Beter in het nadoen van Sigur Rós ja. Wat een posers.quote:
Sigur Rósquote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter in het nadoen van Sigur Rós ja. Wat een posers.
Zolang ze d'r scheur maar open trekt om andere redenen dan zingen vind ik het prima ja.quote:
Geen probleem bij Maaike.quote:
Net chemo gehad teringleijer.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft dat wijf in het publiek een helmpje hoed op?
Hap hapquote:Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man. Denken dat ik van de 3fm bandjes ben![]()
Ik luister het bij gebrek aan beter.
Die wil singer songwriter zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft dat wijf in het publiek een helmpje hoed op?
Een van de beste bands van de laatste jaren ja. Goed gezien.quote:
Kut.quote:
Je bent alwetendquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste bands van de laatste jaren ja. Goed gezien.
Mister and Missisippi is er een regelrechte kloon van. Grappig dus dat je beweert hen goed te vinden.
Dit snap ik niet.quote:
Spike. Wat een kerelquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jett lijkt me een type poser van het gehalte Spike.
Kutquote:
zo voelt t idd wel jaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jett lijkt me een type poser van het gehalte Spike.
Jammer van dat enorme zeikerige zaadnummer van haar.quote:
True.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer van dat enorme zeikerige zaadnummer van haar.
Wat een kutmuziek is datquote:
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipstersquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef DW457 het volgende:
Lowlands...nee man...Sziget is the shizzle
Dat is echt ooraids in zijn meest vloeibare vormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Overstroming in Liwwarde mensen!quote:
Jijquote:
quote:
quote:
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipsters
Ook wel leuk, maar Portishead is zooooo onwijs goed. Beste act die op dit moment live te zien is.quote:
Hongarije ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?
Ja maar voor mij gevoel gaan er bijna alleen maar Nederlanders naar toe.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch in Hongarije of zo een soort land?
Een van de weinige bands waar ik nog wel eens clips van kijk en herkijk. Niet echt vanwege de muziek trouwens.quote:
Langspeelvinyldinges.quote:
Suuuuurrreee...wel es geweest?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Sziget is volgens mij een soort van Lloret met hipsters
Dat idee heb ik ook ja. Ik had wat in het topic zitten lezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar voor mij gevoel is gaan er bijna alleen maar Nederlanders naar toe.
Hopelijk wordt er niet gescoord.quote:
Daar zou ik wel voor gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |