Beter in het nadoen van Sigur Rós ja. Wat een posers.quote:
Sigur Rósquote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter in het nadoen van Sigur Rós ja. Wat een posers.
Zolang ze d'r scheur maar open trekt om andere redenen dan zingen vind ik het prima ja.quote:
Geen probleem bij Maaike.quote:
Net chemo gehad teringleijer.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft dat wijf in het publiek een helmpje hoed op?
Hap hapquote:Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man. Denken dat ik van de 3fm bandjes ben![]()
Ik luister het bij gebrek aan beter.
Die wil singer songwriter zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft dat wijf in het publiek een helmpje hoed op?
Een van de beste bands van de laatste jaren ja. Goed gezien.quote:
Kut.quote:
Je bent alwetendquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste bands van de laatste jaren ja. Goed gezien.
Mister and Missisippi is er een regelrechte kloon van. Grappig dus dat je beweert hen goed te vinden.
Dit snap ik niet.quote:
Spike. Wat een kerelquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jett lijkt me een type poser van het gehalte Spike.
Kutquote:
zo voelt t idd wel jaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jett lijkt me een type poser van het gehalte Spike.
Jammer van dat enorme zeikerige zaadnummer van haar.quote:
True.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer van dat enorme zeikerige zaadnummer van haar.
Wat een kutmuziek is datquote:
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipstersquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef DW457 het volgende:
Lowlands...nee man...Sziget is the shizzle
Dat is echt ooraids in zijn meest vloeibare vormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Overstroming in Liwwarde mensen!quote:
Jijquote:
quote:
quote:
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipsters
Ook wel leuk, maar Portishead is zooooo onwijs goed. Beste act die op dit moment live te zien is.quote:
Hongarije ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?
Ja maar voor mij gevoel gaan er bijna alleen maar Nederlanders naar toe.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?
Een van de weinige bands waar ik nog wel eens clips van kijk en herkijk. Niet echt vanwege de muziek trouwens.quote:
Langspeelvinyldinges.quote:
Suuuuurrreee...wel es geweest?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipsters
Dat idee heb ik ook ja. Ik had wat in het topic zitten lezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar voor mij gevoel is gaan er bijna alleen maar Nederlanders naar toe.
Hopelijk wordt er niet gescoord.quote:
Daar zou ik wel voor gaan.quote:
Mijn moeder ookquote:
Stromae vind ik niet slecht...quote:
Daarom is het ook Lowlands, groot met kleine namen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lowlands heeft buiten 3 headlines ook wel een perenkutjes lineup.
Ja maar die namen zijn juist kut dit jaar. Echt van die 3fm-verantwoorde bandjesquote:Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Daarom is het ook Lowlands, groot met kleine namen.
What else is new?quote:
Zo irritant ja.quote:
Paolo Nutini is wel lekker, en Portishead is het beste wat je kunt hebben op livegebied.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Nou die muziek vond ik allemaal niet zoveel eigenlijk.
Leuk meiskequote:
Luister de rest eensquote:
ze moet haar mond maar ergens anders voor gebruikenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit vind ik best leuk gedaan. Zeikerds hier.
En toch weer kijkenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen de inteelt show op nederland 3.
Wat een feest.
Moet je nagaan hoe kutquote:
Met deze username vind ik dit toch een beetje jammer.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit vind ik best leuk gedaan. Zeikerds hier.
Nee, ik kijk Benfica - AZquote:
ja doei. Kan ik 2 weken van eten.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Kaartjes voor de wereld draait buiten kosten 47,50
Net zo'n uitmelkerij als Strandfestival ZAND in Almere. 30 euro voor een dagkaartje met allemaal inteelt artiesten die je op Parkpop et al gratis kunt zienquote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Kaartjes voor de wereld draait buiten kosten 47,50
Slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo'n uitmelkerij als Strandfestival ZAND in Almere. 30 euro voor een dagkaartje met allemaal inteelt artiesten die je op Parkpop et al gratis kunt zien
Dat zou niet kunnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier sinds vorige week nog zuurder geworden
Neuh. Zo is het hier voor mijn gevoel al jaren.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Tegenwoordig zijn zelfs de vroeger gematigd positieve users vrij negatief.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Heerlijk toch, broekje uit en zeiken maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Neuh. Zo is het hier voor mijn gevoel al jaren.
Zoals het hoort.
Hij wil sexquote:
Het programma wordt ook steeds kutter.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn zelfs de vroeger gematigd positieve users vrij negatief.
En dan toch stug blijven kijkenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma wordt ook steeds kutter.
\o Karinaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Wim
Tja zal wel een FOK!Ker geweest zijn dan
Wat wil je dan kijken op dit uur? RTL Nieuws? Ik ga nog liever gewoon dood.quote:
We kijken ook alleen om dit topic.quote:
quote:
Zoek de definitie van opbouwende kritiek eens op.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat je overdrijftquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je dan kijken op dit uur? RTL Nieuws? Ik ga nog liever gewoon dood.
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de programmeringquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je dan kijken op dit uur? RTL Nieuws? Ik ga nog liever gewoon dood.
We zijn erg conservatief inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de programmering
Volgens mij is mex geen 50quote:
quote:Speciale uitzending over de Matthäus-Passion - 10-4-2014
Vanavond staat de uitzending van De Wereld Draait Door geheel in het teken van de Matthäus-Passion van Johann Sebastian Bach. De Matthäus-Passion wordt beschouwd als Bachs grootste en belangrijkste werk. Velen zien het als een van de mooiste composities aller tijden. Een van de onderdelen ervan, de aria “Erbarme Dich” wordt op haar beurt weer gezien als een van de mooiste stukken uit de hele muziekgeschiedenis.
43 musici van het Koninklijk Concertgebouworkest en 32 koorleden van het vermaarde Collegium Vocale Gent onder leiding van dirigent Philippe Herreweghe zullen verschillende stukken uit het monumentale werk van Bach ten gehore brengen. Zij worden bijgestaan door enkele grote solisten, zoals countertenor Damien Guillon en sopraan Carolyn Sampson, en 10 leden van het Nationaal Jongenskoor.
Matthijs van Nieuwkerk voert samen met tafelheer Paul Witteman gesprekken met de leden van het orkest, met Bach kenner en dirigent Jan Willem de Vriend en met trouwe bezoekers van verschillende uitvoeringen van Bach’s beroemde Passie. Aan de hand van hun verhalen, anekdotes en historische fragmenten wordt de rijke geschiedenis van het stuk besproken.
Nederland kent een unieke traditie als het om de Matthäus-Passion gaat. Nergens ter wereld wordt deze muzikale vertelling van het lijdensverhaal van Jezus in de aanloop naar Pasen zo vaak uitgevoerd als in ons land.
Het het Koninklijk Concertgebouworkest was eerder op 30 september 2013 te gast. Toen stond de uitzending in het teken van Het Koninklijk Concertgebouworkest dat zijn 125-jarig bestaan vierde.
Man bijt hond was ook al vroeger beter.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Vatta het volgende:
Fuck DWDD kutprogramma. Man bijt hond is de toekomst.
Ja maar blijft een verassing welke figuren ze opsporen. Jan Stam was ook nog niet zo lang geleden. En die Lytse Frans. Nu heb je weer zo'n mongool.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Man bijt hond was ook al vroeger beter.
Matthijs en Witteman wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef superniger het volgende:
van Nieuwkerk en Witteman klinkt niet echt.
Al 2 redenen om niet te kijken. Mijn favoriete afleveringen waren altijd als Mathijs ziek was of op vakantiequote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef superniger het volgende:
van Nieuwkerk en Witteman klinkt niet echt.
met Claudia als presentratrice zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 19:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Al 2 redenen om niet te kijken. Mijn favoriete afleveringen waren altijd als Mathijs ziek was of op vakantie
Nee, van Jolo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Kroelo het volgende:
[..]
met Claudia als presentratrice zeker?
Zelfgemaakte?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo.
Ik ga lasagne eten
Haha dat is ook niks maar je had nog wat andere geloof ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Kroelo het volgende:
[..]
met Claudia als presentratrice zeker?
Eet smakelijk, hoe is het met Pax?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo.
Ik ga lasagne eten
Checkk!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Vatta het volgende:
Nu kijken man bijt hond. daar heb je hem.
Zelfgemaakte, alhoewel niet a la Johannes, maar a la Knorr.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfgemaakte?
Of van die ranzige magnetronmeuk?
Klinkt lekker. Geniet er van.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfgemaakte, alhoewel niet a la Johannes, maar a la Knorr.
Ik heb mijn Culinaire vrienden al gevraagd om variatietips.
Mijn variatie was vandaag: mozzarella gebruiken ipv strooikaas.
deze dude ook nogquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha dat is ook niks maar je had nog wat andere geloof ik.
Ja wtf is ditquote:Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef Vatta het volgende:
Die zit lekker een kroket naar binnen te werken, zien jullie dat.
nee?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef Vatta het volgende:
Die zit lekker een kroket naar binnen te werken, zien jullie dat.
nou de ballen dan, ga wel wat anders kijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee is hele uitzending mattheus passion
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks in de TV draait door alle Mattheus-bloopers. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:11 schreef Vatta het volgende:
[..]
Zo'n autist met een opruimfetisj en noodzaak om dingen te zien of zo.
Als Sasha de Boer het per direct overneemt kijk ik elke dag.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vond ik de beste
[ afbeelding ]
wie dan? ik zie het steeds nietquote:Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]Gewoon 2min zitten kijken naar iemand die 2 kroketten en een fles cola naar binnen werkt.
Prachtige tv toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]Gewoon 2min zitten kijken naar iemand die 2 kroketten en een fles cola naar binnen werkt.
Hahahahhaahha je mooi he. Gister ging ie ook een kroketje halen bij een patatzaak. Zag ie oude patatjes liggen wat mensen hadden achtergelaten bij een bankje. Hij begreep niet dat mensen dat deden. Hij stopte het in een zakje dat hij had meegenomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef FredVleespet het volgende:
en thuis opwarmen in de oven?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:17 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hahahahhaahha je mooi he. Gister ging ie ook een kroketje halen bij een patatzaak. Zag ie oude patatjes liggen wat mensen hadden achtergelaten bij een bankje. Hij begreep niet dat mensen dat deden. Hij stopte het in een zakje dat hij had meegenomen.
Dat ookquote:Op donderdag 10 april 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat was gisteren ouwe reus.
Heb je hem wel weer in een rolstoel terug naar huis gerold?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het gaat nu over Johann Sebastian Bagquote:Op donderdag 10 april 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee in Stadskanaal waag ik mij niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je hem wel weer in een rolstoel terug naar huis gerold?
Wat een bacherquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Rurik het volgende:
[..]
het gaat nu over Johann Sebastian Bag
Johannes heeft er wel alles aan gedaan om mij in zeer beschonken toestand naar buiten te kunnen sturenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je hem wel weer in een rolstoel terug naar huis gerold?
Lekker je drogeren met vieze maar sterke speciaalbiertjes hahaha, ik dacht dat je het wel door zou hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes heeft er wel alles aan gedaan om mij in zeer beschonken toestand naar buiten te kunnen sturen
Ik ben zo jong en naïefquote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker je drogeren met vieze maar sterke speciaalbiertjes hahaha, ik dacht dat je het wel door zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |