Gegroet KLB'ers
Ik stoor me enorm aan mensen die nog te dom zijn om te poepen. Zo zijn er mensen die vinden dat als iemand een kind heeft verkracht zijn piemel moet worden afgehakt, voor altijd in een kale cel op brood en water moet leven, of gruwelijk moeten martelen.
Waar slaat dat nou weer op? Waar ben je dan mee bezig? Niemand verdient het om te worden gemarteld. Hiervoor hebben mensen hun leven toch niet gegeven in WOII? Zij hebben gestreden voor vrijheid, mensenrechten: waaronder dus het niet martelen van mensen! Je bent net zo erg als je iemand laat martelen (zoals het plaatje hieronder) als een verkrachter. En wat schiet je ermee op?

Ik praat het verkrachten niet goed. De kinderen zijn de slachtoffers. Deze mensen moeten inderdaad achter slot en grendel, maar martelen/pesten etc vind ik veel te ver gaan. Nu is het natuurlijk de vraag of de mensen die vinden dat die verkrachters en pedofielen moeten worden gemarteld het menen, maar dat soort dingen ook op FB zetten, wat een sukkels.
![HAxGhVM.png]()
Klacht: Mensen die vinden dat verkrachters en pedofielen maar moeten worden (dood)gemarteld.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!