Deze namiddag een felle discussie gehad met iemand over een parking plaats. Ik ging net parkeren en een andere auto nam de plaats voor me neus in. Onderstaand foto verduidelijkt de situatie. Hij is dan ook nog in fout want hij mag normaal niet in die richting rijden.
Na een hevige discussie en kwam er en buurvrouw moeien en dreigde de politie te bellen als het niet rustiger werd. Dus TS zocht tevergeefs naar een nieuwe parkeerplaats.
![j6i9PsY.png]()
het is dezelfde parking . De foto is van google streetview. Alleen ging het om de parkeer plaats waar de blauwe auto staat met sticker
[ Bericht 8% gewijzigd door capuchon_jongen op 24-04-2014 19:55:08 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo