abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2014 @ 22:37:20 #91
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_138709985
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je moet doen wat 'goed' voelt maar dat het spannend/enerverend kan zijn geldt voor bijna iedereen en daar moet je je niet door laten weerhouden vind ik zelf. Ik zelf zou nooit weken kunnen wachten en je moet je kunnen voorstellen dat in zo een vroege fase van het daten dit ook goed voor mannen kan gelden die er niet om hoeven te vechten. Het blijft online en je kan elkaar toch niet echt zo leren kennen als in het echt.
Ja dat klopt dat is zo, online is niks vergeleken met het "echte". Misschien is het ook nog wel te snel voor me... kom uit een lange relatie en dat hele daten valt me echt tegen eerlijk gezegd :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:37:42 #92
244451 Carooltje79
pi_138710010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sneller afspreken, echt doen. Had in het begin ook wel eens afzeggers en één keer een vent die niet kwam opdagen. Achteraf allemaal dezelfde types, dus langer willen chatten en in het echt niets durven. Niet waar je mee wilt thuis komen zeg maar ;)

Zou het je niet aantrekken verder. Snap dat het praktisch met je kind wat meer plannen is maar even een kopje koffie drinken is echt wat het is, net als dat je iemand in het echt leert kennen en dan eens koffie doet. Juist als je het te groot maakt wordt het te spannend. Kan soms heel leuk uitpakken :)
Nou dat zal ik bij de volgende dan eens doen en kijken wat eruit komt :D
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_138710025
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sneller afspreken, echt doen. Had in het begin ook wel eens afzeggers en één keer een vent die niet kwam opdagen. Achteraf allemaal dezelfde types, dus langer willen chatten en in het echt niets durven. Niet waar je mee wilt thuis komen zeg maar ;)

Zou het je niet aantrekken verder. Snap dat het praktisch met je kind wat meer plannen is maar even een kopje koffie drinken is echt wat het is, net als dat je iemand in het echt leert kennen en dan eens koffie doet. Juist als je het te groot maakt wordt het te spannend. Kan soms heel leuk uitpakken :)
Ik voel gewoon niet echt heel snel de behoefte om dat te gaan doen. Ik wil daarvoor iemand toch al een beetje interessant vinden en dat vind ik iemand niet wanneer we nog geen inhoudelijke gesprekken hebben gehad. Op basis van een leuke foto en een hihahopraatje van een uur ofzo, denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:38:25 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_138710062
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Dan had je dat wel even mogen laten weten zeg :(

Ja geen idee, vind het gewoon vreemd ik stel nooit voor om iets af te spreken komt altijd van hun kant af.
Gewoon eens een keer doen. Vinden mannen ook wel eens leuk ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_138710112
Gebeurt het vaak op paiq dat je al in een eerste gesprek een date inpland?

Ik doe het vaak pas in een tweede of derde of vierde gesprek. Maar vaak genoeg zie je iemand na 1 gesprek niet meer online, terwijl het wel een heel leuk gesprek was.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:39:15 #96
244451 Carooltje79
pi_138710125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gewoon eens een keer doen. Vinden mannen ook wel eens leuk ;)
Nou we zullen zien :P
pi_138710189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef watheet het volgende:
Gebeurt het vaak op paiq dat je al in een eerste gesprek een date inpland?

Ik doe het vaak pas in een tweede of derde of vierde gesprek. Maar vaak genoeg zie je iemand na 1 gesprek niet meer online, terwijl het wel een heel leuk gesprek was.
Offline cheat :W Just not that into you.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:40:29 #98
Brabo Bastard
pi_138710195
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nou we zullen zien :P
Goed. Wanneer kun je?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 9 april 2014 @ 22:41:03 #99
244451 Carooltje79
pi_138710230
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed. Wanneer kun je?
Van het weekend :Y
pi_138710261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Offline cheat :W Just not that into you.
:')

Je kan toch zien wanneer ze voor het laatst online was.

En waarom zou je uberhaubt ooit die cheat gebruiken? Dan knikker je iemand er toch gewoon uit?
pi_138710286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
weleens geprobeerd?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138710307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef watheet het volgende:

[..]

:')

Je kan toch zien wanneer ze voor het laatst online was.

En waarom zou je uberhaubt ooit die cheat gebruiken? Dan knikker je iemand er toch gewoon uit?
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.

Achter de hand houden kan geen kwaad. Soms.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:43:23 #103
Brabo Bastard
pi_138710344
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Van het weekend :Y
Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 9 april 2014 @ 22:44:50 #104
244451 Carooltje79
pi_138710423
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.
Euhm ja denk het wel.
pi_138710438
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef habitue het volgende:

[..]

weleens geprobeerd?
Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 april 2014 @ 22:45:15 #106
Brabo Bastard
pi_138710443
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Euhm ja denk het wel.
DM voor de details.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_138710476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.

Achter de hand houden kan geen kwaad. Soms.
Ja, dat begrijp ik wel. Maar het kan zijn dat je elkaar dus een aantal keer mist, en dat zie je aan die laatste keer dat ze online is geweest. Die moet wel af en toe veranderen ja, anders heeft ze of een ander, of ze heeft die cheat ingeschakeld.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:48:55 #108
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138710626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dates die niks meer laten horen of gewoon niet komen opdagen -O-
Verschrikkelijk dat soort mensen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138710637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.
Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?
  woensdag 9 april 2014 @ 22:50:50 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138710717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik voel gewoon niet echt heel snel de behoefte om dat te gaan doen. Ik wil daarvoor iemand toch al een beetje interessant vinden en dat vind ik iemand niet wanneer we nog geen inhoudelijke gesprekken hebben gehad. Op basis van een leuke foto en een hihahopraatje van een uur ofzo, denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
pi_138710723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Verschrikkelijk dat soort mensen.
Dit ja, vind dat echt respectloos.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:53:19 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138710851
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nou dat zal ik bij de volgende dan eens doen en kijken wat eruit komt :D
Je weet het maar nooit :) Foutste woord ooit maar uit je comfortzone gaan levert soms echt leuke dates op. Heb in ieder geval geen spijt daarvan gehad, wel van te lang wachten en dat het erg tegenviel uiteindelijk. Wel gevoel voor elkaar maar zó verschillend.. nooit gedacht van te voren :D

Ook niet ervan uitgaan dat het in één keer raak is, is bijna nooit zo. Veel plezier!
pi_138710893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?
Ontken ik niet hoor, wisselt bij mij heel erg. Heb periodes dat ik erg outgoing/open ben, maar ook periodes dat ik denk FUUUUUUUUUU all. Maar ik ken mezelf en mijn voorkeur voor mensen wel goed genoeg om in te schatten of het de behoefte om in mijn comfort zone te blijven is, of dat ik oprecht denk "meh, je lijkt me gewoon echt niet zo heel leuk". Als het het eerste is schop ik mezelf er echt wel uit. Bij het tweede doe ik dat niet meer.

Ik heb dat wel gedaan en mijn initiële gevoel zat vaak wel goed. Dan kun je alsnog een leuke avond hebben en een paar weken leuk met elkaar omgaan, maar ik date niet voor de leuke avonden/weken, die heb ik sowieso wel. Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:54:29 #114
244451 Carooltje79
pi_138710919
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je weet het maar nooit :) Foutste woord ooit maar uit je comfortzone gaan levert soms echt leuke dates op. Heb in ieder geval geen spijt daarvan gehad, wel van te lang wachten en dat het erg tegenviel uiteindelijk. Wel gevoel voor elkaar maar zó verschillend.. nooit gedacht van te voren :D

Ook niet ervan uitgaan dat het in één keer raak is, is bijna nooit zo. Veel plezier!
Nou dank je wel, dat klinkt inderdaad positief :Y
pi_138710957
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!
  woensdag 9 april 2014 @ 22:56:21 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138711018
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoezo een karakterfaaltje? Ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen herkennen. Ik heb dat zelf ook iets teveel naar mijn idee. Dan loopt een gesprek goed, is er leuk contact verder met voldoende diepgang en wek je onbewust toch bepaalde verwachtingen bij jezelf.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138711021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!
Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:57:09 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138711063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit ja, vind dat echt respectloos.
Ik heb het helaas een tijdje terug ook gehad met een blind date die een vriend van me geregeld had. Dan voel je je behoorlijk opgelaten en heb je het idee dat iedereen weet dat je daar voor niets bent.
pi_138711112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.
:D Alleen maar. Sommige mensen geven ook echt aan "een date is altijd nog leuker dan alleen op de bank GTST kijken". Ik ben blij als ik een avondje met de hand in de broekband op mn bank kan gaan zitten zappen.
pi_138711304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
Maar voor iemand die heel erg is van het klikisme (meen ik me te herinneren :P ), kun je dat toch vaak niet al zo snel zeggen zonder iemand in zijn ogen te hebben gekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')