abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138710286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
weleens geprobeerd?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138710307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef watheet het volgende:

[..]

:')

Je kan toch zien wanneer ze voor het laatst online was.

En waarom zou je uberhaubt ooit die cheat gebruiken? Dan knikker je iemand er toch gewoon uit?
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.

Achter de hand houden kan geen kwaad. Soms.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:43:23 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_138710344
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Van het weekend :Y
Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 9 april 2014 @ 22:44:50 #104
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_138710423
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.
Euhm ja denk het wel.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_138710438
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef habitue het volgende:

[..]

weleens geprobeerd?
Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:45:15 #106
Brabo Bastard
pi_138710443
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Euhm ja denk het wel.
DM voor de details.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_138710476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.

Achter de hand houden kan geen kwaad. Soms.
Ja, dat begrijp ik wel. Maar het kan zijn dat je elkaar dus een aantal keer mist, en dat zie je aan die laatste keer dat ze online is geweest. Die moet wel af en toe veranderen ja, anders heeft ze of een ander, of ze heeft die cheat ingeschakeld.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:48:55 #108
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138710626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dates die niks meer laten horen of gewoon niet komen opdagen -O-
Verschrikkelijk dat soort mensen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138710637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.
Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?
  woensdag 9 april 2014 @ 22:50:50 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138710717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik voel gewoon niet echt heel snel de behoefte om dat te gaan doen. Ik wil daarvoor iemand toch al een beetje interessant vinden en dat vind ik iemand niet wanneer we nog geen inhoudelijke gesprekken hebben gehad. Op basis van een leuke foto en een hihahopraatje van een uur ofzo, denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
pi_138710723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Verschrikkelijk dat soort mensen.
Dit ja, vind dat echt respectloos.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:53:19 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138710851
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nou dat zal ik bij de volgende dan eens doen en kijken wat eruit komt :D
Je weet het maar nooit :) Foutste woord ooit maar uit je comfortzone gaan levert soms echt leuke dates op. Heb in ieder geval geen spijt daarvan gehad, wel van te lang wachten en dat het erg tegenviel uiteindelijk. Wel gevoel voor elkaar maar zó verschillend.. nooit gedacht van te voren :D

Ook niet ervan uitgaan dat het in één keer raak is, is bijna nooit zo. Veel plezier!
pi_138710893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?
Ontken ik niet hoor, wisselt bij mij heel erg. Heb periodes dat ik erg outgoing/open ben, maar ook periodes dat ik denk FUUUUUUUUUU all. Maar ik ken mezelf en mijn voorkeur voor mensen wel goed genoeg om in te schatten of het de behoefte om in mijn comfort zone te blijven is, of dat ik oprecht denk "meh, je lijkt me gewoon echt niet zo heel leuk". Als het het eerste is schop ik mezelf er echt wel uit. Bij het tweede doe ik dat niet meer.

Ik heb dat wel gedaan en mijn initiële gevoel zat vaak wel goed. Dan kun je alsnog een leuke avond hebben en een paar weken leuk met elkaar omgaan, maar ik date niet voor de leuke avonden/weken, die heb ik sowieso wel. Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:54:29 #114
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_138710919
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je weet het maar nooit :) Foutste woord ooit maar uit je comfortzone gaan levert soms echt leuke dates op. Heb in ieder geval geen spijt daarvan gehad, wel van te lang wachten en dat het erg tegenviel uiteindelijk. Wel gevoel voor elkaar maar zó verschillend.. nooit gedacht van te voren :D

Ook niet ervan uitgaan dat het in één keer raak is, is bijna nooit zo. Veel plezier!
Nou dank je wel, dat klinkt inderdaad positief :Y
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_138710957
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!
  woensdag 9 april 2014 @ 22:56:21 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138711018
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoezo een karakterfaaltje? Ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen herkennen. Ik heb dat zelf ook iets teveel naar mijn idee. Dan loopt een gesprek goed, is er leuk contact verder met voldoende diepgang en wek je onbewust toch bepaalde verwachtingen bij jezelf.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138711021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!
Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:57:09 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138711063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit ja, vind dat echt respectloos.
Ik heb het helaas een tijdje terug ook gehad met een blind date die een vriend van me geregeld had. Dan voel je je behoorlijk opgelaten en heb je het idee dat iedereen weet dat je daar voor niets bent.
pi_138711112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.
:D Alleen maar. Sommige mensen geven ook echt aan "een date is altijd nog leuker dan alleen op de bank GTST kijken". Ik ben blij als ik een avondje met de hand in de broekband op mn bank kan gaan zitten zappen.
pi_138711304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
Maar voor iemand die heel erg is van het klikisme (meen ik me te herinneren :P ), kun je dat toch vaak niet al zo snel zeggen zonder iemand in zijn ogen te hebben gekeken.
pi_138711410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Maar voor iemand die heel erg is van het klikisme (meen ik me te herinneren :P ), kun je dat toch vaak niet al zo snel zeggen zonder iemand in zijn ogen te hebben gekeken.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens :D Maar ik hou van digitale communicatie, altijd al geweest, altijd al gehad. Zeker bij chatten kan ik zo goed merken of iemand mee kan gaan in iets wat voor mij een klik maakt.

ik date ook echt niet vaak, maar een date heeft mij eigenlijk nog nooit verbaasd.
pi_138711540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ontken ik niet hoor, wisselt bij mij heel erg. Heb periodes dat ik erg outgoing/open ben, maar ook periodes dat ik denk FUUUUUUUUUU all. Maar ik ken mezelf en mijn voorkeur voor mensen wel goed genoeg om in te schatten of het de behoefte om in mijn comfort zone te blijven is, of dat ik oprecht denk "meh, je lijkt me gewoon echt niet zo heel leuk". Als het het eerste is schop ik mezelf er echt wel uit. Bij het tweede doe ik dat niet meer.

Ik heb dat wel gedaan en mijn initiële gevoel zat vaak wel goed. Dan kun je alsnog een leuke avond hebben en een paar weken leuk met elkaar omgaan, maar ik date niet voor de leuke avonden/weken, die heb ik sowieso wel. Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
Herkenbaar. Als diegene echt heel leuk lijkt dan is het toch overboord met alle lijstjes en gedragingen, dan gebeurt het wel
Ok, je mist soms iets wat leuk kan zijn maar zo lang het verder al leuk is heb je daar geen date voor nodig.
En Rotterdam biedt genoeg :7
pi_138711616
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Herkenbaar. Als diegene echt heel leuk lijkt dan is het toch overboord met alle lijstjes en gedragingen, dan gebeurt het wel
Ok, je mist soms iets wat leuk kan zijn maar zo lang het verder al leuk is heb je daar geen date voor nodig.
En Rotterdam biedt genoeg :7
Als diegene echt leuk lijkt, dan is het neus dicht en in het diepe duiken. We zien wel waar we uitkomen. Maar helaas voel ik die trigger maar weinig en is het blijkbaar geen garantie voor succes.

En O+ Rotterdam O+... Als je dan toch vrijgezel moet zijn, dan maar in O+ Rotterdam O+.
pi_138711769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als diegene echt leuk lijkt, dan is het neus dicht en in het diepe duiken. We zien wel waar we uitkomen. Maar helaas voel ik die trigger maar weinig en is het blijkbaar geen garantie voor succes.

En O+ Rotterdam O+... Als je dan toch vrijgezel moet zijn, dan maar in O+ Rotterdam O+.
Bij neus dicht en in het diepe duiken dacht ik aan iets anders ;)

Veel leuke vrouwen hier ja. Leuker dan in Utrecht, al heb je er daar meer. Maar die hebben zo'n hoog waarbenjij.nu gehalte :{
pi_138711808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus totaal niet mee eens :D Maar ik hou van digitale communicatie, altijd al geweest, altijd al gehad. Zeker bij chatten kan ik zo goed merken of iemand mee kan gaan in iets wat voor mij een klik maakt.

ik date ook echt niet vaak, maar een date heeft mij eigenlijk nog nooit verbaasd.
ICQ/MSN generatie :D

Maar goed ik snap je wel wat beter zo, al blijft voor mij non-verbale klik net zo belangrijk.
pi_138711850
Ik vind mensen in Rotterdam maar eng. :P
pi_138711931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef habitue het volgende:

[..]

ICQ/MSN generatie :D

Maar goed ik snap je wel wat beter zo, al blijft voor mij non-verbale klik net zo belangrijk.
Uhu :Y Ik kan niet eens uitleggen wat het nou is dat ik precies zoek in (digitale) communicatie, maar ik weet het direct als ik het gevonden heb. En vaak vertaalt zich dat door naar real life gesprekken. En als je dan ook nog eens nonverbaal klikt... --> :9~

Ik snap van die stelletjes nooit die duidelijk een compleet andere humor hebben. Waarbij de een de grapjes/grappigheden van de ander 9/10 keer niet begrijpt. Ik zou daar echt doodongelukkig van worden.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:16:38 #128
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef habitue het volgende:
Ik vind mensen in Rotterdam maar eng. :P
Je generaliseert :P
Maar je hebt wel gelijk _O-
Rotterdam :') :r.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138712057
pi_138712090
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je generaliseert :P
Maar je hebt wel gelijk _O-
Rotterdam :') :r.
Dat dacht ik ook tot ik er woonde.

Het is er echt prachtig.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:18:49 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ha ha dat heb ik dan ook niet hoor. Maar wel na een keer of twee, drie. Dan word ik juist ongeduldig, geen zin om dan heel lang te wachten.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef yats het volgende:

[..]

Hoezo een karakterfaaltje? Ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen herkennen. Ik heb dat zelf ook iets teveel naar mijn idee. Dan loopt een gesprek goed, is er leuk contact verder met voldoende diepgang en wek je onbewust toch bepaalde verwachtingen bij jezelf.
Dat is ook weer waar, denk dat ik dat vooral zelf een faal vind. Dan denk ik verdorie ga je toch weer met jezelf/verwachtingen op de loop. Alhoewel je niet een leuk iemand gaat ontmoeten zonder je ook kwetsbaar op te durven stellen dus feitelijk weet ik wel dat het geen faal is ;)

Herken dat trouwens niet dat ik liever online communiceer eerst en daar heel erg van ben. Het is leuk om zo dingen uit te wisselen en een beetje kennis te maken en op fora vind ik het ook gezellig maar het contacten zonder iemand daadwerkelijk te zien, ook tussen dates door, vind ik maar lastig. Spreek liever twee keer in een week een date af om elkaar goed te leren kennen dan dat ik een end weg whatsapp. Dat doe je voor mijn gevoel toch eerder met vrienden of mensen die je door en door kent.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:20:37 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712203
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook tot ik er woonde.

Het is er echt prachtig.
Ik weinig (heb er een aantal jaar gewerkt), het is niet voor niets platgebombardeerd in de oorlog :P

Maar de skyline is wel mooi :Y
  woensdag 9 april 2014 @ 23:21:46 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Uhu :Y Ik kan niet eens uitleggen wat het nou is dat ik precies zoek in (digitale) communicatie, maar ik weet het direct als ik het gevonden heb. En vaak vertaalt zich dat door naar real life gesprekken. En als je dan ook nog eens nonverbaal klikt... --> :9~

Ik snap van die stelletjes nooit die duidelijk een compleet andere humor hebben. Waarbij de een de grapjes/grappigheden van de ander 9/10 keer niet begrijpt. Ik zou daar echt doodongelukkig van worden.
Maar denk je echt dat je dat afvangt online? Heb jij wel eens via een profielensite gedate? Mijn ervaring is dat als het qua persoonlijkheid (uitgebreide tests and such) hoog matcht dat het dan net zo werkt. Had ik een 80% match met iemand dan was dat in het echt ook een goede klik, ook qua humor. Hangt er gewoon vanaf hoe eerlijk iemand die test invult ook maar dat viel me wel op bij profielensites.

Dat laatste trouwens..dat vraag ik me ook altijd af. Van die mensen die elkaar zo bevreemdend aankijken als er een grap over tafel gaat omdat het eigenlijk in wezen niet klikt :D
  woensdag 9 april 2014 @ 23:23:00 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138712333
quote:

[..]

Ah, nu snap ik wat ik verkeerd doe. Ik woon niet in de randstad. O-)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:24:16 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:23 schreef yats het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik wat ik verkeerd doe. Ik woon niet in de randstad. O-)
In ieder geval veel meer keuze. Een fokdate van mij die uit de randstad kwam merkte terecht op dat in het café waar we zaten op klaarlichte dag alléén maar 65+ ers zaten, behalve ons :D
pi_138712419
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar denk je echt dat je dat afvangt online? Heb jij wel eens via een profielensite gedate? Mijn ervaring is dat als het qua persoonlijkheid (uitgebreide tests and such) hoog matcht dat het dan net zo werkt. Had ik een 80% match met iemand dan was dat in het echt ook een goede klik, ook qua humor. Hangt er gewoon vanaf hoe eerlijk iemand die test invult ook maar dat viel me wel op bij profielensites.

Dat laatste trouwens..dat vraag ik me ook altijd af. Van die mensen die elkaar zo bevreemdend aankijken als er een grap over tafel gaat omdat het eigenlijk in wezen niet klikt :D
Ik heb profielensites nog nooit geprobeerd eigenlijk. Soms neem ik het me voor, maar den denk ik na 4 kliks alweer "meeeeeeeeh, ik hou van hobbies" :')
pi_138712444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is toch lastig voor een date om je te verbazen als je al zolang met elkaar gechat hebt.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:25:42 #138
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712461
quote:

[..]

Ik zou liever Amsterdam hebben of Den Haag... die laatste is misschien een beetje biassed :P _O-
pi_138712478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:25 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Het is toch lastig voor een date om je te verbazen als je al zolang met elkaar gechat hebt.
De tering, als je na enkel een paar keer chatten al uitverbaasd ben, dan zit dat wel goed met "en ze leefden nog lang en gelukkig" :')

Als de norm zo laag ligt, dan leg ik hem inderdaad veel te hoog en blijf ik waarschijnlijk eeuwig vrijgezel. Als dat de consequentie is, dan draag ik hem graag :Y
  woensdag 9 april 2014 @ 23:26:27 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138712488
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In ieder geval veel meer keuze. Een fokdate van mij die uit de randstad kwam merkte terecht op dat in het café waar we zaten op klaarlichte dag alléén maar 65+ ers zaten, behalve ons :D
Nu scheelt het dat ik wel in een stad van enige proportie woon. Maar ik kom hier eerlijk gezegd relatief veel vrouwen van mijn leeftijd tegen die al gesetteld zijn en dus geen datemateriaal zijn.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:27:29 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138712548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De tering, als je na enkel een paar keer chatten al uitverbaasd ben, dan zit dat wel goed met "en ze leefden nog lang en gelukkig" :')
Dat snap ik sowieso niet. Als je na een paar gesprekken al weinig meer te vertellen hebt aan elkaar denk ik niet dat het een geschikte match is.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:27:29 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb profielensites nog nooit geprobeerd eigenlijk. Soms neem ik het me voor, maar den denk ik na 4 kliks alweer "meeeeeeeeh, ik hou van hobbies" :')
Ja dat is wel het gros daar, ja :D Maar sóms, soms zit daar ook wel een erg leuk iemand tussen. Ligt ook wat aan het format van een site, relatieplanet biedt dan weer weinig ruimte om aan een profiel te zien hoe iemand is. Als je van die open vragen hebt die iemand beantwoordt op het profiel dan lees je vaak wel of iemand humor en zelfspot heeft aan de antwoorden. Dan maakt het me niet zozeer uit dat iemand geen Silenus waardige profieltekst heeft, als ik om de antwoorden kan lachen ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:27:42 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Nu scheelt het dat ik wel in een stad van enige proportie woon. Maar ik kom hier eerlijk gezegd relatief veel vrouwen van mijn leeftijd tegen die al gesetteld zijn en dus geen datemateriaal zijn.
Waar kom je vandaan?
Het scheelt wel degelijk per stad idd... Ik denk dat Amsterdam en omgeving toch wel de grootste vrijgezellenomgeving is i.v.m. carrierekansen etc...
pi_138712653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat heb ik al als ik weer 'reizen' voorbij zie komen op tinder :')
  woensdag 9 april 2014 @ 23:30:29 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712704
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dat heb ik al als ik weer 'reizen' voorbij zie komen op tinder :')
Woonplaats/Lengte/Reizen/Wijntjes

woensdag 9 april 2014 @ 23:30:39 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138712708
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan?
Het scheelt wel degelijk per stad idd... Ik denk dat Amsterdam en omgeving toch wel de grootste vrijgezellenomgeving is i.v.m. carrierekansen etc...
Arnhem, al ben ik er serieus over aan het denken (tijdelijk) naar Amsterdam te verhuizen. Er is daar een flat waar ik per direct in zou kunnen en hier is het werk helaas nog steeds erg beperkt aanwezig.
pi_138712725
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

O+ Wijntjes O+

pi_138712767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als de norm zo laag ligt, dan leg ik hem inderdaad veel te hoog en blijf ik waarschijnlijk eeuwig vrijgezel. Als dat de consequentie is, dan draag ik hem graag :Y
Een eerste date gaat je weinig verbazen als je zolang chat denk ik. Ik denk wel dat hij je weer meer kan verbazen in latere dates maar de eerste keer dat je elkaar ziet blijft de eerste keer en de belangrijkere dingen weet je dan neem ik aan.

Het gaat er niet om dat je uitgepraat bent maar ik neem aan dat je standaard hoger is dan verbaasd te zijn van elke nieuwe random informatie die hij vertelt. Ik neem aan dat je wel eens een relatie hebt gehad en weet dat diepgang met de tijd komt, hier werkt het net zo.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:31:47 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef yats het volgende:

[..]

Arnhem
Arnhem is best leuk O+
Weet niet hoe het is als vrijgezel enzo natuurlijk, maar de stad zelf _O_
  woensdag 9 april 2014 @ 23:31:48 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712781
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan?
Ik moet eigenlijk gewoon doen wat Sekh en Andro al voor mij deden, verhuizen. Dan ben ik ook zo gesetteld geloof ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook hoor, er zijn wel leuke mannen maar bijna altijd bezet. En ik ben niet iemand die denkt "alles kan stuk" dus ja, dan hang je ;) Eerlijk duurt het langst.
Ik merk het bijvoorbeeld erg op Paiq of profielensites. Erg weinig keuze in mijn leeftijdscategorie en wat er dan wel is valt soms nogal tegen.

Hoe is het met jouw dates nu?
pi_138712803
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik weinig (heb er een aantal jaar gewerkt), het is niet voor niets platgebombardeerd in de oorlog :P

Maar de skyline is wel mooi :Y
Laatste jaren wel echt beter geworden. En de koopgoot vermijden.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:32:23 #152
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712809
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk gewoon doen wat Sekh en Andro al voor mij deden, verhuizen. Dan ben ik ook zo gesetteld geloof ik.

[..]

Dat heb ik hier ook hoor, er zijn wel leuke mannen maar bijna altijd bezet. En ik ben niet iemand die denkt "alles kan stuk" dus ja, dan hang je ;) Eerlijk duurt het langst.
Ik merk het bijvoorbeeld erg op Paiq of profielensites. Erg weinig keuze in mijn leeftijdscategorie en wat er dan wel is valt soms nogal tegen.

Jij woont toch in Groningen? Studentstad :p genoeg vleesch toch :7?
pi_138712827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Een eerste date gaat je weinig verbazen als je zolang chat denk ik. Ik denk wel dat hij je weer meer kan verbazen in latere dates maar de eerste keer dat je elkaar ziet blijft de eerste keer en de belangrijkere dingen weet je dan neem ik aan.

Het gaat er niet om dat je uitgepraat bent maar ik neem aan dat je standaard hoger is dan verbaasd te zijn van elke nieuwe random informatie die hij vertelt. Ik neem aan dat je wel eens een relatie hebt gehad en weet dat diepgang met de tijd komt, hier werkt het net zo.
Ik denk dat jij en ik er anders over denken.
pi_138712860
quote:

[..]

[..]

Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het stuk gaat maken?
  woensdag 9 april 2014 @ 23:34:36 #155
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712920
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jij woont toch in Groningen? Studentstad :p genoeg vleesch toch :7?
Groningen O+

Maar er wonen? Nee.. Ben opgegroeid in een dorp het is me daar net iets teveel fietsende lallende studentjes op zaterdag maar ik kom er graag. Assen it is.. en Assen is O+ maar ook een beetje saaiig, behalve ik dan ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:35:02 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138712937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het stuk gaat maken?
Ik heb geen zin in al dat drama eromheen en het is me zelf wel eens overkomen. Vind het meer ballen hebben als ze het eerst uitmaken dan. En dan nog, die interesse is vaak vooral omdat het gras groener is. Weinig kans op iets serieus dan.
pi_138712968
Eef
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat is je leeftijdscategorie ?
  woensdag 9 april 2014 @ 23:36:02 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138712982
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Groningen O+

Maar er wonen? Nee.. Ben opgegroeid in een dorp het is me daar net iets teveel fietsende lallende studentjes op zaterdag maar ik kom er graag. Assen it is.. en Assen is O+ maar ook een beetje saaiig, behalve ik dan ;)
Ik weet niet zo goed hoe Assen is :@ Had familie in Emmen, maar toen ik daar kwam was ik te jong om me met dit soort dingen bezig te houden :P

Maar woonplaats kan volgens mij wel een hoop schelen. Ga naar New York... 's werelds grootste vrijgezellenstad (met ook de hoogste standaarden *O* ik hou er van)
pi_138713049
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in al dat drama eromheen en het is me zelf wel eens overkomen. Vind het meer ballen hebben als ze het eerst uitmaken dan. En dan nog, die interesse is vaak vooral omdat het gras groener is. Weinig kans op iets serieus dan.
Ik was niet serieus. Als je de ballen niet hebt om je zaken netjes op te lossen zonder dat er iets anders voor je klaar staat, laat maar dan :N
pi_138713052
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Enthousiast, vrienden, gezelligheid, drankjes, vrolijk

Dan weet je dat het een frigide hamsterverzorger is.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 23:38:05 #161
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138713084
Paiq doet 't niet. Stom. Bij jullie wel?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:38:19 #162
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138713098
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Tja, je kan je erin vergissen, maar ik krijg er ook wel de kriebels van ja :')
pi_138713106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Maar ja, zet er maar eens in dat je 90% van de tijd te chagrijnig om te ademen bent :D
  woensdag 9 april 2014 @ 23:38:38 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713111
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed hoe Assen is :@ Had familie in Emmen, maar toen ik daar kwam was ik te jong om me met dit soort dingen bezig te houden :P

Maar woonplaats kan volgens mij wel een hoop schelen. Ga naar New York... 's werelds grootste vrijgezellenstad (met ook de hoogste standaarden *O* ik hou er van)
Het is vooral een stad met wat historie en een leuk museum. Kazernestadje ook en natuurlijk de TT. Emmen, da's een grotere stad zelfs. Wel wat deprimerend daar vind ik :P

Zeker weten! Ben me daarvan bewust. Hou ook van tijd in een stad doorbrengen maar na een tijdje wil ik weer de rust van het wijdse of een rustige stad waar je in drie minuten in de natuur loopt.

Naar New York? wel hier je ervaringen posten dan hé? Inmiddels als Hank Moody zie ik dus ik verwacht dirt natuurlijk
  woensdag 9 april 2014 @ 23:39:28 #165
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713154
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was niet serieus. Als je de ballen niet hebt om je zaken netjes op te lossen zonder dat er iets anders voor je klaar staat, laat maar dan :N
Precies. Ik ken nog jou niet goed genoeg om dat in te schatten geloof ik :) Genoeg hier die er anders over denken.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:40:40 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138713210
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is vooral een stad met wat historie en een leuk museum. Kazernestadje ook en natuurlijk de TT. Emmen, da's een grotere stad zelfs. Wel wat deprimerend daar vind ik :P

Zeker weten! Ben me daarvan bewust. Hou ook van tijd in een stad doorbrengen maar na een tijdje wil ik weer de rust van het weidse of een rustige stad waar je in drie minuten in de natuur loopt.

Naar New York? wel hier je ervaringen posten dan hé? Inmiddels als Hank Moody zie ik dus ik verwacht dirt natuurlijk
Ik ben veel in de VS geweest en ook vaak in NY (keertje of 5 :@ blijft een topstad :@)
Maar hey, je kent m'n eisen, de meeste Amerikaanse vrouwen doen daar niet aan :@
Alleen in San Francisco vond ik de vrouwen echt mooi O+
Amerika blijft toch wel het land van de uitersten, qua alles :P
  woensdag 9 april 2014 @ 23:40:47 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef LesMiserables het volgende:
Eef

[..]

Wat is je leeftijdscategorie ?
Dat vraag je toch niet aan een dame.

Heul oud, begin dertig
  woensdag 9 april 2014 @ 23:41:49 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138713265
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat vraag je toch niet aan een dame.

Heul oud, begin dertig
Begin 30?
Verdomme, ff jaartje wachten :')
pi_138713282
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja, je kan je erin vergissen, maar ik krijg er ook wel de kriebels van ja :')
Zelfde verhaal als er staat dat ze geen seksdate zoeken.
Die zijn het makkelijkst.

Alleen vrees ik dat ze zelf echt geloven dat ze niet gemakkelijk te zijn. Zoals vorige week bij adam zoekt eva. Neukt niet op eerste date, nee voor de date al in d hangmat
:'(
  woensdag 9 april 2014 @ 23:42:57 #170
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713325
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Begin 30?
Verdomme, ff jaartje wachten :')
Dat maakt het alleen maar leuker, even wachten :)
Ik vond dertig worden echt heerlijk, gek genoeg.
pi_138713359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ja, zet er maar eens in dat je 90% van de tijd te chagrijnig om te ademen bent :D
Dan is het gelijk een like.

Maar goed, mijn vrienden omschrijven mij dan ook als een cynische lul. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 23:43:45 ]
pi_138713381
quote:
12s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat maakt het alleen maar leuker, even wachten :)
Ik vond dertig worden echt heerlijk, gek genoeg.
Ik zou eindelijk eens het gezicht willen hebben dat er bij past, eerlijk gezegd. Doorlopend jonger geschat worden is ook niet alles :')
  woensdag 9 april 2014 @ 23:45:02 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138713418
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Arnhem is best leuk O+
Weet niet hoe het is als vrijgezel enzo natuurlijk, maar de stad zelf _O_
Arnhem is zeker leuk. Alleen zijn de vrouwen hier enorm kritisch.

quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef eefje801 het volgende:

Dat is ook weer waar, denk dat ik dat vooral zelf een faal vind. Dan denk ik verdorie ga je toch weer met jezelf/verwachtingen op de loop. Alhoewel je niet een leuk iemand gaat ontmoeten zonder je ook kwetsbaar op te durven stellen dus feitelijk weet ik wel dat het geen faal is ;)

Herken dat trouwens niet dat ik liever online communiceer eerst en daar heel erg van ben. Het is leuk om zo dingen uit te wisselen en een beetje kennis te maken en op fora vind ik het ook gezellig maar het contacten zonder iemand daadwerkelijk te zien, ook tussen dates door, vind ik maar lastig. Spreek liever twee keer in een week een date af om elkaar goed te leren kennen dan dat ik een end weg whatsapp. Dat doe je voor mijn gevoel toch eerder met vrienden of mensen die je door en door kent.
Dit is herkenbaar. Ik vind het prima om contact te hebben via de app, maar ik wil toch vrij snel iemand gewoon zien.

quote:

Dat heb ik dus ook. Ik heb 1 gouden regel, en dat is dat ik nooit in andermans relatie ga lopen klooien. Dat heb ik zelf meegemaakt en gun ik niemand. En als dat betekent dat ik een heel leuke vrouw moet laten schieten is dat jammer maar helaas.

En ja, wat mijn dates betreft, ik heb in 2014 nu met vijf vrouwen gedate waarvan twee blind dates waren. Beide blind dates zijn op niets uitgelopen (ik had er zelf ook niet echt een klik mee). Verder een tinderdate gehad waar ik vrijdag een vijfde date mee heb nadat ik er eigenlijk weinig meer van verwachtte. Tussendoor zat nog de 'bitchy date' waar ik geen contact meer mee hoef eerlijk gezegd en ik probeer nu met een meisje waar ik toch een beetje een kriebel bij begin te voelen gewoon een keer een echte date te regelen. Al is ze daar wat bangig in (bevestigd door haar beste vriendin).
  woensdag 9 april 2014 @ 23:45:17 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713433
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben veel in de VS geweest en ook vaak in NY (keertje of 5 :@ blijft een topstad :@)
Maar hey, je kent m'n eisen, de meeste Amerikaanse vrouwen doen daar niet aan :@
Is het echt zo erg ja? Heb altijd het idee dat dat wordt overdreven in de media hier.
Vijf keer nog wel, voor ik dat haal moet ik eerst eens een vliegtuig in stappen :')

Maar geeneens vermakelijke dateverhalen voor hier? *probeert weer ontopic te gaan*
  woensdag 9 april 2014 @ 23:45:30 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138713440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zou eindelijk eens het gezicht willen hebben dat er bij past, eerlijk gezegd. Doorlopend jonger geschat worden is ook niet alles :')
Neem haargroei op je gezicht _O_
pi_138713482
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Canadese meisjes O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 23:46:42 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 23:46:31 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Kleding doet ook veel. Goed zittende kleding, een mooi pak. Leuke schoenen. Zie je er een stuk ouder uit.
pi_138713523
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Neem haargroei op je gezicht _O_
Mijn gladgeschoren knar heeft me net drie dates bezorgd, ik blijf niet aan de gang :P
pi_138713567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef yats het volgende:

[..]

Arnhem is zeker leuk. Alleen zijn de vrouwen hier enorm kritisch.

[..]

Dit is herkenbaar. Ik vind het prima om contact te hebben via de app, maar ik wil toch vrij snel iemand gewoon zien.

[..]

Dat heb ik dus ook. Ik heb 1 gouden regel, en dat is dat ik nooit in andermans relatie ga lopen klooien. Dat heb ik zelf meegemaakt en gun ik niemand. En als dat betekent dat ik een heel leuke vrouw moet laten schieten is dat jammer maar helaas.

En ja, wat mijn dates betreft, ik heb in 2014 nu met vijf vrouwen gedate waarvan twee blind dates waren. Beide blind dates zijn op niets uitgelopen (ik had er zelf ook niet echt een klik mee). Verder een tinderdate gehad waar ik vrijdag een vijfde date mee heb nadat ik er eigenlijk weinig meer van verwachtte. Tussendoor zat nog de 'bitchy date' waar ik geen contact meer mee hoef eerlijk gezegd en ik probeer nu met een meisje waar ik toch een beetje een kriebel bij begin te voelen gewoon een keer een echte date te regelen. Al is ze daar wat bangig in (bevestigd door haar beste vriendin).
Loos die vriendin uit jullie date perikelen.
pi_138713595
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kleding doet ook veel. Goed zittende kleding, een mooi pak. Leuke schoenen. Zie je er een stuk ouder uit.
Goed zitten doet het wel...of het ook mooi is, is niet aan mij ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:48:57 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138713604
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Loos die vriendin uit jullie date perikelen.
Welke?
  woensdag 9 april 2014 @ 23:49:44 #182
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138713635
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is het echt zo erg ja? Heb altijd het idee dat dat wordt overdreven in de media hier.
Vijf keer nog wel, voor ik dat haal moet ik eerst eens een vliegtuig in stappen :')

Maar geeneens vermakelijke dateverhalen voor hier? *probeert weer ontopic te gaan*
Oke meer een schaamverhaal:
Ooit in een dorp met 60 inwoners midden in de woestijn (Baker, Nevada) de lokale kroeg bezocht (meteen de kroeg voor de 5 dorpen eromheen ook).
Raakte in gesprek met wat locals, flink doorgezopen, voel ik opeens handen over m'n borst glijden...
Was het courtney, een 22 jarige gepantserde tank die gek was op pick-up trucks....
Ik lam dankzij de blue moon toch met haar gezoend...
Niet m'n meest trotse moment :') die dag erna voelde ik me ook echt smerig :r

Verder Amerika. Tsja ik heb van oost naar west gereden en denk dat de extremen wel net zo groot zijn als wanneer je in Europa van oost naar west rijdt ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:49:45 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Goed zitten doet het wel...of het ook mooi is, is niet aan mij ;)
Tuurlijk wel :) Je weet wel wat je mooi vindt toch? Leuk om te lezen dat je zo lekker aan het daten bent trouwens!
pi_138713679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef yats het volgende:

[..]

Welke?
Bij de laatste vriendin die bangig is en dat dit bevestigd werd door die vriendin. Die eruit houden.
Deel van angst kan daar door komen. Je date moet zich niet alleen met jou bezighouden, maar ook soort van bewijzen bij die vriendin.
pi_138713702
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :) Je weet wel wat je mooi vindt toch? Leuk om te lezen dat je zo lekker aan het daten bent trouwens!
Dat is waar.

En dank. Ik kijk dus nog het meest uit naar die van zaterdag, maar volgens mij ging het hier zojuist onder meer over hoge verwachtingen... ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 23:53:07 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713764
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Bij de laatste vriendin die bangig is en dat dit bevestigd werd door die vriendin. Die eruit houden.
Deel van angst kan daar door komen. Je date moet zich niet alleen met jou bezighouden, maar ook soort van bewijzen bij die vriendin.
Eens. Ook meteen het nadeel van koppelacties.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:55:26 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138713845
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Hm, dat is het hinderlijke. Dat vind ik nu net de leukste dame waar ik de afgelopen maanden contact mee heb. Wat ik begreep is het vooral dat ze een keer een vervelende ervaring gehad heeft en daardoor minder zelfvertrouwen heeft (in haar woorden, 'als ik een man leuk vind ren ik daar meestal voor weg'). Het was overigens geen koppelactie, al heb ik van die vriendin van haar wel wat informatie gekregen over hoe ze over onze ontmoetingen denkt mede waardoor ik mijn eigen angsten/terughoudendheid wat meer durf te laten gaan.
pi_138713961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Hm, dat is het hinderlijke. Dat vind ik nu net de leukste dame waar ik de afgelopen maanden contact mee heb. Wat ik begreep is het vooral dat ze een keer een vervelende ervaring gehad heeft en daardoor minder zelfvertrouwen heeft (in haar woorden, 'als ik een man leuk vind ren ik daar meestal voor weg'). Het was overigens geen koppelactie, al heb ik van die vriendin van haar wel wat informatie gekregen over hoe ze over onze ontmoetingen denkt mede waardoor ik mijn eigen angsten/terughoudendheid wat meer durf te laten gaan.
Ik bedoel dat je die date vriendin moet houden, maar de vriendin die je soms wat informatie geeft moet lozen.

Het klinkt aanlokkelijk, wat informatie weten over diegene die je leuk vind. Maar voor je het weet ben je via haar aan het daten. Het moet tussen jij en de leuke dame blijven.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:59:14 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138713989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Vind je haar niet vooral leuker omdat het meer "gedoe" is om haar voor je te winnen? Het klinkt namelijk niet als de meest ideale date, vooral niet zo aan het begin. Gezonder zou zijn als ze eerst met zichzelf aan de slag ging of even niet ging daten. Wel herkenbaar hoor maar vaak geen goed uitgangspunt. Als je verder wilt daten inderdaad niet met die vriendin over haar spreken. Dat schept ook niet bepaald vertrouwen toch voor haar? Dat je over haar praat met die vriendin.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:03:49 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138714129
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vind je haar niet vooral leuker omdat het meer "gedoe" is om haar voor je te winnen? Het klinkt namelijk niet als de meest ideale date, vooral niet zo aan het begin. Gezonder zou zijn als ze eerst met zichzelf aan de slag ging of even niet ging daten. Wel herkenbaar hoor maar vaak geen goed uitgangspunt. Als je verder wilt daten inderdaad niet met die vriendin over haar spreken. Dat schept ook niet bepaald vertrouwen toch voor haar? Dat je over haar praat met die vriendin.
Nee, het is zeker niet vanwege dat 'gedoe'. Daar ben ik juist een beetje klaar mee (niet bij haar overigens, meer in het algemeen). Het is vooral dat we dezelfde hobby's hebben en gewoon leuke gesprekken via de app hebben. Dat ze er daarnaast ook nog enorm goed uit ziet is alleen maar een bonus.

Ik praat overigens niet extreem veel met die gezamenlijke vriendin. Het is meer dat ik zelf vrij snel onzeker word of iemand mij leuk vind of niet en zeker bij gebrek aan echt duidelijke signalen is het fijn als je van een vriendin van haar hoort dat ze het leuk met je vind.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:07:32 #191
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138714232
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, het is zeker niet vanwege dat 'gedoe'. Daar ben ik juist een beetje klaar mee (niet bij haar overigens, meer in het algemeen). Het is vooral dat we dezelfde hobby's hebben en gewoon leuke gesprekken via de app hebben. Dat ze er daarnaast ook nog enorm goed uit ziet is alleen maar een bonus.

Ik praat overigens niet extreem veel met die gezamenlijke vriendin. Het is meer dat ik zelf vrij snel onzeker word of iemand mij leuk vind of niet en zeker bij gebrek aan echt duidelijke signalen is het fijn als je van een vriendin van haar hoort dat ze het leuk met je vind.
Als het daadwerkelijk zo ligt zou ik dan gewoon accepteren dat ze het dus leuk met je heeft en daar niet aan twijfelen. Dan wijst het zich wel vanzelf.
pi_138714238
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Groningen O+

In Assen zitten toch mannen zat? Die complete kazerne :7
  donderdag 10 april 2014 @ 00:08:50 #193
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138714273
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als het daadwerkelijk zo ligt zou ik dan gewoon accepteren dat ze het dus leuk met je heeft en daar niet aan twijfelen. Dan wijst het zich wel vanzelf.
Tja, ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik ben nu eenmaal een twijfelkont op dit gebied.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:09:11 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138714286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Rickario het volgende:

[..]

In Assen zitten toch mannen zat? Die complete kazerne :7
Dat zijn stoottroepen, broekies van 17 jaar enzo. En wat betreft de oudere garde strijders heb ik mijn portie al wel gehad, never again..
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 april 2014 @ 00:14:40 #195
Brabo Bastard
pi_138714453
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat zijn stoottroepen, broekies van 17 jaar enzo. En wat betreft de oudere garde strijders heb ik mijn portie al wel gehad, never again..
Losse flodders? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 10 april 2014 @ 00:16:25 #196
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138714503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Losse flodders? :P
Ghehe Thijs echt, wanneer laat je het nou eens?

Maar alles behalve dat hoor, zijn vaak wel topkerels maar gewoon niet het makkelijkste beroep om naast te leven in combinatie met alles wat daar nog bij komt, het wereldje etc.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 april 2014 @ 00:19:02 #197
Brabo Bastard
pi_138714567
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ghehe Thijs echt, wanneer laat je het nou eens?

Maar alles behalve dat hoor, zijn vaak wel topkerels maar gewoon niet het makkelijkste beroep om naast te leven in combinatie met alles wat daar nog bij komt, het wereldje etc.
Is ook wel te begrijpen. Het vergt een hoop van hen en van hun eventuele partner als ik het zo goed begrijp.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 10 april 2014 @ 00:21:41 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138714631
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is ook wel te begrijpen. Het vergt een hoop van hen en van hun eventuele partner als ik het zo goed begrijp.
Nou, precies dat. Moet dan wel extreem goed zitten en voelen wil je iets serieus beginnen. Voor hun net zo goed met alles wat ze meemaken etc.

Hoe is het met jouw dates dan?
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 april 2014 @ 00:23:08 #199
Brabo Bastard
pi_138714672
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, precies dat. Moet dan wel extreem goed zitten en voelen wil je iets serieus beginnen. Voor hun net zo goed met alles wat ze meemaken etc.

Hoe is het met jouw dates dan?
Inderdaad, en respect voor diegene die die toewijding kunnen tonen en ook daadwerkelijk hebben voor elkaar.

Mijn dates? Algeheel dieptepunt op dit moment. Let's leave it at that ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 10 april 2014 @ 08:50:47 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138717175
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Is nu echt al de 3e keer :o

Ik doe vast iets fout :@
Serieus? Echt nog nooit meegemaakt. Wel een date die anderhalf uur te laat kwam ..en ik geloofde ook nog dat ze kwam uiteindelijk, wachtend op een koud treinstation..... :X wat was ik denkende.. maar ze kwam uiteindelijk wel! En het was de moeite waard aangezien ik er bijna 4 jaar een relatie mee heb gehad :P

quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Zelfde verhaal als er staat dat ze geen seksdate zoeken.
Die zijn het makkelijkst.

Alleen vrees ik dat ze zelf echt geloven dat ze niet gemakkelijk te zijn. Zoals vorige week bij adam zoekt eva. Neukt niet op eerste date, nee voor de date al in d hangmat
:'(
Herkenbaar ja :') nee ik heb geen seks op de 1e date... rrrrrrrrrrright :+

[ Bericht 31% gewijzigd door Metro2005 op 10-04-2014 09:09:30 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')