Laatste jaren wel echt beter geworden. En de koopgoot vermijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weinig (heb er een aantal jaar gewerkt), het is niet voor niets platgebombardeerd in de oorlog
Maar de skyline is wel mooi
Jij woont toch in Groningen? Studentstad :p genoeg vleesch tochquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gewoon doen wat Sekh en Andro al voor mij deden, verhuizen. Dan ben ik ook zo gesetteld geloof ik.
[..]
Dat heb ik hier ook hoor, er zijn wel leuke mannen maar bijna altijd bezet. En ik ben niet iemand die denkt "alles kan stuk" dus ja, dan hang jeEerlijk duurt het langst.
Ik merk het bijvoorbeeld erg op Paiq of profielensites. Erg weinig keuze in mijn leeftijdscategorie en wat er dan wel is valt soms nogal tegen.
Hoe is het met jouw dates nu?
Ik denk dat jij en ik er anders over denken.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Een eerste date gaat je weinig verbazen als je zolang chat denk ik. Ik denk wel dat hij je weer meer kan verbazen in latere dates maar de eerste keer dat je elkaar ziet blijft de eerste keer en de belangrijkere dingen weet je dan neem ik aan.
Het gaat er niet om dat je uitgepraat bent maar ik neem aan dat je standaard hoger is dan verbaasd te zijn van elke nieuwe random informatie die hij vertelt. Ik neem aan dat je wel eens een relatie hebt gehad en weet dat diepgang met de tijd komt, hier werkt het net zo.
Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het stuk gaat maken?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gewoon doen wat Sekh en Andro al voor mij deden, verhuizen. Dan ben ik ook zo gesetteld geloof ik.
[..]
Dat heb ik hier ook hoor, er zijn wel leuke mannen maar bijna altijd bezet. En ik ben niet iemand die denkt "alles kan stuk" dus ja, dan hang jeEerlijk duurt het langst.
Ik merk het bijvoorbeeld erg op Paiq of profielensites. Erg weinig keuze in mijn leeftijdscategorie en wat er dan wel is valt soms nogal tegen.
Groningenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij woont toch in Groningen? Studentstad :p genoeg vleesch toch?
Ik heb geen zin in al dat drama eromheen en het is me zelf wel eens overkomen. Vind het meer ballen hebben als ze het eerst uitmaken dan. En dan nog, die interesse is vaak vooral omdat het gras groener is. Weinig kans op iets serieus dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het stuk gaat maken?
Ik weet niet zo goed hoe Assen isquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Groningen
Maar er wonen? Nee.. Ben opgegroeid in een dorp het is me daar net iets teveel fietsende lallende studentjes op zaterdag maar ik kom er graag. Assen it is.. en Assen ismaar ook een beetje saaiig, behalve ik dan
Ik was niet serieus. Als je de ballen niet hebt om je zaken netjes op te lossen zonder dat er iets anders voor je klaar staat, laat maar danquote:Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in al dat drama eromheen en het is me zelf wel eens overkomen. Vind het meer ballen hebben als ze het eerst uitmaken dan. En dan nog, die interesse is vaak vooral omdat het gras groener is. Weinig kans op iets serieus dan.
Enthousiast, vrienden, gezelligheid, drankjes, vrolijkquote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woonplaats/Lengte/Reizen/Wijntjes
Tja, je kan je erin vergissen, maar ik krijg er ook wel de kriebels van jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Enthousiast, vrienden, gezelligheid, drankjes, vrolijk
Dan weet je dat het een frigide hamsterverzorger is.
Maar ja, zet er maar eens in dat je 90% van de tijd te chagrijnig om te ademen bentquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Enthousiast, vrienden, gezelligheid, drankjes, vrolijk
Dan weet je dat het een frigide hamsterverzorger is.
Het is vooral een stad met wat historie en een leuk museum. Kazernestadje ook en natuurlijk de TT. Emmen, da's een grotere stad zelfs. Wel wat deprimerend daar vind ikquote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe Assen isHad familie in Emmen, maar toen ik daar kwam was ik te jong om me met dit soort dingen bezig te houden
Maar woonplaats kan volgens mij wel een hoop schelen. Ga naar New York... 's werelds grootste vrijgezellenstad (met ook de hoogste standaardenik hou er van)
Precies. Ik ken nog jou niet goed genoeg om dat in te schatten geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Als je de ballen niet hebt om je zaken netjes op te lossen zonder dat er iets anders voor je klaar staat, laat maar dan
Ik ben veel in de VS geweest en ook vaak in NY (keertje of 5quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is vooral een stad met wat historie en een leuk museum. Kazernestadje ook en natuurlijk de TT. Emmen, da's een grotere stad zelfs. Wel wat deprimerend daar vind ik![]()
Zeker weten! Ben me daarvan bewust. Hou ook van tijd in een stad doorbrengen maar na een tijdje wil ik weer de rust van het weidse of een rustige stad waar je in drie minuten in de natuur loopt.
Naar New York? wel hier je ervaringen posten dan hé? Inmiddels als Hank Moody zie ik dus ik verwacht dirt natuurlijk
Dat vraag je toch niet aan een dame.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef LesMiserables het volgende:
Eef
[..]
Wat is je leeftijdscategorie ?
Begin 30?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame.
Heul oud, begin dertig
Zelfde verhaal als er staat dat ze geen seksdate zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, je kan je erin vergissen, maar ik krijg er ook wel de kriebels van ja
Dat maakt het alleen maar leuker, even wachtenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Begin 30?
Verdomme, ff jaartje wachten
Dan is het gelijk een like.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja, zet er maar eens in dat je 90% van de tijd te chagrijnig om te ademen bent
Ik zou eindelijk eens het gezicht willen hebben dat er bij past, eerlijk gezegd. Doorlopend jonger geschat worden is ook niet allesquote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar leuker, even wachten
Ik vond dertig worden echt heerlijk, gek genoeg.
Arnhem is zeker leuk. Alleen zijn de vrouwen hier enorm kritisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Arnhem is best leuk
Weet niet hoe het is als vrijgezel enzo natuurlijk, maar de stad zelf
Dit is herkenbaar. Ik vind het prima om contact te hebben via de app, maar ik wil toch vrij snel iemand gewoon zien.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef eefje801 het volgende:
Dat is ook weer waar, denk dat ik dat vooral zelf een faal vind. Dan denk ik verdorie ga je toch weer met jezelf/verwachtingen op de loop. Alhoewel je niet een leuk iemand gaat ontmoeten zonder je ook kwetsbaar op te durven stellen dus feitelijk weet ik wel dat het geen faal is
Herken dat trouwens niet dat ik liever online communiceer eerst en daar heel erg van ben. Het is leuk om zo dingen uit te wisselen en een beetje kennis te maken en op fora vind ik het ook gezellig maar het contacten zonder iemand daadwerkelijk te zien, ook tussen dates door, vind ik maar lastig. Spreek liever twee keer in een week een date af om elkaar goed te leren kennen dan dat ik een end weg whatsapp. Dat doe je voor mijn gevoel toch eerder met vrienden of mensen die je door en door kent.
Dat heb ik dus ook. Ik heb 1 gouden regel, en dat is dat ik nooit in andermans relatie ga lopen klooien. Dat heb ik zelf meegemaakt en gun ik niemand. En als dat betekent dat ik een heel leuke vrouw moet laten schieten is dat jammer maar helaas.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt zo erg ja? Heb altijd het idee dat dat wordt overdreven in de media hier.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben veel in de VS geweest en ook vaak in NY (keertje of 5blijft een topstad
)
Maar hey, je kent m'n eisen, de meeste Amerikaanse vrouwen doen daar niet aan![]()
Alleen in San Francisco vond ik de vrouwen echt mooi
Amerika blijft toch wel het land van de uitersten, qua alles
Neem haargroei op je gezichtquote:Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou eindelijk eens het gezicht willen hebben dat er bij past, eerlijk gezegd. Doorlopend jonger geschat worden is ook niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |