad in een macbook zou ik al bereid zijn 150 euro meer te betalen.
SPOILER
Ik vind de nieuwe Windows 8 met touchscreen wel heel fijn werken hoor :o Dat heb ik nu 2 maanden en erger me nu kapot als ik met een laptop werk zonder touchscreen :P
Maarja dat terzijde..
pi_138721050
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ook een bottle-belt met klittenband hier. Kan lekker strak, stuitert niet, super tevreden mee. En ook nog een extra zakje, waardoor ik komend weekend ook nog een bosvruchten-reep kan meenemen als test.
Welke heb jij als ik mag vragen?
pi_138721822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke heb jij als ik mag vragen?
Iets soortgelijks als deze. Alleen dan van het merk Alex en dus met klittenband. Kostte ¤5 in de uitverkoop bij de Intersport. Zag ergens vandaag een linkje voorbijkomen van ¤42. Veel te veel.

pi_138721963
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode voor Wiggle? O-)
  donderdag 10 april 2014 @ 12:15:32 #187
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138722052
Als je YUR zondag naar sub 3 uur weet te hazen, Swets, mag je hem misschien houden. ^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  donderdag 10 april 2014 @ 12:23:53 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138722298
quote:
3s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Yur, ik moet je nog een spibelt terug geven OF 'm betalen.
Je mag m hebben :)
F means you're fucked
pi_138722513
In de schaduw van de lopers van hier hebben we ook nog Raymaekers en Choukoud die zondag als eerste Nederlanders ooit onder de 2:10 willen duiken tijdens de marathon van Rotterdam.

Ik kijk er nu al naar uit en ben benieuwd of good old Marti ten Kate (wat een held was dat, lees zijn biografie!) zijn record (2:10:04) daar eindelijk kwijt raakt.
pi_138722568
Marti _O_
Zat laatst nog aan hem te denken, op zoek naar een mooie sportbril. Hij had ook altijd een oakley oid op.
pi_138722655
Windows :r

Het grootste voordeel van Mac vind ik dat de hardware sexy is dat ik met osx wel m'n Garmin kan uitlezen, maar voor dagelijks gebruik ben ik eigenlijk wel dol op Linux.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 12:35:19 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138722696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Je mag m hebben :)
He bedankt :D. Daar komt natuurlijk wel wat voor Thias voor :)
pi_138722701
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef hatsaflats het volgende:
Windows :r

Het grootste voordeel van Mac vind ik dat de hardware sexy is dat ik met osx wel m'n Garmin kan uitlezen, maar voor dagelijks gebruik ben ik eigenlijk wel dol op Linux.
O+ Nerd O+
pi_138722717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef Guard het volgende:
Marti _O_
Zat laatst nog aan hem te denken, op zoek naar een mooie sportbril. Hij had ook altijd een oakley oid op.
Ik gluur geregeld op zijn FB-pagina, die voor iedereen zichtbaar is. Staan vaak leuke verhalen en foto's op, zeker nu zijn zoon serieus bezig is met de loopsport.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 12:36:08 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138722725
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef _MvN_ het volgende:
Als je YUR zondag naar sub 3 uur weet te hazen, Swets, mag je hem misschien houden. ^O^
Sub 3 uur Yurkak lukt misschien :)
pi_138723359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef _MvN_ het volgende:
Dat is niet eerlijk, dan kan YUR gewoon 3:00:01 gaan lopen als ie Swets wil stangen. :'(
pi_138723439
Als iemand het zou lukken mij naar sub drie uur te hazen komende zondag zou ik diegene de komende tien jaar van hardloopspullen voorzien.
  donderdag 10 april 2014 @ 12:56:31 #198
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138723471
@YUR & @Swets,

Wat zijn jullie beoogde km tijden eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik jullie kan verwachten bij het 20 km punt en of ik jullie misschien nog tegen kan komen tijdens het lopen :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_138723485
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Iets soortgelijks als deze. Alleen dan van het merk Alex en dus met klittenband. Kostte ¤5 in de uitverkoop bij de Intersport. Zag ergens vandaag een linkje voorbijkomen van ¤42. Veel te veel.

[ afbeelding ]
Ja dat linkje was van mij haha.
pi_138723499
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:55 schreef spiritusbus het volgende:
Als iemand het zou lukken mij naar sub drie uur te hazen komende zondag zou ik diegene de komende tien jaar van hardloopspullen voorzien.
Tien jaar maar, laat dan maar zitten. :{w
pi_138723611
Weer een lekker stukje wezen lopen :) Vestje had misschien niet nodig geweest. Ben eens een ander park ingelopen. Best leuk!

SPOILER
  donderdag 10 april 2014 @ 13:08:02 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138723871
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
@YUR & @Swets,

Wat zijn jullie beoogde km tijden eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik jullie kan verwachten bij het 20 km punt en of ik jullie misschien nog tegen kan komen tijdens het lopen :)
Tussen 5m15 en 5m20. Maar vermoedelijk vanuit de tweede startgolf
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 13:09:10 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138723909
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

He bedankt :D. Daar komt natuurlijk wel wat voor Thias voor :)
^O^ :*
F means you're fucked
pi_138724542
quote:
Ik kijk er nu al naar uit en ben benieuwd of good old Marti ten Kate (wat een held was dat, lees zijn biografie!) zijn record (2:10:04) daar eindelijk kwijt raakt.
Ik kwam hem regelmatig tegen. Eerst in Hengelo toen ik zijn krantenbezorger was, later bij de clinics van de TC Tubantia (lokale krant). En hem pas nog gezien bij de Woolderesloop in Hengelo.

quote:
Marti _O_
Je bedoelt zeker deze _O- :

SPOILER
quote:
Ik gluur geregeld op zijn FB-pagina, die voor iedereen zichtbaar is. Staan vaak leuke verhalen en foto's op, zeker nu zijn zoon serieus bezig is met de loopsport.
Ze stonden samen in de Runnersworld inderdaad. Die Fabian loopt al goed zeg (tijden van zijn 15 km tijdens de Wooldereslopen):

Fabian ten Kate GSAV Vitalis 50:46 51:11 50:38

En hij is pas 22....
pi_138724960
Nette tijd is dat ja. ^O^

Onlangs liep Bart van Nunen een NR op de 10km voor junioren, 29:04. _O_ Echt geniaal voor alle leeftijden, maar helemaal als je 18 bent. :D

Liep ook 1:06 op de CPC. _O-

Maar ach, Mekonnen is 18 jaar en debuteerde in Dubai met 2:04:32 op de marathon. :')
pi_138724965
Ohja, ik ga ook weer aan een echt hardloopding meedoen, de 10EM in Epe op 13 mei.
Is geloof ik in een bos, maar ik ben er niet helemaal uit of het verhard of onverhard is.
Nog mensen die dat ook gaan doen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138725665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat linkje was van mij haha.
Gewoon een keer naar de Perry of de Intersport gaan en er een paar uitproberen. Werkt vast wel.
pi_138725729
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gewoon een keer naar de Perry of de Intersport gaan en er een paar uitproberen. Werkt vast wel.
Ja had idd al besloten eens langs een winkel te gaan :)
pi_138725788
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef Cynic het volgende:
Ohja, ik ga ook weer aan een echt hardloopding meedoen, de 10EM in Epe op 13 mei.
Is geloof ik in een bos, maar ik ben er niet helemaal uit of het verhard of onverhard is.
Nog mensen die dat ook gaan doen?
Als ik het zo zie is het allemaal (semi)-verhard.

SPOILER
pi_138726371
Op 27 april is ook de marathon van Enschede.

Hier een prachtig verslag van de editie in 1951:
pi_138726443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:01 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als ik het zo zie is het allemaal (semi)-verhard.

SPOILER
Ok, thanks! Da's wel bepalend voor mijn schoenenkeuze. Mijn offroad schoenen zijn niet bepaald vergevingsgezind al je er verhard mee gaat lopen...
It has to mean something
pi_138726775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Guard het volgende:
Op 27 april is ook de marathon van Enschede.

Hier een prachtig verslag van de editie in 1951:
De oudste marathon van Nederland.

Ik beslis volgend weekend of ik meeloop.

SPOILER
pi_138726915
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Liever met XP op je bek, dan zo`n eikel met een mac.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt me ook vrij langzaam, die tempo's. D1 snap ik wel, maar D2 en D3 mogen IMO best wat intensiever.

Mijn tempo's tijdens de voorbereiding van m`n eerste HM waren:
D1: 6:20 - 6:40
D2: 5:40 - 6:00
D3: 5:00 - 5:30

En daarmee liep ik 1:56 hoog

In before "En we hebben gezien wat er na de HM met je gebeurde. Dat heb je als je o.a 3:20 min/km intervallen gaat doen :')
pi_138727056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Liever met XP op je bek, dan zo`n eikel met een mac.

[..]

Lijkt me ook vrij langzaam, die tempo's. D1 snap ik wel, maar D2 en D3 mogen IMO best wat intensiever.

Mijn tempo's tijdens de voorbereiding van m`n eerste HM waren:
D1: 6:20 - 6:40
D2: 5:40 - 6:00
D3: 5:00 - 5:30

En daarmee liep ik 1:56 hoog

In before "En we hebben gezien wat er na de HM met je gebeurde
Denk dat ik dezelfde tempo's liep toen ik 1.54.30 liep :o Maar op die dag klopte ook wel alles. Dus nu een stukje harder :P
pi_138727113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Denk dat ik dezelfde tempo's liep toen ik 1.54.30 liep :o Maar op die dag klopte ook wel alles. Dus nu een stukje harder :P
Dat D3 tempo lag bij mij rondom mijn 'geschatte' omslagpunt (176 bpm, gehaald uit duurloopmisverstand). En, het was m`n eerste HM, niet vlak, warm, etc. etc. Dus die 1:56 was wel echt het maximale op dat moment. Om aan te geven dat onze tempo's dan wel redelijk overeen kwamen/komen.
pi_138727239
hou eens even op met HM tempo's strooien, de streber in me wordt aangewakkerd om op 4 mei een PR te gaan lopen...
pi_138727293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:42 schreef Guard het volgende:
hou eens even op met HM tempo's strooien, de streber in me wordt aangewakkerd om op 4 mei een PR te gaan lopen...
1:50:32
1:46:45
1:30 rond...

Wat let je? Een reden achter waarom je geen PR wilt lopen?
pi_138727400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

1:50:32
1:46:45
1:30 rond...

Wat let je? Een reden achter waarom je geen PR wilt lopen?
Omdat het een LDL voor me is, en geen "ik ga mezelf helemaal leeg lopen" wedstrijd moet worden, niet verstandig met het oog op hetgeen komen gaat in mei en juni.
pi_138727802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Omdat het een LDL voor me is, en geen "ik ga mezelf helemaal leeg lopen" wedstrijd moet worden, niet verstandig met het oog op hetgeen komen gaat in mei en juni.
Je hoort weleens mensen vertellen dat ze juist een PR liepen doordat ze niet voluit gingen maar gewoon lekker wilden lopen... en zo ongemerkt heel snel gingen.
pi_138728025
Ik neem me nooit voor PRs te lopen. Dat gebeurt. Of niet. Tenzij een eerste keer een afstand op een evenement. Dan is het sowieso een PR.
Ja doei.
pi_138728149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik neem me nooit voor PRs te lopen. Dat gebeurt. Of niet. Tenzij een eerste keer een afstand op een evenement. Dan is het sowieso een PR.
Ben ik het niet mee eens, je weet toch of je sneller bent geworden of niet. Vooral als je die afstand nog niet triljoen keer hebt gelopen..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 15:07:48 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138728198
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
@YUR & @Swets,

ergens tussen 6:00 en 6:15 Met een uitloop naar 6:30
pi_138728221
Jij bent het niet met mij eens dat IK MIJ nooit voorneem een PR te lopen? Goh. Ik dacht dat ik mezelf wel aardig kende.
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 15:08:33 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138728222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik liep ook een PR op de CPC :)
pi_138728234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent het niet met mij eens dat IK MIJ nooit voorneem een PR te lopen? Goh. Ik dacht dat ik mezelf wel aardig kende.
Meer met het gebeurt of het gebeurt niet gedeelte ;)
pi_138728264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik liep ook een PR op de CPC :)
Maar we weten zondag pas of dat een goed idee was...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 15:11:34 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138728316
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Maar we weten zondag pas of dat een goed idee was...
Ik geloof niet dat een momentopname in je training het succes bepaald.
pi_138728329
Juist omdat alles voor mij op z'n plek moet vallen kijk ik pas halverwege een race ofzo of ik eventueel kans maak op een verbetering. Geen zin om te jagen op een PR vanaf de start ofzo. Kan alleen maar tegenvallen. En een PR zoals mij gisteren gebeurde past gewoon bij mij. Zomaar. Maar goed. Ieder z'n ding!
Ja doei.
pi_138728460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
... Geen zin om te jagen op een PR vanaf de start ofzo. ...
Het probleem (voor mij tenminste) is dat sommige pr's zo scherp staan, dat als ik op die afstand een nieuw pr wil halen, dat ik wel vanaf het begin op z'n hardst weg moet.

Daarom loop ik bijvoorbeeld niet graag een 10km.
pi_138728618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef pijll het volgende:

[..]

Het probleem (voor mij tenminste) is dat sommige pr's zo scherp staan, dat als ik op die afstand een nieuw pr wil halen, dat ik wel vanaf het begin op z'n hardst weg moet.

Dit geldt voor mij ook en het wordt steeds erger :( Zie nu al op tegen de Ekiden :P
pi_138728720
Het lijkt me de eerste twee drie jaar als je loopt nog vrij makkelijk pr's te lopen. Daarna denk ik dat je het toch meer moet plannen, omdat ze - zoals pijll al zegt - zo scherp zijn dat je er echt op weg moet gaan. En dan niet per se van 'ik ga nu een pr lopen', maar 'ik ga pr-schema lopen'. En dat laatste kan niet elke week.
pi_138728926
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:22 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me de eerste twee drie jaar als je loopt nog vrij makkelijk pr's te lopen. Daarna denk ik dat je het toch meer moet plannen, omdat ze - zoals pijll al zegt - zo scherp zijn dat je er echt op weg moet gaan. En dan niet per se van 'ik ga nu een pr lopen', maar 'ik ga pr-schema lopen'. En dat laatste kan niet elke week.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dit geldt voor mij ook en het wordt steeds erger :( Zie nu al op tegen de Ekiden :P
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef pijll het volgende:

[..]

First world problems. :{w

SPOILER
pi_138728948
Ik denk niet dat er wat te plannen valt. Je kunt alleen maar goed proberen te trainen. voor jezelf zorgen en dan maar hopen dat op de wedstrijddag alles goed valt (vorm, weer, motivatie, calamiteiten).
pi_138729038
Ja, dat dus. Gewoon rennen en wel zien ia mijn persoonlijke strategie. Oh, en gewoon plezier hebben! :s)
Ja doei.
pi_138729103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik denk niet dat er wat te plannen valt. Je kunt alleen maar goed proberen te trainen. voor jezelf zorgen en dan maar hopen dat op de wedstrijddag alles goed valt (vorm, weer, motivatie, calamiteiten).
Je kan de trainingen natuurlijk plannen. Dat je piek op de wedstrijddag valt. Daar gaat het natuurlijk ook om met die schema's. Dat wil nog niet zeggen dat het altijd lukt, maar de planning is er wel. ;)
pi_138729121
Denk ook dat je voor een deel wel kunt bepalen hoe je zal lopen, zoals de voorbereiding op de loop zelf, maar een deel kun je niks aan doen. Ook al is je voorbereiding top, maar bijvoorbeeld de warmte zal ook een rol spelen. Zulke (weers)omstandigheden kunnen wel frustrerend zijn lijkt me.
pi_138729221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Dan nog. Ik vind wedstrijdjes leuk om te doen, dus loop ik er gemiddeld iedere 2 weken een. Maar je kan niet iedere twee weken op je hardst lopen.

Dus moet ik me eigenlijk vantevoren bedenken of ik op recordschema wegga (en op de korte afstanden betekent dat: onder de 5:00/km, wat voor mijn doen erg snel is), of dat het een loopje "voor de leuk" wordt.
pi_138729291
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je kan de trainingen natuurlijk plannen. Dat je piek op de wedstrijddag valt. Daar gaat het natuurlijk ook om met die schema's. Dat wil nog niet zeggen dat het altijd lukt, maar de planning is er wel. ;)
Ja, maar als jij op de ochtend van de wedstrijddag wakker wordt met een enorme galopstront, of er staat windkracht 6 tegen op het gehele parkoers, of je achilles knapt, of je hebt net een avond verplicht RTL4/NET5/TLC moeten kijken, dan is je hele planning voor niets geweest. Je hebt niet alles in de hand. En dan nog kan het soms zo zijn dat alles goed valt, maar dat het gewoon niet lukt.
pi_138729340
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Precies, externe factoren spelen dan een rol, maar je hebt je eigen vorm in ieder geval gemaximaliseerd. :)

En als je een tijdje voortgang boekt kan je op een gegeven moment geen PR's meer lopen door ergens te starten 'en te zien waar het schip strandt'. Dat is nou eenmaal het nadeel van progressie, deze blijft niet lineair doorlopen maar vlakt af.

Ik kan echt geen hm meer ergens 'zomaar' gaan lopen en halverwege beslissen of ik m'n pr nog een beetje ga aanvallen of zo... Aan de ene kant is dat jammer, maar aan de andere kant is het heel leuk om te zoeken naar dagen waar alles nagenoeg klopte en je topraces had. :)
pi_138729343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan nog. Ik vind wedstrijdjes leuk om te doen, dus loop ik er gemiddeld iedere 2 weken een. Maar je kan niet iedere twee weken op je hardst lopen.
Dat kan wel als die wedstrijden in feite jouw tempotrainingen zijn. Zo wordt het precies geadverteerd door Lok met zijn souplessemethode: veel extensieve intervallen, niet te veel duurlopen en iedere 2 weken een wedstrijd.
pi_138729371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je hoort weleens mensen vertellen dat ze juist een PR liepen doordat ze niet voluit gingen maar gewoon lekker wilden lopen... en zo ongemerkt heel snel gingen.
het mag natuurlijk wel, een PR lopen, maar dat is gewoonweg niet het doel van dat evenement.
Doel is gewoon een lekker tempo lopen met een lage hartslag, een PR loop ik de week erop wel, op de (incourante) 29 km :P
pi_138729417
quote:

[..]

Ach je kan iig je tijd van 2013 tijdens de Ekiden verbetren, want die sloeg natuurlijk nergens op :P
pi_138729443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat kan wel als die wedstrijden in feite jouw tempotrainingen zijn. Zo wordt het precies geadverteerd door Lok met zijn souplessemethode: veel extensieve intervallen, niet te veel duurlopen en iedere 2 weken een wedstrijd.
Inderdaad, maar het punt is dus: je moet dan je wedstrijden vantevoren indelen in, belangrijk (bijv. PR-poging, of je eerste marathon of whatnot), en niet-belangrijk, dus training.

En in dit geval zegt Guard dus: HM moet training zijn, geen PR. En Guard heeft gelijk. (Bedankt voor de herinnering van waar de discussie ook al weer mee begon.)
pi_138729454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Elke maand één echt moment is zelfs al relatief veel. Ik loop idd ook in de voorbereiding vaak wedstrijdjes zoals Lok zegt, als tempotraining. En vervolgens probeer ik altijd 2/3x per jaar een periode goed te lopen van 2/3 weekenden of zo. :P
pi_138729618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Ach je kan iig je tijd van 2013 tijdens de Ekiden verbetren, want die sloeg natuurlijk nergens op :P
Haha nee dat is waar. Maar wil dit jaar de 5k gaan lopen. Dus tijd van vorig jaar blijft nog even staan :P
pi_138729654
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Elke maand één echt moment is zelfs al relatief veel. Ik loop idd ook in de voorbereiding vaak wedstrijdjes zoals Lok zegt, als tempotraining. En vervolgens probeer ik altijd 2/3x per jaar een periode goed te lopen van 2/3 weekenden of zo. :P
Het mooie ervan vind ik dat wedstrijdjes veel leuker zijn dan een tempotraining, dus er zit wel wat in om veel wedstrijden te lopen als training. Iets wat de vroegere Nederlandse toplopers (zoals Mart ten Kate, hij kwam al eerder langs vandaag) trouwens veel meer deden dan de huidige top van ons land, nu lopen ze minder wedstrijden.
pi_138729945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

In de zomermaanden loop ik wekelijks wedstrijden van 5-10 km. En dan werk ik naar een piek toe in augustus.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:16:02 #248
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138730585
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Tussen 5m15 en 5m20. Maar vermoedelijk vanuit de tweede startgolf
Hoeveel tijd zit er tussen de eerste en tweede startgolf? Het team waarin ik loop start vanuit D (was eerst E).
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ergens tussen 6:00 en 6:15 Met een uitloop naar 6:30
Misschien kan ik dan wel met je oplopen ;) Ik ga er vanuit dat de lopers voor me in een tempo van 6:00 zullen gaan lopen..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 10 april 2014 @ 16:32:52 #249
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138731146
quote:

[..]

Gewoon lekker incourante afstanden gaan lopen, hoef je je nergens druk om te maken. ;)
pi_138731153
SPOILER: offtopic: iPhone 4S te koop
pi_138731956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Gewoon lekker incourante afstanden gaan lopen, hoef je je nergens druk om te maken. ;)
Even een domme vraag, maar wat is een incourante afstand?
It has to mean something
pi_138732031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Cynic het volgende:

[..]

Alles wat niet standaard is. Dus bijv. een wedstrijd van 8,1km ofzo.

Slecht voorbeeld 8,1km = 5EM :(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 16:59:43 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138732136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Alles wat niet standaard is. Dus bijv. een wedstrijd van 8,1km ofzo.
wat in principe nog 5EM is.
pi_138732161
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

wat in principe nog 5EM is.
Te laat ge-edit :P
pi_138732382
5 EM is minder dan 8,1 km.
pi_138732439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Cynic het volgende:

[..]

Voor mij: alle afstanden die niet te vergelijken zijn met andere wedstrijden, en waarvan ik dus geen pr's bijhoud.

Voor mij zijn dat alle afstanden behalve: 5km, 10km, 15km, 10EM, 20km, HM, 25km, 30km, M. (Maar die heb ik nog niet allemaal gelopen.)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 17:11:58 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138732578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:06 schreef Zwabberhark het volgende:
5 EM is minder dan 8,1 km.
8.04672
pi_138733012
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

8.04672
Inclusief foutmarge klopt die 8.1km dus wel.

Straks de laatste 'training' van deze week.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:43:40 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138733583
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er tussen de eerste en tweede startgolf? Het team waarin ik loop start vanuit D (was eerst E).

Geen idee!
quote:
De eerste startgolf vindt plaats om 10.30 uur, de tweede volgt direct na de eerste. In startvak E vindt de scheiding plaats tussen startgolf 1 en 2.
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 17:44:07 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138733593
Overigens ben ik van plan om zondag een PR te lopen :7
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 17:49:14 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138733771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:44 schreef YUR het volgende:
Overigens ben ik van plan om zondag een PR te lopen :7
Ik ook. *)

En jij doet het zelfs twee jaar op rij _O_
pi_138733777
Maar weer eens bij de opticien geweest. We komen steeds dichterbij een sportbril.
Hij gaat nu een prijsopgave vragen van een aantal rudy project modellen, met adapters dan wel glazen op sterkte. Dan gaan we volgende week eens kijken wat dat allemaal moet kosten, en als dat niet tegenvalt kleuren en lenzen enzo uitzoeken.

ik ga iig niet over een nacht ijs voor een sportbril :P
  donderdag 10 april 2014 @ 17:50:20 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138733814
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ook. *)

En jij doet het zelfs twee jaar op rij _O_
Vorig jaar was opzet ^O^
F means you're fucked
pi_138734044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Guard het volgende:
Maar weer eens bij de opticien geweest. We komen steeds dichterbij een sportbril.
Hij gaat nu een prijsopgave vragen van een aantal rudy project modellen, met adapters dan wel glazen op sterkte. Dan gaan we volgende week eens kijken wat dat allemaal moet kosten, en als dat niet tegenvalt kleuren en lenzen enzo uitzoeken.

Waarom geen lenzen?
pi_138734412
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Waarom geen lenzen?
omdat lenzen weinig doen tegen fel zonlicht, of helpen met zicht in schemering
pi_138734446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef Guard het volgende:

[..]

omdat lenzen weinig doen tegen fel zonlicht, of helpen met zicht in schemering
Maar dan kun je wel elke sportzonnebril op die je maar wilt. Voor de prijs van geslepen glazen kun je volgens mij wel een aardig voorraadje daglenzen aanschaffen. Of bijna gewoon je ogen laseren :P
pi_138734531
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar dan kun je wel elke sportzonnebril op die je maar wilt. Voor de prijs van geslepen glazen kun je volgens mij wel een aardig voorraadje daglenzen aanschaffen. Of bijna gewoon je ogen laseren :P
Laseren is geen optie, want mijn sterkte fluctueert.
En ik heb gewoon geen zin in lenzen, en de prijs van een adapter voor in die sportbril is nu ook weer niet schrikbarend hoog. De bril zelf is niet duurder dan iedere andere sportzonnebril, en heeft verwisselbare lenzen, wat ik wel een voordeel vindt
pi_138734636
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Laseren is geen optie, want mijn sterkte fluctueert.
En ik heb gewoon geen zin in lenzen, en de prijs van een adapter voor in die sportbril is nu ook weer niet schrikbarend hoog. De bril zelf is niet duurder dan iedere andere sportzonnebril, en heeft verwisselbare lenzen, wat ik wel een voordeel vindt
Ok ^O^ Voor de verwisselbare lenzen zou ik wel met zo'n adapter gaan, en niet met geslepen glazen.
pi_138734713
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Guard het volgende:
Dat doe je heel goed!
pi_138734751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ok ^O^ Voor de verwisselbare lenzen zou ik wel met zo'n adapter gaan, en niet met geslepen glazen.
Ja anders wordt het nog wel een dure grap ja, meerdere geslepen setjes glazen :P
pi_138734982
Ik moet ook (nog steeds) een goeie sportbril, al sinds vorig jaar.

Waarschijnlijk wordt het deze:

of deze:

Maar geld. Ik moet eind van de maand ook m'n Kinvara's vervangen.
pi_138735163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:33 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook (nog steeds) een goeie sportbril, al sinds vorig jaar.

Waarschijnlijk wordt het deze:
[ afbeelding ]

of deze:
[ afbeelding ]

Maar geld. Ik moet eind van de maand ook m'n Kinvara's vervangen.
Ik vind de bovenste mooier voor een vrouw. En polarized glazen zijn echt super fijn! O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 18:43:57 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138735314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Vorig jaar was opzet ^O^
Zei vorig jaar toch al dat je nu mooi de ruimte had voor verbetering. Zo zie je maar dat de wijsheden van Opa Swets altijd waar zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 18:48:52 #274
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138735464
Mijn ogen zijn stabiel kut. Maar ik ga echt niet laseren.
pi_138736027
Ik ben het ook niet van plan hoor :P Maar voor zonnebrillen vind ik lenzen wel handig.

En m'n loopje wordt morgen, oma hats heeft de hele middag geslapen en voelt zich nog steeds meh. Gelukkig hoef ik in augustus pas weer zoveel te drinken.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:15:27 #276
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138736426
Ik wil dolgraag m'n ogen laten laseren... Als ik zou durven en de keiharde garantie krijg dat ik daarna écht geen bril meer nodig heb..

Helaas kunnen ze díe garantie niet geven.. en ik durf nog steeds niet :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 19:17:45 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138736510
Ik zou vanavond voor mijn laatste hobbelrondje van 3KM gaan voor de marathon. Maar heel de dag al koortsig :{ Zelf dusdanig dat ik door collega's, met het oog op de marathon, naar huis werd gestuurd.

Overigens vandaag een gesprek met een hardlopende collega die ook de marathon heeft gelopen "Nog wel even een stevig intervalletje lopen he voor zondag. Je moet de motor namelijk starten! En dan op zaterdag nog een kort rondje met wat versnellinkjes!"

Zoveel hardlopers... zoveel meningen :')
  donderdag 10 april 2014 @ 19:21:41 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138736698
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou vanavond voor mijn laatste hobbelrondje van 3KM gaan voor de marathon. Maar heel de dag al koortsig :{ Zelf dusdanig dat ik door collega's, met het oog op de marathon, naar huis werd gestuurd.

Overigens vandaag een gesprek met een hardlopende collega die ook de marathon heeft gelopen "Nog wel even een stevig intervalletje lopen he voor zondag. Je moet de motor namelijk starten! En dan op zaterdag nog een kort rondje met wat versnellinkjes!"

Zoveel hardlopers... zoveel meningen :')
Ja, dat zal altijd zo blijven :D
Ik blijf in ieder geval op mijn luie gat zitten :Y
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 19:23:03 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138736755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, dat zal altijd zo blijven :D
Ik blijf in ieder geval op mijn luie gat zitten :Y
Ik nu zeker ook. En vanavond heel vroeg naar bed,

Wel geinig, het universiteit magazine vraagt via twitter naar medewerkers die de marathon lopen. Ze willen maandag naar de spierpijn informeren.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:23:58 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138736790
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik nu zeker ook. En vanavond heel vroeg naar bed,

Wel geinig, het universiteit magazine vraagt via twitter naar medewerkers die de marathon lopen. Ze willen maandag naar de spierpijn informeren.
Ja, doe jij nu ook maar rustig aan :Y
Leuk he, onderzoekers?
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 19:24:45 #281
128384 mcwops
gat in je glas
pi_138736816
even tussendoor een voedselvraagje. bij een HM, wanneer eten jullie wat en is t dan de isotone gel of de gel waara je water bij moet drinken (dus na een waterpost)
ik las dat de gel minder energie geeft en beter op t eind kan nemen, de gel halverwege en bij een waterpost.
nemen jullie ook op de HM een flesje water/isotoon mee, bijv in n gordel?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:25:27 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_138736853
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:15 schreef E.T. het volgende:
Ik wil dolgraag m'n ogen laten laseren... Als ik zou durven en de keiharde garantie krijg dat ik daarna écht geen bril meer nodig heb..

Helaas kunnen ze díe garantie niet geven.. en ik durf nog steeds niet :')
Ik durf ook niet. Ik werk met m'n ogen en kan het me gewoon niet permitteren dat er iets misgaat…

En dus heb ik brillen. En sinds vorig weekend een stoere sportzonnebril O+

Alleen is het sindsdien kutweer :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 19:30:54 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138737050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:24 schreef mcwops het volgende:
even tussendoor een voedselvraagje. bij een HM, wanneer eten jullie wat en is t dan de isotone gel of de gel waara je water bij moet drinken (dus na een waterpost)
ik las dat de gel minder energie geeft en beter op t eind kan nemen, de gel halverwege en bij een waterpost.
nemen jullie ook op de HM een flesje water/isotoon mee, bijv in n gordel?
Mijn regel is om de 6 a 7 km een gel. volgens mij hebben beide gels evenveel energie, alleen vochtgehalte verschilt.

De laatste 2 HM's had ik zo'n handfles bij me met drinken, maar die waren beide bij best behoorlijk warm weer.
pi_138737186
Bij mijn (enige) HM, heb ik een gel rond kilometer 8 gepakt. Zonder water. En dat was achteraf niet slim, want smerig zonder water.
M`n gedachte achter het 8km punt? Moet nog even opgenomen worden door het lichaam, dus dan zou je halverwege de HM "er iets van moeten merken".
Of het nou echt heeft gewerkt of niet, dat durf ik niet te zeggen.
pi_138737228
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mijn regel is om de 6 a 7 km een gel. volgens mij hebben beide gels evenveel energie, alleen vochtgehalte verschilt.

De laatste 2 HM's had ik zo'n handfles bij me met drinken, maar die waren beide bij best behoorlijk warm weer.
Begin je dan al bij km 7 gels naar binnen te werken?
Of op een later punt de eerste en dan iedere 6/7 eentje?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 19:37:44 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138737293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Bij een HM op 7 en 14 dus en bij de marathon wordt het 6, 12, 18, 24, 30, 36.
En ik heb nog een pakje sultana bij me.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:44:41 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138737550
Gaat er nou nog iemand met je meefietsen Swets?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 19:48:30 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138737696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:44 schreef GotC het volgende:
Gaat er nou nog iemand met je meefietsen Swets?
Nee, maar volgens mij staat er op elke kilometer iemand die ik ken :D
  donderdag 10 april 2014 @ 19:54:35 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138737944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat wordt in principe ook voorgeschreven, gels vanaf de start
F means you're fucked
pi_138738012
Verdikke wat heb ik onverwachts lekker gelopen. Genoten van mijn interval :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138738087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:

Ik durf ook niet. Ik werk met m'n ogen en kan het me gewoon niet permitteren dat er iets misgaat…

En dus heb ik brillen. En sinds vorig weekend een stoere sportzonnebril O+
[ afbeelding ]

Alleen is het sindsdien kutweer :')
Maar je hebt wel een toffe sportbril! Hij is mooi zo met die kleur glazen. ^O^
pi_138738102
Over incourante afstanden gesproken.. met een heuse klim er in!
http://www.diepehelholterbergloop.nl/inschrijven/
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138738168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Verdikke wat heb ik onverwachts lekker gelopen. Genoten van mijn interval.
*Like*
Ja doei.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:02:35 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138738314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, maar volgens mij staat er op elke kilometer iemand die ik ken :D
Gezellig O+!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 20:03:41 #295
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138738359
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Gezellig O+!
Ja als ik tenminste niet in een soort tunnelvisie loop :)
  donderdag 10 april 2014 @ 20:05:11 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138738422
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja als ik tenminste niet in een soort tunnelvisie loop :)
Yur merkte niet eens dat ik bij km 33 hem een flesje water gaf. ;(
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 20:07:12 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_138738490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:57 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een toffe sportbril! Hij is mooi zo met die kleur glazen. ^O^
Ik ben er ook erg blij mee :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138738720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat wordt in principe ook voorgeschreven, gels vanaf de start
ik heb ook andere meningen gehoord.
Maar goed nog tijd zat om dit soort dingen te ontdekken.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:18:46 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138738928
Uiteindelijk moet je gewoon doen waar je je zelf het prettigst bij voelt. Dat geldt voor de trainingen, drinken, eten, kleding... Alles!
F means you're fucked
  donderdag 10 april 2014 @ 20:28:47 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138739317
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:22 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me de eerste twee drie jaar als je loopt nog vrij makkelijk pr's te lopen. Daarna richt je je op ultra trails,problem solved
pi_138739331
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef YUR het volgende:
Uiteindelijk moet je gewoon doen waar je je zelf het prettigst bij voelt. Dat geldt voor de trainingen, drinken, eten, kleding... Alles!
Daarom, flink gaan experimenteren met die dingen, kijken wat goed gaat en wat minder goed gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')