Beter kijken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
Lettend op hoe het bord op de foto is geplaatst, zit jij fout, TS.
Zo nu en dan fap ik me inderdaad suf op je foto's. Je hebt die foto zelf op FOK! gezet. Ik gebruik alleen maar dezelfde link, mag toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach ik weet ook wel dat je stiekem fapt op m'n foto's tevens post report gedaan
Nee ik bezit rechten op mijn foto, en jij gebruikt mijn foto zonder toestemming, ik hiervoor zelfs een schade vergoeding eisenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:58 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Zo nu en dan fap ik me inderdaad suf op je foto. Je hebt die foto zelf op FOK! gezet. Ik gebruik alleen maar dezelfde link, mag toch?
Topic kan nog wat worden zo te zienquote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ik bezit rechten op mijn foto, en jij gebruikt mijn foto zonder toestemming, ik hiervoor zelfs een schade vergoeding eisen
Je hebt de foto zelf op FOK! gezet. Meerdere zelfs. Meerdere keren. Als je een schadevergoeding wil eisen wens ik je veel succes. Ik zou natuurlijk nooit foto's plaatsen als je die zelf niet op het forum zou hebben gegooid. Ik gebruik gewoon dezelfde link.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee ik bezit rechten op mijn foto, en jij gebruikt mijn foto zonder toestemming, ik hiervoor zelfs een schade vergoeding eisen
Ik kijk toch naar jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stil jij relnicht, ga jongens kijken ofzo
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar het is wel een terechte klacht he?
Nee. Hij stond er eerder dan jij. Maakt geen bal uit vanaf welke richting hij kwam, al kwam hij uit de lucht vallen. Hij was eerder.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar het is wel een terechte klacht he?
Het feit dat hij in de verboden richting rijdt, negeren we even.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Nee. Hij stond er eerder dan jij. Maakt geen bal uit vanaf welke richting hij kwam, al kwam hij uit de lucht vallen. Hij was eerder.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga jij maar weer even uit je dakraam pissen ofzo.
Zelfs als hij uit een verboden richting kwam stond hij er eerder. Dat betekend niet dat de plek ineens voor TS is omdat hij uit de goede richting kwam. Denk ook niet dat het voor TS verkeerd zou zijn om iets verder te moeten lopen, dat terzijde.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Het feit dat hij in de verboden richting rijdt, negeren we even.
Uhm, jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Zelfs als hij uit een verboden richting kwam stond hij er eerder. Dat betekend niet dat de plek ineens voor TS is omdat hij uit de goede richting kwam.
Nouja, ik weet niet of je het zo moet zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Zelfs als hij uit een verboden richting kwam stond hij er eerder. Dat betekend niet dat de plek ineens voor TS is omdat hij uit de goede richting kwam. Denk ook niet dat het voor TS verkeerd zou zijn om iets verder te moeten lopen, dat terzijde.
Dat bord staat er toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Prima. Bewijs jij maar dat hij uit een verboden richting kwam. Dus.
Geen zin om te gaan street vieuwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Prima. Bewijs jij maar dat hij uit een verboden richting kwam. Dus.
Je kan beter bij je ouders klagen waarom je zo schijt lelijk bent.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schandalig dit , ik ga klagen bij feedback topic
Alweer?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, maar daar heb je achteraf niets aan. Dan kun je stennis gaan schoppen; een beetje vent gaat echt niet een andere parkeerplaats zoeken omdat een morbide obese'je in plat Belgisch schreeuwt dat hij vanuit de verkeerde richting kwam.quote:
je moeder klaagde ook tegen mij vannacht over jouquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan beter bij je ouders klagen waarom je zo schijt lelijk bent.
jouwquote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moeder klaagde ook tegen mij vannacht over jouw
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moeder klaagde ook tegen mij vannacht over jouw
HUILEBALK GA JANKENquote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die zijn je in MOD aan het uitlachen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat gaat te ver.
Doe iets mods
Met die foto heb je ook meer aan een teiltje.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Verveel me, en ik heb geen flesjes om te vullen
Hoe kan je in mod dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Syntos het volgende:
[..]
Die zijn je in MOD aan het uitlachen.
Leedvermaak jeweetzt
Die capuchon is toch te groot , zie je tochquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
Gvd die capuchon past maar net over die dikke kop.
Ja. Ze worden zo moe van jouw postgedrag dat ze allemaal in slaap zijn gevallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn alle mods aan het slapen misschien, maar niemand reageert op men dm's
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Ja. Ze worden zo moe van jouw postgedrag dat ze allemaal in slaap zijn gevallen.
LOLquote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Biefstuk het volgende:
Matige paint voor een matig topic
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |