Onterechte klacht. Ik post hier wel eens. Bovendien mag ik ook gewoon in topics lezen zonder te reageren, vind je niet?quote:
Zeker, maar het is een beetje vreemd dat jij als oldbie komt klagen over een fenomeen wat in mijn beleving al wat jaartjes mee gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Kreator het volgende:
Onterechte klacht. Ik post hier wel eens. Bovendien mag ik ook gewoon in topics lezen zonder te reageren, vind je niet?
Bedankt voor je bijdrage. Ik wacht nog even op de moderators.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is een beetje vreemd dat jij als oldbie komt klagen over een fenomeen wat in mijn beleving al wat jaartjes mee gaat.
Kun je beter bij yvonne en Danny zijn als je het forumbeleid aangepast wilt hebben.
Dat is de hele essentie van KLB.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:27 schreef Kreator het volgende:
'terechte klacht'
Kan het fok-klb-team er eens een poepje over doen? Ik vind al die reacties eigenlijk maar niks.
Iemand opent een topic en 90% vd reacties is 'terechte klacht' of 'onterechte klacht'. Echt zo'n kansloze kuttrend-reactie.
Het voegt niets toe en bovendien bepaalt de klapjosti in de fipo niet of het een terechte klacht is. Dat bepaalt de TS; die opent tenslotte een topic. Het is namelijk zo dat als je een reactie wil plaatsen met 'onterechte klacht', je ook gewoon niet had kunnen reageren. Je hebt er kennelijk geen feeling mee. Prima, maar flikker dan gewoon op uit het topic.
Groetjes,
Krea.
Ja.quote:
Hèhèquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Pharkus het volgende:
Het voegt niet veel toe, al geef ik toe dat ik me er zelf ook weleens aan bezoldig. Het uitroeien zal een lastige taak worden, immers denkt nog menigeen dat de juiste oplossing van een klacht gezocht dient te worden door het urineren in van iemands achterste.
Zonde van het topic inderdaad, flauw dat sommige users zo doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag die MeningVanNelson een keer week of 52 vrij krijgen?
KLB / ''Dit moet er gebeuren met pedofielen/verkrachters!''
Verneukt hier een prima topic.
Dat linkerhersenhelftje van die droeftoeter zit toch vol met versteende denktankkenker, om maar te zwijgen over de vloeibare aids die uit zijn vunzige -overigens slecht luisterende- oortjes zijn toetsenbord op zijn gedropen. En vergeet niet dat hij zijn internetkabels insmeert met de overmaasewindhonden-pestpokkenpus die uit zijn vettige herpespukkels komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag die MeningVanNelson een keer week of 52 vrij krijgen?
KLB / ''Dit moet er gebeuren met pedofielen/verkrachters!''
Verneukt hier een prima topic.
Het ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik wacht nog even op de moderators.
Misschien moet er dan ook een slotje op jouw account.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:57 schreef Yiha het volgende:
Waarom slotje, de haat begon juist te groeien?
niet alleen van mijn kantquote:Op woensdag 23 april 2014 18:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien moet er dan ook een slotje op jouw account.
Omdat kuttopic.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:57 schreef Yiha het volgende:
Waarom slotje, de haat begon juist te groeien?
hihahoquote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Lelijke Marokkaan met lekkere meid
Niemand geeft een neukquote:
Heb je dat gemist? Hij is al een tijdje mod.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk
Wat mij interesseert is, hoe kon deadprez een topic van mij sluiten terwijl hij het kleurtje nog niet heeft? Is die zakkenwasser echt mod geworden dan? God helpe ons
Ik heb de bevoegdheid om aidstopics te sluiten.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk
Wat mij interesseert is, hoe kon deadprez een topic van mij sluiten terwijl hij het kleurtje nog niet heeft? Is die zakkenwasser echt mod geworden dan? God helpe ons
Mortaxx geeft geen modrechtenquote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef Zaktabak het volgende:
Niet stiekem modrechten hebben gekregen van Mortaxx omdat je door hem geapprecieerd wordt
Hoe kan een mod modrechten geven?quote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef Zaktabak het volgende:
Niet stiekem modrechten hebben gekregen van Mortaxx omdat je door hem geapprecieerd wordt
Omdat hij stiekem een mod is met FA-rechten, net als deadprez een user met modrechten. Duhuhquote:
Waarom? Je plaatst ze toch echt zelf op FOK! ...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snowkeeper post steeds foto's van mij op het forum die trouwens van US komen
KLB / Ruzie om parkeerplaats
Kan e riets aan gedaan worden , ik kan niet blijven op Post report duwen
Is geen reden om ze overal rond te strooienquote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Je plaatst ze toch echt zelf op FOK! ...
Google doet niks anders.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is geen reden om ze overal rond te strooien
Het is niet aan jou om te bepalen of een klacht terecht is. FOK! is een forum, dat betekent dat ook anderen hun mening mogen geven, niet alleen jij.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
mag dit, slaat nergens op , wat een kinderachtig niveau. mijn klacht is gewoon terecht.
De foto waar het om gaat komt niet uit US maar uit een topic in KLB. Jouw eigen topic. Waar je zelf die foto's in hebt geplaatst. Meerdere zelfs.quote:
Ik heb 'm even gesloten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
mag dit, slaat nergens op , wat een kinderachtig niveau. mijn klacht is gewoon terecht.
Desalniettemin is het vrij kinderachtig om dat ieder topic te herhalen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om te bepalen of een klacht terecht is. FOK! is een forum, dat betekent dat ook anderen hun mening mogen geven, niet alleen jij.
Over die foto's: je hebt al die foto's zelf gemaakt en op FOK! gezet. Ik heb ze gewoon uit bestaande topics gehaald en niet eens opnieuw geüpload. Ik heb precies dezelfde linkjes gebruikt als jij en die waren dus gewoon openbaar én al op FOK! geplaatst.
[..]
De foto waar het om gaat komt niet uit US maar uit een topic in KLB. Jouw eigen topic. Waar je zelf die foto's in hebt geplaatst. Meerdere zelfs.
Wordt geregeld.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoi kan iemand even het topic van mij over muziek sluiten? Hartstikke bedankt
Dat zakt wel weer weg, we sluiten in de regel niet zomaar een topic.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoi kan iemand even het topic van mij over muziek sluiten? Hartstikke bedankt
Heb jij toch al gedaan in dat topic? Niet zo zeiken dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Was van een geband iemand.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Waarom is het van baalen topic opeens verwijderd
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar blijft mijn 'Yvonne Awards Winnaar'-tag?
Je bent toch niet weer blut ?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.
Sorry man.
Zo praat je niet over HJ droevige droeftoeter dat je er bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiërenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom maar naar de SC. In VBL weet je die ook heel goed te vinden dus niet klagen
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiëren
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevonden
Het is trouwens wel weer in een SC verzand, maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens is de KLB SC gewoon matig.
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:25 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer is het eigenlijk fokdag? en waae kunnen fokkers dan hun kado ophalen?
ooquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke... kan het a.u.b stoppen dat ik een slet, hoer of iets in die trend word genoemt?
En dan met mede door deadprez, darkmond en Sadpanda![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |