Ja dat klopt dat is zo, online is niks vergeleken met het "echte". Misschien is het ook nog wel te snel voor me... kom uit een lange relatie en dat hele daten valt me echt tegen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je moet doen wat 'goed' voelt maar dat het spannend/enerverend kan zijn geldt voor bijna iedereen en daar moet je je niet door laten weerhouden vind ik zelf. Ik zelf zou nooit weken kunnen wachten en je moet je kunnen voorstellen dat in zo een vroege fase van het daten dit ook goed voor mannen kan gelden die er niet om hoeven te vechten. Het blijft online en je kan elkaar toch niet echt zo leren kennen als in het echt.
Nou dat zal ik bij de volgende dan eens doen en kijken wat eruit komtquote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sneller afspreken, echt doen. Had in het begin ook wel eens afzeggers en één keer een vent die niet kwam opdagen. Achteraf allemaal dezelfde types, dus langer willen chatten en in het echt niets durven. Niet waar je mee wilt thuis komen zeg maar
Zou het je niet aantrekken verder. Snap dat het praktisch met je kind wat meer plannen is maar even een kopje koffie drinken is echt wat het is, net als dat je iemand in het echt leert kennen en dan eens koffie doet. Juist als je het te groot maakt wordt het te spannend. Kan soms heel leuk uitpakken
Ik voel gewoon niet echt heel snel de behoefte om dat te gaan doen. Ik wil daarvoor iemand toch al een beetje interessant vinden en dat vind ik iemand niet wanneer we nog geen inhoudelijke gesprekken hebben gehad. Op basis van een leuke foto en een hihahopraatje van een uur ofzo, denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sneller afspreken, echt doen. Had in het begin ook wel eens afzeggers en één keer een vent die niet kwam opdagen. Achteraf allemaal dezelfde types, dus langer willen chatten en in het echt niets durven. Niet waar je mee wilt thuis komen zeg maar
Zou het je niet aantrekken verder. Snap dat het praktisch met je kind wat meer plannen is maar even een kopje koffie drinken is echt wat het is, net als dat je iemand in het echt leert kennen en dan eens koffie doet. Juist als je het te groot maakt wordt het te spannend. Kan soms heel leuk uitpakken
Gewoon eens een keer doen. Vinden mannen ook wel eens leukquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan had je dat wel even mogen laten weten zeg![]()
Ja geen idee, vind het gewoon vreemd ik stel nooit voor om iets af te spreken komt altijd van hun kant af.
Nou we zullen zienquote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer doen. Vinden mannen ook wel eens leuk
Offline cheatquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef watheet het volgende:
Gebeurt het vaak op paiq dat je al in een eerste gesprek een date inpland?
Ik doe het vaak pas in een tweede of derde of vierde gesprek. Maar vaak genoeg zie je iemand na 1 gesprek niet meer online, terwijl het wel een heel leuk gesprek was.
Goed. Wanneer kun je?quote:
Van het weekendquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Offline cheatJust not that into you.
weleens geprobeerd?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef watheet het volgende:
[..]![]()
Je kan toch zien wanneer ze voor het laatst online was.
En waarom zou je uberhaubt ooit die cheat gebruiken? Dan knikker je iemand er toch gewoon uit?
Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.quote:
Euhm ja denk het wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, ben met de motor weg zaterdag. Wellicht zondag.
Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.quote:
DM voor de details.quote:
Ja, dat begrijp ik wel. Maar het kan zijn dat je elkaar dus een aantal keer mist, en dat zie je aan die laatste keer dat ze online is geweest. Die moet wel af en toe veranderen ja, anders heeft ze of een ander, of ze heeft die cheat ingeschakeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was OF wanneer iemand de offline cheat aanzette.
Achter de hand houden kan geen kwaad. Soms.
Verschrikkelijk dat soort mensen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dates die niks meer laten horen of gewoon niet komen opdagen
Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee echt nooit. Staat ook niet echt hoog op mijn to-do listje.
Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik voel gewoon niet echt heel snel de behoefte om dat te gaan doen. Ik wil daarvoor iemand toch al een beetje interessant vinden en dat vind ik iemand niet wanneer we nog geen inhoudelijke gesprekken hebben gehad. Op basis van een leuke foto en een hihahopraatje van een uur ofzo, denk ik doorgaans niet, he jah, laat ik daar eens een uur mee gaan zitten....
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat zal ik bij de volgende dan eens doen en kijken wat eruit komt
Ontken ik niet hoor, wisselt bij mij heel erg. Heb periodes dat ik erg outgoing/open ben, maar ook periodes dat ik denk FUUUUUUUUUU all. Maar ik ken mezelf en mijn voorkeur voor mensen wel goed genoeg om in te schatten of het de behoefte om in mijn comfort zone te blijven is, of dat ik oprecht denk "meh, je lijkt me gewoon echt niet zo heel leuk". Als het het eerste is schop ik mezelf er echt wel uit. Bij het tweede doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Okay, ik kan het mis hebben, maar je komt op me over als iemand die heel graag in haar safe bubble blijft. Misschien eens proberen om dingen anders te doen?
Nou dank je wel, dat klinkt inderdaad positiefquote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooitFoutste woord ooit maar uit je comfortzone gaan levert soms echt leuke dates op. Heb in ieder geval geen spijt daarvan gehad, wel van te lang wachten en dat het erg tegenviel uiteindelijk. Wel gevoel voor elkaar maar zó verschillend.. nooit gedacht van te voren
Ook niet ervan uitgaan dat het in één keer raak is, is bijna nooit zo. Veel plezier!
Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
Hoezo een karakterfaaltje? Ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen herkennen. Ik heb dat zelf ook iets teveel naar mijn idee. Dan loopt een gesprek goed, is er leuk contact verder met voldoende diepgang en wek je onbewust toch bepaalde verwachtingen bij jezelf.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je in de eerste gesprekken juist al wat diepgang hebt en je interesse gewekt is? Dat is voor mij vaak ook een uitgangspunt hoor maar dan tref ik het denk ik net een keer met zo iemand. Alleen maar oppervlakkige gesprekken is ook niks maar het moet ook niet té worden. Dan krijg ik het idee dat het goed moet gaan en helemaal moet kloppen en gaan mijn verwachtingen met me op de loop. Klein karakterfaaltje van me denk ik.
Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik zal dan eigenlijk nooit op basis van dat eerste gesprek denken JAAAAAAAAA LATEN WE DIRECT AFSPREKEN!! Ik denk dan eigenlijk JAAAAAAAAAAA LATEN WE NOG EEN KEER CHATTEN!!
Ik heb het helaas een tijdje terug ook gehad met een blind date die een vriend van me geregeld had. Dan voel je je behoorlijk opgelaten en heb je het idee dat iedereen weet dat je daar voor niets bent.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Spreek je normaal wel vaak met dates of vriendinnen af buiten online daten ? Niet dat het is dat je gewoon niet gewend bent om een drankje/koffie te doen ofzo.
Maar voor iemand die heel erg is van het klikisme (meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik "zoek" eigenlijk wel gewoon relatiemateriaal en dat zie ik niet snel in iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |