Ah oke nicequote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maandag is een tweede date met de afgelopen-zaterdagdame. Zaterdag is een nieuwe eerste date.
Afgelopen-zondagdame heeft vandaag ook weer een teken van leven gegeven, maar nog geen duidelijkheid of daar een vervolg in zit.
 Nog een serial-dater in het topic dus
 Nog een serial-dater in het topic dus  

Nauwelijks. Dit komt volgens mij alleen doordat het eventjes lente wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah oke niceNog een serial-dater in het topic dus

Paiq, bios, dierentuin en spelletjes/kletsen bij mij thuis. Naar haar huisquote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waar ken je haar van? en wat hebben jullie al gedaan op de dates? En wat gaan jullie met de volgende date doen?

Je win kansen aan het spreidenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nauwelijks. Dit komt volgens mij alleen doordat het eventjes lente was

Klinkt goedquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paiq, bios, dierentuin en spelletjes/kletsen bij mij thuis. Naar haar huis
 Leuk hoor
  Leuk hoor   

En hopelijk wat andersquote:

Waar heb je ze vandaag getoverd?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nauwelijks. Dit komt volgens mij alleen doordat het eventjes lente was

quote:

Paiq. Drie keer, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hopelijk wat anders
Sorry Weiss
[..]
Waar heb je ze vandaag getoverd?

En ja, dat klinkt inderdaad goed, dus: Goed bezig!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paiq, bios, dierentuin en spelletjes/kletsen bij mij thuis. Naar haar huis

Nog meer dates in de planning?quote:

3quote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, en ik vind dit ook wel even goed zo. Drie is al een heel gegoochel
 dude je bent een player
 dude je bent een player   haha welke is het leukste?
 haha welke is het leukste?

je moet niet gelijk met de beentjes wijd.Is de lol er af.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is nu echt al de 3e keer
Ik doe vast iets fout

Gebruik dan ook de tips van dit topic --> Excelsheets en logboeken bijhoudenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, en ik vind dit ook wel even goed zo. Drie is al een heel gegoochel

Wat doe je dan precies ? na hoeveel dates gebeurt dit en wat hebben jullie de dates ervoor gedaan ?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is nu echt al de 3e keer
Ik doe vast iets fout

Nee is de eerste date, eerst lopen ze weken te zeiken dat ze willen afspreken en dan spreek je een dag en tijd etc af en dan hoor je niks meer...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies ? na hoeveel dates gebeurt dit en wat hebben jullie de dates ervoor gedaan ?

Fakerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee is de eerste date, eerst lopen ze weken te zeiken dat ze willen afspreken en dan spreek je een dag en tijd etc af en dan hoor je niks meer...

Hmm, op papier is de ene die ik nog niet gezien heb vanaf het begin al de leukste. Dus ik kan pas na zaterdag goed oordelenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3dude je bent een player
haha welke is het leukste?

Hopelijk is ze dat ookquote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, op papier is de ene die ik nog niet gezien heb vanaf het begin al de leukste. Dus ik kan pas na zaterdag goed oordelen

Sorry, ik had het druk.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dates die niks meer laten horen of gewoon niet komen opdagen

Dan had je dat wel even mogen laten weten zegquote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry, ik had het druk.
Wel klote. Misschien kregen ze het benauwd?

Klinkt alsof het misschien iets te lang duurt of ze teveel de zenuwen hebben. Vind je het niet prettig om snel af te spreken of loopt het gewoon zo ?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee is de eerste date, eerst lopen ze weken te zeiken dat ze willen afspreken en dan spreek je een dag en tijd etc af en dan hoor je niks meer...

Waarom probeer je dat niet een keer? Stel jij voor om af te spreken?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan had je dat wel even mogen laten weten zeg
Ja geen idee, vind het gewoon vreemd ik stel nooit voor om iets af te spreken komt altijd van hun kant af.

Nou ik ben heel langzaam met het geven van mijn nummer misschien is dat het, en ik heb een kindje dus kan ook niet elke dag zomaar afspreken, maar dat weten ze daar maak ik nooit geen geheim van ofzoquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Klinkt alsof het misschien iets te lang duurt of ze teveel de zenuwen hebben. Vind je het niet prettig om snel af te spreken of loopt het gewoon zo ?

Ja dat zou kunnen,wie weet is dat het welquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom probeer je dat niet een keer? Stel jij voor om af te spreken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |